|

ریحانه پارسا با لباس لوله زنبوریش شده ریحون پوره؛ خانوم بیش فعاله چِتم زده شده سممم!

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا بازیگر سابق ایرانی یم باشد که حالا در ترکیه شده یه فیس و هزااار چهره که انگاری فقط خودش عاشق خودشه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ریحانه پارسا دختر دهه هفتادی و سن پایین سینما که تو همون سن پایینم جَو گیر شد و کلا از ایران رفت. البته که این خبر جدیدی نبود اما اینکه ریحانه پارسا جدیدا فاز عوض کرده و سعی داره تا هم صورتش و هم سیرتش رو کپ گلشیفته فراهانی کنه خبر جدیدیه! گلشیفته فراهانی اولین نفری نبود که از ایران مهاجرت کرد و رفت راااحت همه چیو درآورد اما خب بازیگری بود که باعث تا بعد از اون خانومهای بسیاری از سینمای ایران به طرز بسیار نامتعارفی از ایران برن و مهاجرت کند! ریحانه پارسا نیز چنین بود و با وجود اینکه در اون سالهای رفتنه گلی خانوم خیلی کوچولو بوده اما انگاری به خوبی یاد گرفته!

البته که گلشیفته فراهانی باز حداقل رفت و تو هالیوود راهش رو ادامه داد و مدلینگ برندهایی مشهور در دنیا نیز شد اما ریحانه پارسا چی؟ در این یک سال و اندی که رفته فقط به فقط از این شاخه به اون شاخه پریدن بوده که از خانوم خانوما دیده شد و دست آخرم هنوزه که هنوزه به جای خاصی نرسیده! البته که اینهمه حاشیه ساز بودن واقعا از هر کسی برنمیاد جز امثال خانوم ریحانه پارسا و یا امیر تتلو!

ریحانه پارسا که هر چند وقت یکبار فازی جدید داره حالا در چند تصویر آخر خود تصاویری با ژست و حرکات گلی خانوم عکساش رو انداخته اما در این میان که پستاش خیلی سیاه و سفید هستند تص.ویری رنگی در تخت منتشر کرد و فینگیلیش طور نوشت: ریحانه عاشقتم!

reyhaneparsaj_1662220692

حالا ریحانه پارسا چجوری شکل گلشیفته شد؟! اینجوری ناشیانه ...

ریحانه پارسا تصاویر جدیدی از خودش منتشر کرده که ذهن ها را می برد به این سو که خانوم خواسته شبیه گلشیفته بشه! ریحانه که لباس هایی شبیه گلشیفته فراهانی پوشیده و از ژست عکس او استفاده کرده است.

اما این تقلید از گلشیفته فراهانی به اندازه ناشیانه بوده که واکنش بخشی از کاربران را به دنبال داشته است. با این وجود ریحانه پارسا نسبت به این انتقادها واکنشی نشان نداده است.

unknown_172999576_304383954432281_5871695594977824354_n

ریحانه پارسا یه بیش فعاله چِت زده؟ یا فیلسوفِ کشف نشده!

ریحانه پارسا اینجوری که تو پیجش نشون میده و عکس و فیلمایی که پست و استوری میکنه، مشخصه که اهل ورزشه و حساب پیگیر ورزش کردن. اما نکته ای که هست اینه که ریحانه پارسا از اونجایی که انگاری بیش فعاله، حرکات عجیبی در حین ورزش از خودش نشون میده و یا رفتار هایی غریب داره در حد که ملی کامنت بوووق دار واسش میاد!

ریحانه پارسا در بیشتر تصاویر و یا فیلم هایی که از خودش منتشر میکنه و فیلتر کم داره و بی آرایشه، زیر چشماش سیاه شده و گود افتاده به همین دلیل خیلی از کاربران بر این عقیده اند که ریحانه خانوم یچیزی میکشه و اعتیاد داره وگرنه این رفتارا و سیاهی ها عادی نیست ...!

وقتی ریحانه پارسا با دو متررر قد میشه نی قلیون!

البته که ریحانه پارسا ظاهرا داره حسابی رو خودش کار میکنه تا به وزن و جثه ای که در ذهن داره برسه چرا  که خانوم خانوم با قد 1.78 که بین دخترا قدی بسیار بلند محسوب میشه، اونقدری وزن کم کرده که در برخی از عکساش شبیه به نی قلیون شده!

reyhaneparsaj_1659130710

ریحانه پارسا مودی ترین مودیه دنیاست! دلبریه میلاد برای ریحون

ریحانه پارسا در خارج از کشور با افراد زیادی در ارتباط بود و خب اگه بخوایم خودمونو گول نزنیم باید بگیم که هممون میدونیم قطعا با همشونم رابطه جنسی داشته و دست آخر هم میاد میگه مقصر مادر پدرم بودن که زندگی منو خراب کردن!

در صورت که خیلی از دختران هستند که این شرایط براشون پیش میاد و تو وضعیت بدی هم به سر میبرن اما راه دیگه ای رو پیش میرن و این دلیلی قانع کننده برای کار های زشتی که ریحانه خانوم تا به حال کرده نیست.

ریحانه پارسا هنوز هم دست بردار نیست و هر چند روز یکبار پسری رو به عنوان عشق معرفی میکنه. چند روز پیش هم که در کنار مردی سن بالا با عنوان شوگرددی قدم میزد! در ادامه مورد علاقه جدید خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که جدیدا خیلی یاهاش کلیپ میگیره و عکس میذاره که احتمالا ایشونم تنها چند وقت مهمون دل ریحانه پارسا هست! حالا این بازی عشق و عاشقی و تعویض آدما تا کی ادامه داره خدا داند.

Untitled (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بازدیدکننده ارسالی در

    متنفرم ازت ـ

  • میلاد ارسالی در

    خیلی دلم براش میسوزه،،،یه چیزی میکشه ،،آخه همیشه زیرچشماش گودافتاده اس و حالت خسته ای صورتش داره،،،فکرمیکنم به زور و اجبار این فیلما وعکساروبیرون میده و واسه اینکه خرج خودشودربیاره اینکارارو میکنه

  • دیانا ارسالی در

    میگم شما چشم ندارین خوش بختیش رو ببینین به شما چه ربتی‌ داره اصلن زندگی خودشه دلیل نمیشه دو تا فیلم بازی کرده شما هروز بیاین پشت سرش حرف بزنین

    • قضعنفر ارسالی در

      حسود نباشید خوب داره زندگی مینکه

  • قدرت خالص ارسالی در

    بی شعور آبروی ایران را هم بردی

  • Maedeh ارسالی در

    هر کی ی نظری داره ولی کاش همون ریحانه پارسا میموند!

  • ناشناس ارسالی در

    قضاوت نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    خلق را تقلیدشان بر باد داد ای دو صد لعنت بر ان تقلید باد

  • احمدی دوست ارسالی در

    سلام اقامن پانصدمیلیون توباکس گردشگری گذاشتم ماهی نه میلیون وصدهزارتومان میگیرم ولی شهاب‌های پانصد من هشت میلیون وخورده ای میدید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها