|

شیک ترین لباس عروس های تِرند شده؛ دیگه نگران ظاهرت نباش بیا خودم سر تا پاتو خوشگل کنم

عروسی برای هر دختری خیلی مهمه چرا که به زیباترین ظاهر ممکنش درمیاد پس در این مطلب با ما همراه باشید تا همه چیز رو برای خوشگل شدن یاد بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- تنها چند روز دیگه مونده تا محرم و خب خیلی از عروس دامادامون دارن میرن خونه بخت و تند تند در پی آماده کردن بساط عروسی هستند. خیلی ها بعد از کم شدن کرونا عروسی گرفتن و خیلی ها هم تنها به دنبال فرمالیته هستن که خلاصه برای هر دو جانب هم لباس عروس اولویته! انتخاب لباس عروس مرحله ای بسیار سخت هستش که خب باید متناسب با اندام و آداب رسوم شما انتخاب بشه. هزینه و قیمت لباس هم که دیگه بسته به شرایط اقتصادی خانواده ها داره.

اما ما در این مقاله میخوایم بریم سراغ مدل لباس عروس! جز طرح و مدل لباس، پرو لباس عروس یک مرحله حیاتی در آماده کردن مقدمات عروسی می باشد. شما باید برای پرو لباستون وقت کافی بذارید و این کار رو با دقت انجام دهید چراکه شما قرار نیست که هر روز لباس عروس انتخاب کنید! هیچ چیز بدتر از این نیست که در زیباترین شب زندگی تان، لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی نمی کنید و احساس خوشایندی ندارید. پس لباس عروسی را انتخاب کنید که بهترین باشد تا در شب عروسی به زیبایی بدرخشید.

پس در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با شیک ترین لباس عروس های ترند شده آشنا شیم.

hhhh

لباس عروس عربی و کار شده

لباس عروس ها همونطور که گفتیم کاملا بسته به سلیقه و اندام و بودجه شما داره. مدل لباس عروس های عربی و کار شده هزینه سنگینی رو برای شما رقم خواهند زد اما زیبایی سنگ های کار شده روشون اونقدری شکوه و زیبایی خواهد داشت که عروس رو همچون الماس در مجلس و البته کلیپ و عکساش میدرخشونه و جذاب میکنه. پس اگه از طرفداران لباس ساده نیستید و چنین شبی رو در نظر دارید، مدل عربی و کار شده میتونه انتخابی جذاب برای شما باشه.

ugug

لباس عروس مدل دکلته

لباسا عروس دکلته از طرح هایی هستش که از شاید دو دهه قبل بوده و هنوزم جزو پرطرفدار تریناست. لباس عروس دکلته برای خانوم هایی با اندام بسیار درشت پیشنهاد خوبی نیست چرا که زیبایی به شما اضافه نمیکنه که هیچ، باعث کاهش آن هم خواهد شد. لباس عروس دکلته به نسبت باقی مدل ها باز تر هستش و میتونه همراه با گردنبندی زیبا و تورو مدل مویی مناسب، شمارو خوشگل ترین بانوی مجلس کنه.

ff

لباس عروس مدل ماهی

این سبک لباس عروس رو بیشتر خانومای لاغر اندام انتخاب می کنند که قصد دارند انحنا و مدل فیزیکشون و به رخ بکشند. مدل ماهی برای لباس عروس از خاص ترین سبک هاست که شاید هر عروسی آن را نپسندد و بیشتریا به سراغ لباس پف دار روند اما بدونید که لباس عروس مدل ماهی میتونه شمارو اروپایی تر نشون بده و البته باریک!

gu

لباس عروس های آستین دار

لباس عروس آستین دار تنها برای حفظ حجاب نیست و واقعا سبکی جذاب و خوشگله. اما عروس خانوم هایی که علاقمندند تا پوشیده لباس خود را انتخاب کنند و از مواردی مثل شنل و کت استفاده نکنن، لباس عروس آستین دار گزینه ای کاملا مناسب و باشکوه میتونه باشه که در تمام طول شب و حتی بیرون از تالار دیگه نگران دیده شدن بدن نیستید و راحت و خوشحال بهترین شب زندگیتون رو میگذرونین! ناگفته نمونه این سبک از لباس عروس هم میتونه یقه ای باز داشته باشه و هم یقه ای بسته که بسته به سلیقه شما داره.

u

لباس عروس چاک دار

این سبک از لباس بیشتر برای ساقدوش های عروس استفاده میشه اما خود عروس خانوم هم اگر چه قصد سِت کردن با ساقدوشارو دارند و یا اصلا چنین مدلی بهشون خیلی میاد پس حتما امتحان کنند چرا که شما تنها یک بار عروس می شوید و اگر در ظاهر خود احساس زیبایی نداشته باشید چندان جالب نیست. لباس عروس چاکدار در قسمت دامن از روی یکی از ران ها چاک خواهد خود تا پایین و خب در طول مجلس پاتون به راحتی دیده میشه اما برای عکاسی میتونه از جینگول ترین مدل ها باشه.

ugtu

لباس عروس دو دامنه

لباس عروس دو دامنه به تازگی بیشتر مد و اینجوریه که عروس خانوم ابتدا با دنباله ای بسیار بلند وارد میشن و بعد که یکم گذشت و یا احساس سنگینی و ناراحتی داشتن دامن و یا همون دنباله رویی رو درمیان و لباس عروس سبک تر در قسمت زیری باقی میمونه. برخی هم هستند که اصل شاید رویی رو درنیارن و تا آخر مجلس با لباس دو دامنه و جذاب خود باقی بمونن. لباس آناشید حسینی نیز که به تازگی ازدواج کرده چنین بود که بیشتر هم این سبک برای مهمانی های مجلل استفاده میشود.

sd

لباس عروس ساتن و ساده

کلا تو این چند ساله سبک مینیمال و ساده خیلی ترند شده و در هر سبک استایل حسابی طرفدارای خودش رو داره. در لباس عروس نیز چنین شده و خیلی از دختر خانوما هتسند که سبک ساتن و ساده رو میپسندن. لباس بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی که مدتی پیش با سام اصغری جوان ایرانی ازدواج کرد نیز چنین بود و استقبال زیادی هم ازش شد. گاهی سادگی میتونه زیبایی بیشتری به نسبت شلوغ کاری داشته باشه که خب باز این هم برمیگرده به علایق و اندام شما.

juguj

لباس عروس با دنباله بلند

وقتی اسم از لباس عروس میاد همه لباسی پف دار به ذهنشون میاد! اما حالا با توجه به تنوعی که در لباس عروس ها وجود داره میشه به راحتی موردی که مناسبتون هست رو پیدا کنید و زیباترین شوید. لباس عروس با دنباله بلند انتخابی جذاب می باشد که شاید گزینه مورد علاقه همه عروس خانوما نباشه اما اگه این سبک به تیمزی و درست یکه باید، دوخته بشه میتونه شمارو همچون پرنسس در مجلس نشون بده. اما باید دقت داشته باشید این سبک سختی خودش رو هم داره و بسیار سنگین و دست و پا گر خواهد شد!

utuu

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها