|

دغدغه چی بپوشم رو با اینا حل کن! از شومیز تا مانتو خیالت تخت صد سال میپوشیشون

اگه شما هم از دسته خانومایی هستید که همیشه دغدغه چی بپوشم رو دارید پس حتما به این مطلب سر بزنید تا با آیتمای اساسی آشنا شید.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خیلی از خانوما هستند که ظاهر و استایل براشون خیلی اهمیت داره. البته این به این مفهوم نیست که شخص وسواسی باشه و همیشه آراسته و خفن میره بیرون، خیر! بلکه آراستگی و خوشتیپ بودن براشون مهمه و بهشون اعتماد به نفس بیشتری میده. حالا این خوشتیپی ممکنه با لباس هایی ساده و به دور از تجملات باشه و حتما واجب نیست که آیتمای استایلتون برند و خیلی گرون باشه بلکه شیکی و مناسب اندام بودن و همخونی ترکیبات مهمن تا در نهایت شما بشین خوشگل محفل!

اما موضوع دیگه ای وجود داره و اون اینه که بیشتر خانوما همیشه فکر میکنند هیچوقت لباس ندارن اما تا حالا به دلیل این حس و موضوع فکر کردین؟ شاید خیلی از ما ها این عادت رو داشته باشیم که وقتی میریم تو بازار برای خرید هرچی که خوشمون میاد رو خریداری می کنیم چه از لحاظ مدل و چه رنگ، بدون اینکه در نظر بگیریم با کدوم لباسمون میتونه ست بشه و یا اینکه اصلا اونی که داریم میخریم برای کجاها مورد استفاده قرار میگیره؟! میتونیم سالی یکبار بپوشیمش یا ده بار؟

اگه شما هم چنین دغدغه ای رو دارید پس حتما در ادامه متن همراه ما باشید تا چند آیتم همیشه پوش رو بهتون معرفی کنیم و مشکل چی بپوشم تا حدودی حل شه!

ojij

شومیز حتما داشته باش

الان که دیگه هوا گرم شده بیشتر مانتو های نخی استفاده میشه اما اگه از دسته خانومایی می باشید که علاقمند به وِست و مانتو جلو باز هستید پس حتما یه شومیز سفید تهیه کنید که حسابی میتونه عصای دستتون باشه برای این دو گزینه‌ی جذابه تابستونی. شومیز ها میتونن در رنگ ها مختلف باشند اما رنگ هایی خنثی مثل سفید همه جا پوشه و خیالتون رو راحت میکنه.

مانتو نخی یادت نره

مانتو از جنس خنک مثل الیاف طبیعی و نخی میتونن از گرمای پختنیه این فصل رهات کنن تا کمتر اذیت بشی. پس یادت نره این گزینه رو هم مابق با سایز اندام و سلیقت انتخاب کنی و نری یه مانتویی که صرفا مد شده بخری که مطمعن باش رو دستت باد میکنه. اما اگه دوستش داشته باشی قطعا تا صد سال میپوشیش.

uyu6

کیف تو سایز کوچیک عصای دستت میشه

از اونجایی که سلیقه ها متفاوت هستند بعضی از خانوما حتی اگه ناز هم نباشه باز دوست دارند تا کیف بزرگ استفاده کنند. اما بهتره بدونید که داشتن کیف کیف کوچیک برای یک خانوم از واجباته و میتونه خیلی جاها به دادتون برسه. مثلا فرض کن میخوای پیک نیک،  قطعا کیف بزرگ و حتی کوله نمیتونه هم خوشگل باشه و هم دست و پا گیر نباشه! پس از کیف کوچیک غافل نشو که به بیشتر استایل ها هم میاد.

کتونی سفید که دیگه عشقه

درسته که الان تو تابستون هستیم و خانوما و دخت خانوما میخوان صندلای تابستونی بپوشن اما این کتونیه لامصب آیتمیه که سرما و گرما نمیشناسه و همیشه جذاب بوده و هست! اما اگه بخوایم از نظر رنگ بگیم باید خدمتتون عرض کنیم که کتونی سفید بهترین انتخاب چرا که با هرررر استایلی که فکرشو کنید و با هر رنگ، میتونه به راحتی مَچ بشه و یه ظاه جذاب تحویلتون بده! خانوما پیر و جَوونم نداره!

txss

شال تو طیف رنگی خنثی فراموش نشه

شال یه قسمتی از استایله که رنگش و طرحش رابطه مستقیم داره با چهره شما و نزدیک ترین لباس به صورته، پس باید در انتخابش دقت زیادی بشه. اما جدا از این موضوع اگه میخواید برای مواقع اضطراری زود تند سریع حاضر بشید و درمونده این نشید که چی به این لباسم میاد پس حتما چند شال تو طیف رنگی خنثی تهیه کنید. فراموش نکنید که شال ساده آیتمیه که میتونه حتی برای مهمونی و مجالس هم خوشگل باشه و چیزی نیست که بگین فقط به درد دقیقه نود و تا سر کوچه رفتن میخوره!

مانتو آزاد برای روزمرت بخر دختررر

اصلا اون دوره زمونه مانتو های تنگ که دیگه سر اومده اما مانتو سایز هم گاهی آزار دهندس و یا اصلا ممکنه به فلان شلوارتون نیاد! پس حتما یه مانتو آزاد برای استفاده روزمرت بگیر تا راحت و بی دغدغه از گرما بیر بیرون. ناگفته نمونه که مانتو آزاد برای استایل های ساحلی و مسافرتی هم عالیه و خوشگله!

ih

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​ 

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها