|

چیتان پیتانِ خیره کننده "لیلا اوتادی" واسه تولدش؛ اعتماد به نفس شیر مردادی تا سقفه!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی از بازیگرای محبوب و جذاب سینماست که به تازگی تولدش بود و حسابی چیتان پیتان کرد و در نهایت کلی عکس خفن تحویل فالووراش داد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لیلا اوتادی از بازیگرای خوش چهره و خوش نقش ایرانه که محبوبیت و معروفیت زیادی هم در این عرصه میان مخاطبین داره. حالا چرا میگیم لیلا اوتادی خوش نقشه چون خانوم خانوما هم تو کاراکترای چادری و جدی خیلی خیلی جذابه و هم در ظواهر جینگولی و شیطون. لیلا اوتادی اما جدیدا به شدت کمرنگ شده و انگاری در حال حاضر تو هیچ فیلم و سریالی بازی نمیکنه.

لیلا اوتادی تو اینستا فعالیت زیادی داره و وقتی وارد پیجش میشین ایشون رو در هزار تا میکاپ رنگ و وارنگ میبینین که این روزا بین بازیگرا خیلی روال شده. لیلا خانوم اوتادی یه روحیه شیطونیم داره که این موضوع رو به راحتی میشه تو عکس و فیلماش فهمید اما خانوم خانوما از اون مدلاست که خیلی علاقمند به لوازم آرایشه اما اینجورم هست که اگه چیزی هم رو صورتش نباشه و نچرال باشه بازم زیبایی خاص خودش رو داره.

لیلا اوتادی یه دهه شصتیه که البته اولایل این دهه به دنیا اومده. خانوم خانوما از شیر های مردادیه که به تازگی 39 سله شده و دیگه دم دمای ورود به دهه پنجم عمرشه. لیلا اوتادی تصاویری در آخرین پستش منتشر کرد که استایل و چهره ای بسیااار زیبا داشت و چشم فالووراشو به خود خیره کرد!

Untitled

Untitled

اعتماد به سقف لیلا اوتادی وقتی بهش میگن خیلی خوشگلی!

البته لیلا اوتادی بی شک خودش از زیبایی هاش خبر داره و واسه همین هم گهگداری یه پستی تو اینستا میذاره و با ادا اصولایی که از خودش در میکنه، سعی داره طرفدارای بیشتری رو تو فضای مجازی واسه خودش دست و پا کنه. لیلا خانوم به تازگی یه پستی گذاشته که او رو بازم تو ماشین نشون میده و اما این بار با یه فرم متفاوت داره دابسمش آهنگ هم اسمش رو میکنه.

خانوم با این کارا نشون داد که کم هم علاقه به خودنمایی نداره و به قول کاربرای فضای مجازی داره باورش میشه که یه پا آنجلینا جولیه براش و با افتخار از اعتماد به سقفش عکس و فیلم منتشر میکنه و اینقد هم راحت و رله اس که انگاری خودش سینما رو رو یه انگشتش اداره میکنه!!!

Untitled

هم اینوری و هم اونوری!

برخلاف بسیاری از بازیگران که علاقه مند به تیپ های خاص، بدون چادر یا برعکس عاشق نقش های چادری و محجبه هستن، خانم اوتادی نشون داد که در هر دو این نقش ها زیبا و خوش ترکیب به نظر میاد. برای همین هم بعضی از کاربران دوست دارن لیلا اوتادی رو مثل نقشی که تو سریال گاندو داشت ببینند. ولی سلبریتی خوش چهره ما با انتشار برخی از پستاش اینو ثابت کرده که براش فرقی نداره که تو چه تیپ و با چه مدل آرایشی باشد. بلکه هر جوری که دلش میخواد میگرده و خیلی نظرات دیگران روش تاثیر نمیذاره.

Untitled

خرسی که خانم بازیگرو لیسید!

لیلا اوتادی همانند بهنوش بختیاری علاقه خاصی به فتوشاپ دارد و هر از چندگاهی این حرکت را میزد. اما مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که ظاهرا بدل اسکارلت جوهانسون بوده و گوزن یا خرسی هم در حال لیس زدنشه!

لیلا اوتاد هم ویدیو رو جای خودش جا زد البته که جنبه فان داشت اما خب کاربران همیشه در صحنه دست خانم بازیگرو رو کردن! همانطور که میدانید اسکارلت شباهت زیادی به لیلای ما دارد که البته هر دو زیبا و جذاب هستند.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

ناگفته نماند لیلا اوتادی مجرد است اما مدتی او را به جواد نکونام چسباندند و مدتی هم به احسان علیخانی اما خانم بازیگر هر دوی آن را تکذیب کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها