|

ویلای رویااایی "نیوشا ضیغمی" و شوهر تاجرش؛ فِیسو ساخت شد سیندرلا اینم قصرش!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره ایرانی که مدتی سر و صدای طلاقش پیچیده بود حالا مواردی رو نشون داد که این اخبار رو تکذیب میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
22

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگرای اسم و رسم دار و البته خوش چهره ای می باشد که بیشتر هم به واسطه فِیسی که داشت خیلی زود مشهور شد و پله های ترقی رو با سرعت نور رفت. نیوشا ضیغمی البته که استعداد خوبی هم در این عرصه دارد اما بدیش اینه که همیشه و همیشه خانوم خانوما در نقش هایی با یک ماهیت دیده میشه و 90 درصد مواقع کاراکتر دختری زیبا و جذاب رو داره که خب این اسمش بازیگری نیست و شما ریسکی در کارت نداری. نیوشا ضیغمی همانند محمدرضا گلزاره و اصولا هنرمندانی که توهم خیلی خوشگل بودن دارند علاقه ای ندارن که دست زیادی به ترکیات صورتشون بره و خب به همین علت بیشتر مواقع یک شکلن فقط دیالوگاشون تغییر میکنه!

نیوشا ضیغمی در فضای مجازی فعالیت کمی داره اما تا دلتون بخواد عکس و فیلم های جنجالیش در اینستاگرام پره! البته که فکرتون جای بد نره فیلم هایی که خانوم بازیگر نقش تبلیغاتی داشتند رو منشورمونه چرا که نیوشا ضیغمی از سلاطین تبلیغات عجیب و نامنظمه!!

از این ها که بگذریم و برسیم به خود نیوشا ضیغمی باید بگیم که مدتی پیش همین تازگیا حرف و حدیث هایی از طلاق نیوش ضیغمی به گوش میخورد چرا که خانوم بازیگر ظاهرا تصاویر همراه با همسرشون رو آرشیو کردن و استوری ای از صفحه طلاق گذاشتن. اما چنین خبری از طرف خود نیوشا ضیغمی تایید نشد!

نیوشا ضیغمی حتی در پیجش که 4 میلیون دنبال کننده داره، تنها هفت نفر رو خودش فالو کرده که یکی از اونها پیج همسرشون آقای آرش پولادخان هستش! همسر خانوم بازیگر از همسران مایه دار در میان بازیگران هتسند که در شغل تجارت نقره جات فعالیت می کنند.

Untitled

سلیقه پفکیه نیوشا ضیغمی که خیلیا دارن ازش اسکی میرن!

آدما حتی در خانواده خودشون هم متفاوت از هم هستند چه برسه به آدمای یه کشور! خیلی ها بر این نظرند که نیوشا ضیغمی خیلی لوسه و لوس صحبت میکنه و خیلی اهل عمل کردن و آرایشه! که خب البته کاملا حرفشون درست و حقه اما اگه یه جور دیگه نگاهش کنیم به این میرسیم که سلیقه هر شخص با دیگری فرق داره و نیوشا ضیغمی نیز چنین بوده و حالا به هر دلیل دوست داشته بکوبه و از نو بسازه! البته که دارندگی و برازندگی اما خب انگاری نیوشا ضیغمی از اون دسته خانومایی هستش که به چهره خودش نه تنها قانع نیست بلکه به یکبار زیر تیغ جراحی رفتن هم قانع نیست و تا به حال دو بار عمل بینی انجام داده!

حالا دیگه اینکه چقدر ژل و بوتاکس و کارای دیگه در صورتش نقش داشتن رو میذاریم کنار!

Untitled

تفلد بازی نیوشا ضیغمی! چرا تفلد؟ به همون دلیل که یونیکورن پوشیده!

این بازیگر مشهور یک تیر ماهی است و به تازگی وارد سن و سالی جدید شده. شاید چندان بهش نیاد شاید هم بهش بیاد ولی نیوشا ضیغمی 42 ساله شد! در ادامه تصاویری از خانوم بازیگر مشاهه می کنید که براشون جشن تولد گرفتن و ایشون هم با مانتوی خط خطی و یونیکورنیشون تشریف بردند که در نوع خود با این سن جالب بود.

f

d

نیوشا ضیغمی از سلاطین تبلیغات عجیب، خوانندگی برای نوشابه آخه؟!

بله درسته نیوشا ضیغمی سلطان تبلیغات نامنظم و عجیبه. او مدت ها پیش هم در ویدیویی حضور داتش که تبلیغ نوشابه بود و خانوم بازیگر هم خوانندگی میکرد! آهنگ موزیک ویدئوی تبلیغاتی نوشابه، کپی ای از یکی از کارهای یک گروه موسیقی لس آنجلسی به نام ۲۵ باند است و در سایت و اینستاگرام رسمی مربوط به نوشابه منتشر شده بود.

بیوگرافی جالب نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. روشا ضیغمی خواهر نیوشا نیز بازیگر است.

صحبت های خانم بازیگر

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر!

وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها