|

بدل ورژن بویِ "سحر قریشی" کُپپپ خودش؛ وصیت حروم تتلو و فیس فضایی سحر چی میگه!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی این روزها حسابی تو اینستاگرام سرگرمه و قرار کار و بیزینس تازه ای هم شروع کنه از اون ور تتلو اما خودش رو آماده می کنه برا مردن!

لینک کوتاه کپی شد
14

سحر قریشی این روزها انگار قصد داره تو دبی کارای جدید شروع کنه و در حالی که تصور می شد حانوم بعد جدا شدن از تتلو افسرده بشه و کنج عزلت پیشه کنه اما حالا حسابی پر جنب جوش شده و گویا کلی برنامه برای آینده ریخته!

به گزارش «شایانیوز» سحر خانوم که چه قبل از رابطه با تتلو و زمانی که ایران بود چه تو اون تایمی که با تتلو وارد رابطه شده بود خیلی تو اینستاگرامش فعال نبود و نهایت کاری که می کرد منتشر کردن یک پست و یا یک استوری از فیلم آخرش بود اما حالا خانوم حسابی تو اینستاگرام فعال شده و راه به راه باکس سوال می زاره و داره سعی می کنه با هواداراش ارتباطش رو نزدیک و نزدیک تره کنه! سحر خانوم تو این قضیه اینقدر پیش رته که حالا اومده آقا پسری که خودش رو شبیه سحر کرده و خواسته ادای خانوم رو دربیاره رو هم استوری کرده و کلی هم با دیدن این ویدیو ذوقید!

تغیر قیافه غافلگیر کننده سحر خانوم قریشی!

گفتیم که سحر خانوم قریشی کلی برنامه داره تو دبی و می خواد کارهای محیر العقول انجام بده حالا خانوم انگار تو اولین قدم موهای سرش رو هم تراشیده او در جدیدترین عکس اینستاگرامی خود عکسی با موهای پسرانه و رنگ بلوند منتشر کرد که با تتوی نصفه نیمه روی صورتش یه استایل خیلی عجیب برای خودش ساخته. به همه این ها اضافه کنید لباس عجیب و تقریباً باز خانوم رو که البته سعی کرد نشونش نده و سانسور کنه! 

iuhuik

سحر خانوم قریشی برنامه اش چیه؛ به ایران برنمی گرده؟

سحر قریشی بعد از مدتی سکوت حالا در حال پاسخ دادن به پرسش های جنجالی و اعلام پروژه های جدید است. سحر قریشی در پاسخ به یکی از کاربران که از پرسیده بود قصد بازگشت به ایران را دارد گفت خیر. او همچنین می گوید در این مدت در دبی 10 کیلو وزن کم کرده است.

sahar-iran

این همه از سحر قریشی گفتیم یکم هم از تتلو بگیم که این روزها همچنان تو فکر زدن تتوهای جدیده و از طرفی هم داره خودش رو آماده می نه واسه کنسرت جدیدش. تتلو گویا قصد کرده که کلاً تتوهاش رو نو کنه و داره طرح های جدید پیدا می کنه و به کمک تتو آرتیست هاش این طرح هارو روی بدنش ایجاد می کنه. آخرین طرحی هم که زده پسرشه که به گفته خود امیر کلی شبیه خودشه!

تتلو در توضیح این طرح نوشت: پسرم داره متولد میشه سرو صورتش پُرِ خونِ گنگ تر از این تتو هم داریم؟

unnamed

مسیحا دختری که حسابی داره تو دل تتلو جا خوش میکنه!

مسیحا مجیدی دختر پیرسینگ کاری که با ظاهر عجیبش این روزها تو تیم تتلو داره جلون میده و حسابی هم دل امیر تتلو رو برده در اقدامی عجیب دستخط امیر تتلو رو رو بدنش تتو کرد. مسیحا که کُپ تتلو بدنش پر نقش نگار و خط خطی هست این روزها همه جا با امیر تتلو هست و خیلی ها در نگاه اول تصور می کنه تتلو و مسیحا خواهر براردرن!

فانتزی عجیب تتلو برای مرگش؛ مرا بخورید!

امیر تتلو چند روزی است مدعی شده خودکشی اش در کنسرت حقیقت دارد و شوخی نیست. هرچند برخی معتقدند این هم ترفندی برای افزایش فروش بلیط است اما خودش نظر دیگری دارد.

او شب گذشته در یوتیوب نوشت: من میخوام بدونم شاید مرگ اون چیزیه که باید ازش رد بشی!! شاید اصلا تموم شدن نیست! شروع شدنه! شاید اینم مثل همه ی چیزا دروغه شاید اینم مثل خیلی چیزا بَدِش کردن که ازش بترسی و سمتش نری.

میخوام ببینم مثل همیشه اگه چیز خوبی بود واسه شما هم تعریف کنم و درباره ش حرف بزنم و شعر بنویسم!

من دوست دارم یه گلوله شلیک شه به قلبم و سعی کنم بازم واسم براتون بخونم و آهنگ قطع نشه و تموم که شد بیوفتم تو جمعیت رو دستای خودتون بمیرم !! من دوست دارم جلوی چشم شما و در حال خوندن بمیرم !!

او در ادامه حرف هایی زد که به دلیل خشن بودن آن را بیان نمی کنیم اما خلاصه اش این بود که از هوادران خواسته بود بعد از مرگ او را بخورند!

unknown_302362737_189276690214650_5433011925488226070_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها