|

"لیلا اوتادی" با تِدی پشمالو هیچی از خوشگلی کم نذاشت؛ خانوم تو سربازی چه شیطون شده!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی هر چقدر که تو عرصه بازیگری کمرنگ شده در عوض تو اینستا پررنگه و به تازگی هم تصویری از خود منتشر کرد که همه جوره عالی بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از بازیگرای جذاب ایرانی شاید بشه گفت لیلا اوتادی هستش که حاشیه چندانی نداره اما به دلیل محبوبیت و چهره زیبایی که داره هنوز رو بورس مونده و خیلی ها دوستش دارند. لیلا اوتادی خیلی وقته ازش فیلم و سریالی دیده نشده اما در عوض فعالیت بسیار زیادی در صفحه اینستاگرامش داره و واقعا تصاویری جذابی هم منتشر میکنه. البته که شما دارا باش قطعا زیباتر هم خواهی شد لیلا اوتادی نیز از خانومای مایه دار این عرصه می باشد که سفر های خارجکی زیادی هم میره.

لیلا اوتادی هنوز ازدواج نکرده و با وجود سن سالش که کمم نیست هنوز ظاهر خاص و جَوونانه خودش رو داره. لیلا خانوم اوتادی هوادارای زیادی هم داره اما به تازگی تصویری از خودش منتشر کرد که همه آیتمای خوشگلاسیون رو داره و حسااابی تر و تمیز و شیکه! موهای اتو کشیده و انگشتر خوشگل و ناخن ترمیم شده و آرایش جذاب و لباس آراسته و خاص و مژه اکستنشن خانوم بازیگر باعث شد تا در نهایت لیلا اوتادی کلی کامنت مثبت و خوب بگیره.

Untitled

لیلا اوتادی و ازدواج های معروف!

لیلا اوتادی همونطور که گفتیم ازدواج نکرده اما یه عکس قدیمی از خانوم بازیگر همراه با جواد نکونام وجود داره که صمیمیت این دو چهره برای تولد آقای فوتبالیست خیلی تعجب داشت. البته که شما یه فرد عادی در جامعه هم که باشید وقتی عکس دو نفره با یه آقا بگیرین ذهن ها به سمت این میره که شاید با هم در ارتباط هستید و براتون حرف در میارن چه برسه به اینکه دو چهره مشهور جامعه باشید و اینجوری عکس بگیرید در صورتی که از حرف و حدیث رسانه ها آگاهید!

پس قطعا ناخواسته نبوده و از عواقبش هم اطلاع داشتین! ناگفته نمونه مدتی هم لیلا اوتادی رو به احسان علیخانی چسبونده بودند که خانوم بازیگر به شخصه در صفحه اینستاگرامش این مورد رو تکذیب کرد.

Untitled

شیطنت لیلا اوتادی تو سربازی!!

لیلا اوتادی از دسته بازیگرایی هستش که زمینه برای شاخ سینما شدن رو داشت اما انگاری نخواست تا با پارتی بازی و روابط مثل خانوم سحر قریشی در این عرصه پررنگ باشه. 

شاید بگین خب یعنی چی؟ یعنی در سینمای ما شایعاتی مبنی بر فساد وجود دارد که اگر درست باشد لیلا اوتادی هم مجرده و هم چهره بسیار زیبایی داره پس میتونست کارنامه پر بار تری در سینما داشته باشه و همانند خانم قریشی تو هررر فیلمی دیده بشه اما چنین نیست! حالا از این ها که بگذریم لیلا خانوم در عوض تو اینستاگرام و صفحه شخصیش که البته پابلیکه شیطنی هایی داره و تصاویر بسیاری از خود با استایل های مختلف منتشر میکنه. در ادامه جدید ترین شیطنت خانوم خانوما رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا!!

Untitled (1)

کِیف کوک لیلا اوتادی با رفیق فابریکاش!

لیلا اوتادی طبق گفته های خودش همیشه دوست داشته تا ماشین شاسی بلند داشته باشه و خب از اونجایی که خواستن توانستهریا، ایشون هم به سرعت برای خودش شاسی خرید که قیمت زیادی هم داره.

حالا اینا به کنار لیلا اوتادی مثل همه در حال گذروندن تابستونش به نحو احسنه که خب بازم مثل همه حالا یا برای خودنمایی و یا برای ثبت خاطره عکساش رو هم منتشر میکنه. وی به تازگی همراه با دوستانش رفت کافه و تصویری زیبا پست گذاشت.

 Untitled

لیلا اوتادی یا اسکارلت جوهانسون؟!

اما لیلا خانوم اوتادی به گفته کاربران و البته واقعنی، شباهت بسیار زیادی به اسکارلت جوهانسون داره و شاید اصلا به همین دلیلم هست که خانوم بازیگر انقدر رغبت به هالیوودی بودن داره!

حالا میگین یعنی چی؟ لیلا اوتادی و بهنوش بختیاری شدیدا به گذاشتن چهرهشون بر روی بدن بازیگران هالیوودی علاقه دارند و خیلی زیاد هم این ترفند رو میزنن که نمونش رو هم بالاتر دیدن!

1521355878906

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها