|

"ریحانه پارسا" نچرال بود یهو ژل و کَک و عملو ترکیبی زد جهنمی؛ ناشیانه میخواد گلشیفته شه!

reyhane parsa shayanews

ریحانه پارسا از جلمه بازیگرایی که باوجود مهاجرت از ایران همچنان رو بورس هست و کلی حاشیه داره و البته طرفدار!

لینک کوتاه کپی شد
7

شایانیوز- ریحانه پارسا بازیگر سابق سینمای ایران و بازیگر حال حاضر در اینستاگرام می باشد که هر چند روز یکبار سناریویی جدید برای کاربران دلبندش میبافه و تحویلشون میده. ریحانه پارسا در اوایل رفتنش البته خیلی شاخ و با سیس غرور رفت اما کم کم که به منجلاب تنهایی بی کسی وارد شد و پولاشم ته کشید تازه فهمید مهاجرت به اون آسونیایی که فکر میکرده نبوده و قمار باز مشهور هم هیییچ کاری براش نمیکنه که هیچ، استفاده ابزاریم ازش برد! ریحانه پارسا اما حالا بعد از نزدیک به دو سال پخته تر شده و میدونه اونور با سختیا چجوری کنار بیاد!

ریحانه خانوم البته کار هنری نمیکنه و زندگیش شده از این شاخه به اون شاخه پریدن هایی که هنوز به جای خاصی نرسیده! ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش اما فعالیت زیادی داره و هر چی میشه رو در اونجا بیان میکنه حالا یا به صورت صحبت و یا با عکس و و.یدیوهایی که به اشتراک میذاره!

اما از خوبیای ریحانه پارسا نچرال بودن چهرشه که خب خیلی وقت پیش گریزی به ژل لب زده بود اما اونجوری نیست که مثل خیلی از خانومای سینما بزنه بکوبه و از نو بسازه و تا حالا که با چهره خودش ساخته و هرچه بوده نشون داده. اما به تازگی ریحانه پارسا با فیلتر اینستایی یه فیس از خودش نشون داد که باحال بود و اتفاقا شبیه همون خانومای ژلی شده بود و به خارجیا میخورد. در ادامه استوری وی را مشاهده می کنید.

ریحانه پارسا چجوری شکل گلشیفته شد؟! اینجوری ناشیانه ...

ریحانه پارسا تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده که ذهن ها را می برد به این سو که خانوم خواسته شبیه گلشیفته بشه! ریحانه که لباس هایی شبیه گلشیفته فراهانی پوشیده و از ژست عکس او استفاده کرده است.

اما این تقلید از گلشیفته فراهانی به اندازه ناشیانه بوده که واکنش بخشی از کاربران را به دنبال داشته است. با این وجود ریحانه پارسا نسبت به این انتقادها واکنشی نشان نداده است.

unknown_172999576_304383954432281_5871695594977824354_n

ریحانه پارسا یه دختر بیش فعال که پراتونو خواهد ریزوند!

اما ریحانه پارسا که به گفته خود دختری بیش فعاله و این موضوع از رفتاراشم مشخصه، کارای زیادی میکنه وانگای اصلا نمیتونه بشینه زمین! ریحانه پارسا راه درستی رو شاید نرفته باشه اما از اون دسته دختراست که با وجود سن و سال کمش پا به سختیای زیادی گذاشت و طبق گفته های خود در گذشته هم زندگی آرومی نداشته.

ریحانه پارسا اینطور که نشون میده خستگی ناپذیره و برای رسیدن به مواردی که میخواد چه خوب و چه بد میجنگه و با پارتی ددی و پول مامی نبوده لایف استایلش!

ریحانه پارسا خودش خودشو لو داد افتضاح!

اما خب از اونجایی که گفتیم ریحانه پارسا هی رنگ عوض میکنه، عکساش رو هم در اینستا به اشتراک میذاره اما بیشتر وقتا کاربران فاز و حس و حرف او را نمیفهمند چرا که مشخص نیست کی چی میخواد!

حالا این به کنار، ریحانه پارسا وقتی آرایش داره که خب هیچ، اما وقتی از چهره نچرالش عکس و یا ویدیویی منتشر میکنه گودی زیر چشماش همیشه سوژه ای برای کاربران میشه که حدس میزنن ایشون اعتیاد داره! برخی هم با توجه به رفتارهای عجیب وی اعتقاد دارن که ایشون گل میکشه و رفتارهایی ناجور داره. البته که ریحانه پارسا همیشه همینجوری بوده و در کل شخصیتی پر جنب و جوش و بسیار شیطون داره اما آخه در این حد؟!!

در ادامه نمونه ای از خل بازی خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که البته این نرمال ترین حالتشه!

ریحانه پارسا شوهر دار شد، بچه دار شد، همشم یهووو!

ریحانه پارسا در ترکیه خانواده ای نداشت و تا به حال با نامزد یا همدمی که درست حسابی همراهش باشه دیده نمیشد و هر چه بود گذری بودن و چهار روزه اما ریحانه پارسا بازیگر سابق سینما و تلویزیون اخیرا نامزدی اش با میلاد خدایی را اعلام کرده، حالا جزئیاتی از این ماجرا را لو داده است.

خانم بازیگر در باکس سوال اینستاگرام خود از کاربران خواست تا از او سوال کنند و او جواب شان را بدهد. یکی کاربر از او خواسته تا نحوه آشنایی اش با میلاد خدایی را توضیح بدهد.

ریحانه پارسا گفته که آشنایی آن ها به عکاسی میلاد خدایی از او بر می گردد و پس از آن خودش به میلاد خدایی ابراز علاقه کرده است.

ezgif.com-gif-maker+(1)

Untitled (1)

علاوه بر آقا میلی یه پر کوچولوی جذاب به نام پارسا پارسا هم به دنیای ریحانه خانوم اضافه شده که خب از اسمش مشخصه داداش کوچیکشه و خیلی زیادم علاقمند بهشه.

شخصیت منفی فیلم ریحانه پارسا شبیه مهدی کوشکی نیس؟

اما ریحانه پارسا با وجود سن کمش اما در این هم تجربه ازدواج سفید و روابط رو داشته. ریحانه پارسا به این قصد رفته بود ترکیه که بتونه فیلم بسازه و حالا به نظر اولین فیلم کوتاه خانم بازیگر آماده نمایش شده. ریحانه پارسا به تازگی و درگفتگو با رسانه های ترکیه گفته که فیلم کوتاه تازه اش براساس زندگی و گذشته اش ساخته شده است.

در این تیزر، مرد خشن دیده می شود که اعضای خانواده اش درون خودرو نشسته اند. ناگهان خودرو متوقف می شود و مرد پیاده می شود و اعضای خانواده از جمله همسر و دخترش را کتک می زند.

گروهی از کاربران حالا با اشاره به مرد خشن درون تیزر این فیلم کوتاه، معتقدند که چهره بازیگر بیشتر به مهدی کوشکی شبیه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Mm ارسالی در

    امام علی علیه السلام فرمود:

    أَشْقَی النّاسِ مَنْ باعَ دینَهُ بِدُنیا غَیرِهِ.[1]

    بدبخت ترین مردم کسی است که دین خود را به دنیای دیگری بفروشد.

  • زهره ارسالی در

    بشین ک به گلشیفته میرسی حتما .....بی جنبه

  • ناشناس ارسالی در

    ریحانه و مهدی دختر نداشتن، دختر کوچیکه ریحانست، اونام مامان و باباشن

  • سارا دارابی ارسالی در

    خدا بهش عقل درست حسابی انشاالله بده

  • روح اله ارسالی در

    فقط میتونم بگم ایشون وهمدسته هاشون کوهی ازعقده هستن که هیچ چیزی باعث آرامششون نمیشه.دقیقا مثل کسیکه تشنه است امابهش آب شور میدن. می‌خوان به هر قیمتی معروف بشن.آخه آبرو وشرف خیلی قیمتش بالاتره.

  • فاطمه چنعانی ارسالی در

    ببخشید که این حرفو میزنم چرا ریحانه پارسا تو فیلماش اینطوری میکرد دیوونس مگه؟

  • یسنا ارسالی در

    هرکی تیپ و استایل و روش زندگی خودشو داره
    هرکی دوست داره برا خودش بگرده
    زندگی شخصیه خودمونه و به کسی ربطی نداره

  • عرفان ارسالی در

    چرا اخبار تکراری که بارهای قبل هم گفتید رو میزارید
    خبر جدید بگین از همه سلبریتی های ایرانی
    چرا اخبار ساسی و بقیه‌ی سلبریتی های ایرانی که در امریکا و کانادا و... رو نمیکید😑😑😑😑
    لطفا اخبار و حواشی همه‌ی سلبریتی‌های ایرانی در سراسر جهان رو بگید

  • ناشناس ارسالی در

    خلق را تقلیدشان بر باد داد ای دو صد لعنت بر این تقلید باد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها