|

سحر قریشی با این ویدیو تو باشگاه فیزیکو به رخ کشید ؛ واکنش سنگین تتلو

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که دیگه بعد از دبی رفتنش حالا عکس و فیلمای زیادی از خود منتشر میکنه اینبار تو باشگاه با لباس جذب زنانه استوری گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
8

شایانیوز- سحر قریشی که این روزا تو دبی به سر میبره و متفاوت از خانومای بازیگری هستش که تا به حال مهاجرت کردند اما کماکان همانند همون بازیگران مهاجرت کرده بلاتکلیف و سرگردونه! البته که تفاوت سحر قریشی با سایر تو اینه که همه میرن ترکیه اما ایشون رفته امارات! سحر قریشی در این چند ماه اخیر که با تتلو زندگی میکرد خیلی خیلی زیاااد کم حرف و حرف گوش کن شده بود اما حالا انگاری از قفسی تنگ رها شده و پشت بند هم استوری میذاره و خودی نشون میده و یا با فالووراش حرف میزنه!

اما تتل خان در چه حاله؟ خب قطعا ذات و درون هر آدمی هر چه که باشه همونم میمونه و با چهار روز به قول خودش زن گرررفتن از این رو به او نمیشه! تتلو حالا برگشته به لایف استایل قبلیش و با دخترای زیادی در ارتباطه که عجیب ترینشون مسیحا خانوم هستن که دقیقا کبوتر با کبوتره تتلوعه!

سحر قریشی با این ویدیو تو باشگاه فیزیکو به رخ کشید ؛ واکنش سنگین تتلو

اما از تتل که بگذریم و بیایم سر و سراغ سحر قریشی خودمون باید بگیم که خانوم بازیگر اونور آب خیلی تو استوریاش هدف هدف میکنه اما اینکه هدف بعدی و خالی بندیش چیه خدا داند! سحر قریشی با ظاهر جدیدی که پیدا کرده اینبار در باشگاه از خود ویدیویی منتشر کرد که خب هنوز کشف حجاب نکرده اما فرق کرده!

آفتاب از کدوم طرف در اومده سحر خانوم مهربون شده شاخدار!

اما امروز معلوم نیست آفتاب از کدوم طرف دراومده که سحر خانوم مهربون شدن! میگین چرا چون سحر قریشی در ایران بسیار مغرور بود و اصلا شاید سال تا سالم پست و استوری نمیذاشت اما حالا فاز مردم دوستی گرفته و با فالووراش کلی کوئسشن بازی میکنه و حرف میزنه.

از طرفی هم بعد از انتشار ویدیوی بالایی خب هواداران خانوم خانوما همچون سرعت نور براش ویدیو ساختن و سحر قریشی نیز برای حمایت، تعداد زیادی از فن پیج هارو استوری کرد!

saharghoreyshiofficialpage_1661202238

سحر بعد تتل شده سحر تبر!

اما همونطور که در تصویر بالایی مشاهده کردید سحر قریشی در ظاهرش خیلی متفاوت از پیش شده. گویا سحر خانوم قریشی از همون ابتدای ورودش به تلویزیون و با شهرتی که پیدا کرد و طلاق گرفت از همسرش و بعد هم حواشی بسیار زیاد و ناجوری ازش شنیده شد در حدی که بازیگرن رن سینما هم ازش گله داشتند، همه و همه واقعی بوده و نشون میده این بازیگر اصلا از بن و ریشه جنجال های غیر عادی و نامتعارف رو دوست داره!

اما سحر قریشی بعد از رابطه با تتلو انگاری تتلویی شده! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما همونطور که میدونید دستان و پاها و حتی صورت و گردنش رو تتو زده که خب اینا به کنار!

اما به تازگی گفته هایی شنیده و البته دیده میشه که سحر قریشی به مرور داره زیباییش رو از دست میده و شبیه به چهره مشهور و منفور اینستا یعنی سحر تبر میشه!

sahar-tabar-5

وقتی یه دختر میتونه تتلو رو سوراخ کنه! تتل محو خانوم شد!

اما اگه بخوایم از سحر در بیایم و برسیم به تتلو باید بگیم که تتل خان این روزا همونطور که گفتیم با دختران ایران و خارجی بسیاری در ارتباطه اما عجیب ترینشون مسیحا هستش که کپی برابر اصل تتلو هستش جوری که انگار این دو نفر از یک شکم زاییده شدن و هر دو هم رنگی به دنیا اومدن.

مسیحا همانند تتل خان تتوهای بسیاری داره حتی بیشتررر و کاملا ظرافت و دخترانگی خود را زیر این تتو های تیره و تار پوشونده و به قول کاربران شبیه به سوسمار شده!

مسیحا پیرسینگ کار هم هستش و حالا جدا از اینکه خودش کلی سوراخ سوراخ شده و پیرسینگ داره، تتلو رو هم پیرسینگ زد جوری که دیگه پکیج سلطون برای امپراطوری داغونش تکمییییله!

پشت پرده رابطه سحر قریشی و تتلو چیه؟

آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما قبلا در توییتر خود نوشته بود:

ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چند صد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او‌ از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.

این دو چهره که قبل از نوروز امسال باهم ازدواج کرده و به شدت خود را شیفته یکدیگر نشان می دادند، بعد از مدت کمی شروع به حاشیه سازی های عجیب کردند. هر دوی آنها به تازگی در صفحات مجازی خود اعلام کرده اند که از یکدیگر جدا شده و از این رابطه پشیمان هم هستند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اسکل زیاد پیدا میشه تو دنیا

  • مهدی ارسالی در

    اخ
    ابرو هر چی ایرانیه رو بردبن بخدا
    این چ چهره هاییه
    مگه آدم بودن ب تتو زدنه
    واقعا خاک بر سرتون

    بیشتر شبیه قورباغه شدید
    آدم باشید

  • ناشناس ارسالی در

    حالم از تتلو بهم میخوره سحر خوب کاری کرد از این روانی جداشد

  • ناشناس ارسالی در

    تتلو کیه؟

  • ناشناس ارسالی در

    شیطانپرست

  • ناشناس ارسالی در

    اصلا رفتار مردانه ندارد عقل بچه از اینلوسی بیشتر است چرا این چوری قیافه خودش را اردنگی می گند

  • آرمان ارسالی در

    شبیه آفتاب پرسته و هر روز یه رنگ عوض میکنه.
    به پوچی رسیده دیگه نمی دونه چکار کنه!!!!😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  • ناشناس ارسالی در

    اینا فقط برا پول بازیی بیش نیست

  • ناشناس ارسالی در

    ادم قحطی این هی دقیقه به دقیه مزارید

  • نسرین ارسالی در

    خدابچه های مارو از شر این شیاطین ادم نما دور کنه

  • آیسا ارسالی در

    از نظر من اونا برچسب میزنن

    • عباس سرزمین امپراطوری ها ارسالی در

      آیسا جان فقط هر چی ترانه ازش تو گوشیت داری پاک کن
      ای آدم کلا ویروسه

  • سعید ارسالی در

    خدایش یک لات بی سروپا رو چقدر بزرگ کردین که گو‌گل هر لحظه ازش مینویسه ادم چندشش میشه حتی نگا بکنه ابروی موسیقی و ایرانی و هرچی مرد و ادم روی زمین هست رو برده خدایش

  • یعنی اینهمه خواننده با کلاس با اصل ونصب این همه استادصداعلی رضاافتخاری سالار عقیلی ارسالی در

    من نمیدونم این همه استاد خواننده افتخاری سالار عقیلی همایونشجریان این تتلوی کجا بوده با این قیافه شیطانی وکثیف شده الگو هرکه رو بینی هرجا برسن تتو میکنن فقط کم مونده تمام اندام خودشونو تتو کنن

  • ناشناس ارسالی در

    خدایا عاقبت همه بندگانت رو خوب بنویس آمین...

  • سعید ارسالی در

    خدا قبل دادن هر چیزی به کسی اول ضرفیتشو بده،شوهر اولش می‌گفت تا سحر یکم معروف شد کلا رفتارش عوض شد و طلاق..بعد رفت سراغ فوتبالیستا،بعد بازیگرا بعد تتلو...،متاسفانه بعضی‌ها فقط ظاهرشون زیباست باطنشون ...اینجور آدما نه کسیو خوشبخت میکنن نه خودشون به آرامش میرسن

  • ناشناس ارسالی در

    درمورد اینا هیچ نظری نمی توان داد.به قول یکی از دوستان اینا چه ارزشی دارند که آدم در موردشون مطلب بنویسه و وقت تلف کنه.

  • آریا ارسالی در

    تتلو افتاب پرسته دختره هم سوسماره خیلی به هم میان
    برای سحر قریشی متاسفم که نه تنها زیبایی و شخصیت خودش رو با دوست شدن با تتلو زیر سوال برد بلکه کم کم داره خودشم عین تتلو (افتاب پرست) میکنه خدا نباید به خر شاخ میداد چون لیاقت نگهداریشو نداره

  • آیلا ارسالی در

    آبروی ایرانی و اون کسی میبره که میاد به ایرانی یه همجنسی هم وطن خودش توهین میکنه یاد بگیریم مردم قضاوت نکنیم بهتر نیست بجای اینکه بشینی پشت سر پشت سر مردم حرف بزنی چهارتا کتاب بخونی سوادت بیشتر بشه مگه هرکی تتو زیاد داره دیگه آدم نیست نیست فقط اون علاقه به تتو داره دوست داره رو بدنش تتو کنه هرکسی تو قبر خودش میخوابونن شما دوست نداری تتو نکن مجبورت نکردم که بیای اینجا چرت و پرت ببافی امیر تتلو در مورد فکرت درست حرف میزنه نه اینکه چون من تو دارم آدم درستی ام اینکه یاد بگیریم مردم و قضاوت نکنیم پشت سرشون حرف نزنیم سرمون تو زندگیشون بکشیم بیرون اون چیزی که شما ها نمی فهمید تبعیض جنسیتی قائل نشیم بذاریم هرکی هرچی میخواد باشه بزاریم آدما چیزی که دوست دارند باشند انقدر پشت سرشون حرف نزنیم بهشون بدنگیم که برن آخرش دزد و کلاهبردار بشن شما خوشت نمیاد نیاز نیست بیا روی این لینک کلیک کنید که واست اینا رو بیاره دنبال کن بعدشم سحر از تتلو جدا نشده رفته دبی یه مادر تا حاشیه هایی که شما درست میکنید بخوابه حالا اگه سحر آدمه محض اطلاعات سحرم رو صورتش رو دستش تتو زده تو به جای تو به جای اینکه بیای اینجا چرت و پرت بنویسید بر دو تا از آهنگ های تتلو گوش کن حقا شو گوش کن چقدر حق میگه هم خدا را میشناسم پیغمبر او اما ایرانیان که نمیشناسه این آیه وتنهایی و نمیشناسه که پشت سرش حرف اضافه می خورند خودش میدونه که باید چیکار کنه نیاز نیست ما بریم بهش بگیم ایسی به دین خود موسی به دین خود وقتی آهنگ هاشو گوش دادی فهمیدی چقدر داره در مورد این اتفاقات راست میگه اونوقت بیا اینجا هیت کن

    • بنده خدا ارسالی در

      ایلا بخدا ادامای مثل تو جامعه باشن جامعه گلستان باشه درواقع نیستن اینجور ادما تو کامنتا میشه فهمین همه از دم ناآگاه

    • بنده خدا ارسالی در

      ادامای موفق همش زیرذربین ان این خاک عالم بر سرتون موفقیت کسیو نمیتونین ببین خااااک کارما به فناتون میده شایدم داده یکم بخودتون بیاین

  • مهران حدادی ارسالی در

    اینم ی جور تنوع برای ادامه دادن زندگی روز مره

  • مهدی غریبی ارسالی در

    والله بخدا زشت تو بااین کارها چقدر میخوای هوادار از جنس مخالف خودت پیدا کنی.تو الان متاهلی و دلبری برای یه زن شوهردار و مادر زشته عیب بخاطر بدست آوردن فالور چه کارها که نمی‌کنند.خدا به دردتون برسه که جنبه معروفیت را ندارید.

  • مریم خخخخ ارسالی در

    ب همگی سلام واقعا نظریاتتون درسته دیگه چیزی نمیدونم بگم خخخخخ

  • عرفان ارسالی در

    سحرقریشی بهترین و زیباترین بازیگر زن سینمای ایران هست

  • کاربر ارسالی در

    آیلاجان لطفا لال شوحتما توهم لنگه تتلو هستی که سنگ این شیطان پرستو به سینه میزنی همتون مثل همین
    خدا به هممون رحم کنه از شر شما شیاطین

  • علی ارسالی در

    وقت ان نرسیده که بس کنید.بااین پست پست گزاری به جوزابروریزی کاردیگری هم میکنیدبه اندازه کافی انگشت نمای شدین به اندازه کافی هستن کسانی که دارندابروی این سرزمین رامیبرندشمادیگه ازابروریزی ردکردین تتلومثل سحر..سحرمثل تتلو بس دیگه ملت ایران راسرکارگذاشتید🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

  • فرشاد ارسالی در

    این که زده دیده تو قیافش با این تتو کاریش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها