|

"نیلوفر پارسا" بازیگر سریال بی نشان با فیگورای خفنش ترکونده؛ آقاشون تو تیپ رودست نداره!

niloofar parsa shayanews

نیلوفر پارسا بازیگر سریال بی نشان که تو اینستا یه آتیش پارس واسه خودش، یه عکس باحال و اروپایی طور منتشر کرد که میون طبیعت خفن نشونش میده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیلوفر پارسا رو شاید به اسم نشناسید، اما در صورتی که سریال پرمخاطب "آوای باران" رو دیده باشین، بازیگر نقش بیتا رو به خوبی یادتونه. اولین نقش درخشان نیلوفر پارسا هم دقیقا در همین سریال رقم خورد و خیلیا بعد از اون منتظر بودن تا با خلق نقش های دیگه ای از طرف این بازیگر روبه رو شن که میسر نشد. نیلوفر پارسا به تازگی با سریال "بی نشان" که از شبکه سه سیما پخش میشه مهمون خونه های مردمه و مدتیه که اینستا رو هم داره رو یه انگشتش میچرخونه.

نیلوفر پارسا در کنار بازیگری علاقه زیادی به شاخ بودن در فضای مجازی داره و بخاطر فرم صورت خاصی که داره به روش های مختلف در تلاشه تا بتونه از بازیگرایی که در این زمینه مشغول فعالیت هستن، عقب نمونه. نیلوفر خانوم اخیرا یه عکسی با استایل خاص منتشر کرد که میون یه عالمه سبزه و طبیعت باحال، تیپ خفن و اروپاییش رو بدجور به رخ میکشه و نشون میده که با وجود اینکه خیلی ساله تو تلویزیون و جلو قاب دوربین دیده نشده، ولی از مد و این حرفا حسابی سررشته داره و با فاز گرفتنای خارجکی آشنایی ریزه میزه ای هم داره که اینطور غرق شده تو عکس!

q

نیلوفر پارسا سوتون اینستا رو بازسازی کرد!

نیلوفر خانوم مدتیه که یه فعال درست و حسابی تو اینستا شده و وقتی میری عکساشُ نگاه میکنی میبینی که کلا از زمین تا آسمون با چیزی که راجع بهش فک میکردی تفاوت داره. خانوم بازیگر از استایلای رنگ و وارنگ و خفش گرفته تا میکاپای جینگول مستونش رو دست نداره و بعضی اوقات یه جوری از خودش عکس میگیره و میره تو فاز که انگاری اول ایشون بوده بعد اینستا!

از اونجایی که موج شهرت طلبی تو اینستا هیچ کسی رو جا نمیذاره و هر کی که حتی فکرشو نمیکنی هم با خودش همراه میکنه، یه غول فضای مجازی از نیلوفر پارسا ساخته و اگه برین عکساشو ببینین قطعا میگین این حجم تیپ خفن زدن باورنکردنیه!

ui

r

w

سیسای عجیب و غربی طورِ نیلوفر پارسا!

نیلوفر پارسا از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه طعم شهرت و محبوبیت رو چشید، به ناگه وارد یه فضای عجیبی شد و عین مدلای اینستا واسه تبلیغات و نشون دادن مایه داریش به هر چی که تونست چنگ انداخت. به طوری که هر یک از  کاربرا با دیدنش واسش مینویسن که چقدر نسبت به قبلت متفاوت شدی و کاشکی عین قبل میموندی!

نیلوفر خانوم بدجوری عاشق و شیفته طبیعته و میشه گفت تقریبا هیچ عکسی ازش پیدا نمیکنین که تو فضای بسته باشه و همش تو طبیعت و با حیوونای جورواجوره و گویا خانوم یه اسب خیلی بامزه هم داره و دل خیلیا رو با فیگورای غربی طورش برده و انصافا یه جوری تو مودِ که باید به بهش گفت همه مدلای قبل از اون سوءتفاهم بوده.

i

t

ازدواج بی نام و نامعلوم نیلوفر پارسا!

نیلوفر پارسا 27 فروردین سال 1370 در شهر تهرانه و از بچگی علاقه زیادی به بازیگری داشت و برای شروع به کلاس های امین تارخ رفت و بعد از اون با شرکت در دوره های تهمینه میلانی تلاش کرد تا بتونه در حوزه بازیگری و تئاتر اطلاعات بیشتری کسب کنه. نیلوفر پارسا در کنار بازیگری به میزان اطلاعات فرد هم خیلی اهمیت میده و دوست داره تو این زمینه به دانش زیادی دست پیدا کنه.

نیلوفر خانوم چند وقت پیش خبر ازدواجش با یه بازیگر تئاتر به نام محمد مهدی حسینی منتشر کرد و گرچه چندان عکسی ازش تو پیج اینستاش نذاشته ولی خبری مبنی بر رد این خبر هم نیومده!

y

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی