|

استایل فشن پلاس "لیلا اوتادی" با زنجیر طلا فالووراشو شوک کرد؛ یه حرکت فانتزی رو خودش!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی از جذابای سینما می باشد که عکسای زیادی هم از خودش منتشر میکنه و به تازگی هم لِول این جذابیت در خانوم بیشتر شده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیلا اوتادی بازیگر جذاب و تو دل برویی هستش که هم نقشای طنز و باحال رو به خوبی بازی میکنه و هم نقش های جدی! لیلا اوتادی تازگیا بازی نکرده اما خب فعالیتش رو در اینستاگرام داره با کلی هوادار و فالوور!

لیلا اوتادی جزو بازیگرای پر حاشیه نیست اما خانوم خانوما نسبت به اتفاقات کشور و حتی جهان بی تفاوت هم نمیشینه و گاهی واکنشاتی داره که عجیبه. وی از خانومای مجرده که علاقه زیادی به ماشین شاسی بلند داره و اتفاقا از اون جایی که خودشم مایه داره ماشینش در حال حاضر شاسی بلنده!!

لیلا اوتادی شباهت زیادی به اسکارلت جوهانسون داره و خیلی وقت ها هم با فتوشاپ چهره اش رو روی چهره بازیگران هالیوودی میزاده تا خودش رو در نقش های خارجی ببینه و تست بزنه! اما لیلا خانوم اوتادی تیپ و استایل جذابی هم همیشه داره که در ادامه استوری او را با ژستی گَنگ مشاهده می کنید.

Untitled

لیلا اوتادی در مَت گالا ایرانی

لیلا اوتادی تصاویر زیادی از خود منتشر می کند اما اینبار عکسی از او دیده شده که لباسی دیده نشده دارد. از آن جایی که در جشنواره «مت گالا» بازیگران و سلبریتی های هالیوود لباس و تیپ هایی عجیب و غریب داشتند، ظاهرا خانم های بازیگر در ایران نیز یاد گرفته اند اما با توجه به قوانین کشور ما و محدودیت ها این استایل ها را به گونه ای دیگر به نمایش می گذارند. 

لیلا اوتادی در تصویری که در ادامه مشاهده می کنید مانتویی شبیه به طرح پتوی چهل تیکه دارد که احتمالا خانم بازیگر خواسته تا کمی متفاوت باشد.

30namapic_1633708588

هم اینوری و هم اونوری، کلاااا جذابه خانوم!

برخلاف بسیاری از بازیگران که علاقه مند به تیپ های خاص، بدون چادر یا برعکس عاشق نقش های چادری و محجبه هستن، خانم اوتادی نشون داد که در هر دو این نقش ها زیبا و خوش ترکیب به نظر میاد.

برای همین هم بعضی از کاربران دوست دارن لیلا اوتادی رو مثل نقشی که تو سریال گاندو داشت ببینند. ولی سلبریتی خوش چهره ما با انتشار برخی از پستاش اینو ثابت کرده که براش فرقی نداره که تو چه تیپ و با چه مدل آرایشی باشد. بلکه هر جوری که دلش میخواد میگرده و خیلی نظرات دیگران روش تاثیر نمیذاره.

 Untitled (1)

لیلا اوتادی چهره قشنگ و ظریفی داره و خب برخلاف بسیاری از خانومای بازیگر چندان به دنبال عمل و تیغ جراحی نیست. مثلا چهره خانوم نیوشا ضیغمی رو دیدن؟! ایشون دیگه مرزهای جراحی رو جابه جا کردن و فقط دو بار عمل زیبایی بینی داشتن پیش بهترین دکترای ایران.

اما لیلا اوتادی اما به جاش علاقه وافری به فیلتر های اینستاگرامی داره که خب این روزا خیلی از خانوما معتادش شدن و بدون فیلتر اصلا خودشون رو تو گوشی دوست ندارن. لیلا اوتادی مدتی پیش تصویری از خود با همین فیلترا منتشر کرد که البته موهایی به رنگ فانتزی هم داشت و روجیه جالبش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

Untitled

بیوگرافی جالب لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

leilaotadii_1441107414

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها