|

غول مرحله آخره سحر قریشی که یه شمایل فضااایی ازش ساخید؛ داداش داداش شد هَووش!

سحر قریشی با انتشار استوری های عجیب علیه امیر تتلو دست به افشاگری زد و یجواریی حسابی آبروریزی کرد. تتلو اما از اون ور فعلاً واکنش نشون نداده

لینک کوتاه کپی شد
5

سحر قریشی این روزها در دبی حضور دارد و برخلاف زمان حضورش در ترکیه که تقریباً در سکوت مطلق بود و هیچ حرف و سخنی از ایشان به بیرون درز نمی کرد حالا در دبی گویا بسیار علاقه مند است به صحبت کردن و توضیح دادن درباره تمام حواشی و ابهاماتی که تو این یک سال اخیر برایش ایجاد شده بود.

به گزارش «شایانیوز» سحر رقیشی البته گویا یک قدم هم به جلو برداشته و در صدد انکار همه چیز است. خانوم بازیگر حتی زیربار ازدواج با امیر تتلو هم نرفت و اشتباه خودش رو به گردن فضای مجاز انداخت که به نظر کمی کم لطفی است.

0

سحر قریشی در واکنش به حرف های کاربران گفت رابطه با تتلو به دلیل مسائل تبلغیاتی بوده است و اصلا ازدواج و خیانتی در کار نبوده است.

سحر قریشی با تائید اینکه رابطه او تتلو اشتباه بوده است پاسخ های تندی به تتل خان داد. قریشی از اینکه تتلو حساب غذاهایی که او خورده است را دارد از او گله کرد.

01

وقتی سحر خانوم قریشی خودش رو شبیه عربا کرد و بال درآورد!

سحر خانوم قریشی نه تنها قرار نیست به ایران برگرده گویا همچنان تمایل داره که همچنان تو دبی بمونه و می خواد اونجا ه کسب و کار و بیزینس تازه راه بندازه.خانوم بازیگر که در زمان اقامت تو ترکیه و بودن پیش تتلو یک سری خط و خطوط بی ربطی رو روی دست ها و صورتش تتو کرده بود که البته کامل نشد و ناتموم موند گویا قصد داره اون ها رو تکمیل کنه. البته سحر قریشی تو دبی از استایل عذبی و بال هاش هم رونمایی کرد و با انتشار این عکس نوشت: 

من بالم رو پیدا کردم

گفته بودم بالم رو پیدا کنم میرم ...

ببین درست رنگ دستامه 

همیشه فکر میکردم یا سفیده یا شیشه اى اما رنگى بود

unknown_287285477_389956489790305_9067507909854895058_n (1)

وقتی تتلو لقمه های سحر رو هم می شمرد!

سحر خانوم قریشی در سلسله استوری های خبرسازش با انتشار یک استوری در اینستاگرام جواب ادعای امیر تتلو درباره پس دادن پول هایی که این خواننده در زمان رابطه شان خرج کرده را داد.

بازیگر زن سابق سینمای ایران متنی منتشر کرد که در آن با کنایه نسبت به ادعاهای مطرح شده از سوی تتلو واکنش نشان داد؛ سحر قریشی نوشت: بعضی ها اینجورین دیگه؛ با عزت و احترام سر سفره شون میشینی اما لقمه هاتو میشمرند.

پیش تر امیر تتلو خواننده ایرانی مقیم ترکیه مدعی شده بود سحر قریشی پس از جدایی از او باید تمام پول هایی که این خواننده برایش خرج کرده را پس بدهد.

f0951

وقتی یوتیوب امیر تتلو رو نقره داغ کرد!

در ماه های اخیر امیر تتلو که خودش باعث ترویج استفاده از یوتیوب در بین رپرها بود، موزیک هایش را از کانال دوستانش منتشر می‌کند. ظاهرا چند روزی است حساب او دچار محدودیت هم شده است.

گویا قضیه برمی گردد به صحبت های امیر تتلو درباره خودکشی کردنش در کنسرت که یکسری تتلو رو رپورت کردند که تتلو تبلیغ خودکشی می کنه و این موضوع هم که جزو خط قرمز های یوتیوب است و حتی ممکن است به بسته شدن پیج تتلو منجر بشه!

unknown_302965352_1041507283183871_9196517587773280088_n

مسیحایی که شد آبجی امیر تتلو!

امیر تتلو نشون داده که از آدم های عجیب و تا حدودی چندش خوشش میاد. حالا هم یک دختر به تیم امیر تتلو اضافه شد که حسابی دل امیر رو برده این مسیحا خانوم ختی از تتلو هم پر نقش و نگار تره و کل بدنش تتو شده و علاوه بر این تا دلتون بخواد پیرسینگ زده تو بدنش. البته گویا خانوم خودش پیرسینگ کار ماهریه و برای امیر تتلو هم پیرسینگ زده. شباهت مسیحا به تتلو باعث شده که خیلی ها فکر کنند این دوتا با هم خواهر و برادر هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • بهرام ارسالی در

    خب وقتی تتلو لقمه های سحرو میشمره و الانم میگه باس تمام پول های هرج شده رو پس بده. سحرم دستش بسته نیست و برگ برنده دستشه . کافیه بلد باشه چطور رو کنه.... !

  • ناشناس ارسالی در

    ظاهر تتلو را اگردقت شود اقا مریضه و مشکل داره و مشکل ادمیزاد به کجا رسیده که برای یک لقمه نان تن به هرخفتی میده

  • دوخلی ارسالی در

    تتل نکن ،همه اینارو پاک کن از سر و روی خودت ،من خواهش میکنم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها