|

مثلث عاشقانه ریحانه پارسا تتلو و سحر قریشی فاش شد ؛ عکس تتو ریحانه برای تتلو رو ببینین!

reyhane parsa shayanews

ریحانه پارسا که جدیدا عکسای دیوانه واری از خود منتشر میکنه اینبار یه تلفیقی از چهره زیباش و سلیقه عجیبش گذاشت که دلنشین بود.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ریحانه پارسا از بازیگرای خوش استعداد و خوش چهره ای می باشد که البته مورد اول رو در ایران خراب کرد و رفت! ریحانه پارسا که در این فکر بود تو ترکیه براش ریختن و منتظرن تا فقط خانوم خانوما پاشون برسه به آب و خاک تا پول رو به پاش بریزن، یهو سقف آرزوهاش رو سرش خراب شد و حالا ریحانه پارسا رو در شرایطی عجیب می بینیم که البته چون بیش فعاله دائما در حال تغییر اوضاعشه!

ریحانه پارسا از اون دسته دخترایی بوده و هست که به خواسته هاش هررر جور شده باید برسه حتی به قیمت تنهایی و مهاجرت و فلاکت! حالا خانوم خانوما اما شرایط خوبی داره و اینطور که معلومه هم نامزد داره، هم حسابی ورزش میکنه و هم خانوادش کنارشن و هم در زمینه هایی که علاقه داره اکتیو شده!

مثلث عاشقانه ریحانه پارسا تتلو و سحر قریشی فاش شد

اما ریحانه پارسا به شدت عکس و فیلم از خودش به اشتراک میذاره و خب از اونجایی که یه آدمه و هزااار فاز، بنابراین هر عکسش ممکنه یه مدل و یه فاز باشه! در ادامه تصویر جدیدی از ریحانه خانوم مشاهده می کنید که نرمال بود و دیوانگی خاصی نداشت و در نوع خودش زیبا!

reyhaneparsaj_1662987011

همه رو زمینن ریحانه پارسا تو کهکشانا ....

اما گفتیم که ریحانه خانوم پارسا اهل ورزش شده اما خب ریحون جون ورزششم مثل خودش خاصه و حرکاتی میزنه که هر کسی نمیزنه و در نهایت این هم برکیگرده به همون روحیه بیش فعال ودیوانه پسندیش!

البته که برخی از حرکات ریحانه پارسا و همچنین گودی و سیاهی زیر چشماش باعث شده تا خیلی از کاربران خانوم بازیگر رو معتاد خطاب کنن و بگن ایشون چیزی میکشه! که البته با توجه به روحیات ریحانه پارسا چنین موردی هم بعید نیست ...

ریحانه پارسا مادرش رو از اون دنیا کشید بیرون؟!

گفتیم که این روزا ریحانه پارسا میزبان مادر و داداشش هستش که مشخصه خیلیم علاقمند به پارسا هستش. از طرفی ریحانه پارسا چند روز پیش ویدیویی منتشر کرد که دست خانومی بر روی سرش در حال نوازششه و ایشون رو مامانش خطاب میکنه و این در حالیه که ریحانه پارسا ماه ها پیش وقتی از مادر پدرش به شدت عصبانی بود الفاظ بسیار رکیکی نثار مامان جان و بابا جانش کرد. 

ریحانه پارسا از زمان رفتنش هر کجا که میخواست رفتار های ناشایست خود را گردن کس دیگه ای بندازه میگفت دلیل همه اینها طلاق مادر پدرش و اصلا وجود این دو نفر بوده!

reyhaneparsaj_1661436963

63741_790

اما ریحانه که این همه به برادرش وابسته است چطور توانست دو سال دوری او را تاب بیاورد؟ ریحانه پارسا بعد از اینکه برادرش اومد پیشش تند و تند عکسای دو نفره اش رو استوری می کنه و این کار رو اونقدر انجام داد که صدای فالوورهاش رو هم درآود و کاربری خطاب به او نوشت تو که این همه به آقا داداش ت وابسته ای چه طور تونستی دو سال دوریش رو تحمل کنی؟

ریحانه پارسا در پاسخ نوشت: تحمل کردم که بتونم از اون وضعیتی که گیر کرده بودم و اون همه آزار و اذیتی که شدم فاصله بگیرم خودم رو از نو بسازم تا بتونم با آرامش کنار برادرم باشم.

unknown_301199213_858726891765115_5640305135047993804_n

ریحانه پارسا مودی ترین مودیه دنیاست!

ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش بیش از 2 میلیون و 700 هزار دنبال کننده داره که خب برخی ایشون رو دختر محکم و مستقل میدونن که رفته تا به خواسته هاش برسه و برخ هم ایشون رو دختری نامتعارف میدونن که هیچ استعداد درونش نیست و تنها با عریانی میخواد جلب توجه کنه!

البته که نه اینوری و نه اونوری! ریحانه پارسا یه استعداد هایی داره که اگه پرورشش بده بازیگر خوبیه و دست به نوشتن خوبی هم داره و از طرفی هم چندان رفتار جالب نداره و دقیقا با انتشار تصاویر منشوری از خودش قصد جذب فالوور داره!

اما گفته ودیم که ریحانه خانوم حسابی مودیه، در ادامه نمونه ای از فیس جدید و حال و هوای چند روز پیشش رو مشاهده می کنید که احتمال داره باز فردا یه ریخت دیگه باشه!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ن ارسالی در

    شورشو دراورده

  • گ ارسالی در

    این بچه دیگه کیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها