|

"سپهر حیدری" تو تولد خودش دست زنش برلیان انداخت؛ خانوم با یه قدم ناجور افتاده تو آب!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری به مناسبت روز پدر و تولد سپهر خان استوری هایی منتشر کرد که جز دل و قلوه های زیادی محتوای دیگری نداشت!!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیسی می باشد که دیگه سن و سالش رففته بالا و حالا خودش آکادمی فوتبال داره اونم هم در ایران و هم دبی. وی همسری به نام آرام جوینده دارد که چند سالی میشه حسابی دل آقای حیدری رو برده و این زوج حالا صاحب دو فرزند پسر به نام های آروکو و دیاکو نیز هستند.

آرام جوینده و سپهر اینطور که در بوق و کرنا فریاد زدن و نشون دادن عاشقانه همو دوست دارند. این زوج هر دو شاغل هستند و هر دو هم درامدی بالا دارند که خب به نوبه خود فعالیت آرام جوینده در صورتی که همسری پولدار داره خیلی هم خوبه چرا که بیشتر بازیکنا در چنین شرایطی بیشتر علاقه دارن تا کلاس کاری رو حفظ کنن و نشون بدن مرفه بی دردن و نیازی به کار کردن خانوم نیست. اما برعکس آرام جوینده آنلاین شاپ داره و چندین محصول هم میفروشه! یکی از همین زوج ها مهدی قائدی و همسرش ستاره معصومی است که خانوم خانوما تنها کارشون اینه که استوری بزارن و تعرفه و نرخ قبوله تبلیغات در پیجشون رو بگن!! یوقت خسته نشین!

Untitled

دل و قلوه رفتن وحشتناک سپهر و زنش!

حالا از این ها بگذریم و برسیم به آرام و سپهر باید بگیم که به تازگی تولد آقای حیدری بود و روز جهانی پدر نیز بود، به همین دلیل آرام خانوم استوری هایی منتشر کرد و یه دمممم این زن و شوهر به هم دل و قلوه دادن و قربون صدقه هم رفتن اونم نه یه استوری دو استوری! 

وقتی آرام سر و ته تولدو هم میاره!

البته که انگاری تولد و روز پدر برای سپهر حیدری مالیده شد و به جای اینکه خانوم برای آقا هدیه بخره ظارهرا آقای فوتبالیست برای ارام جوینده عشق ابدیش انگشتری الماس دار خرید و انداخت دستش و فوووری هم توسط خانوم جوینده منتشر و استوری شد.

زنای حیدری و قائدی تو مسابقه تنگاتنگی هستن!!

آرام جوینده این روزا دیگه از اسم همسرشم پیشی گرفته و جلو زده. وی که با راه اندازی آنلاین شاپش حسابی سر و صدا کرده به تنهایی تبدیل به چهره ای معروف و البته پر حرف و حدیث شده. 

آرام جوینده و ستاره معصومی هر دو در دبی زندگی میکنند و هر دو هم برای اینکه مثلا آبرو داری شوهر رو کنند تصاویر خود را مثلاااا با لباس پوشیده به اشتراک میزارن که با نپوشیده چندان تفاوتی نداره چرا که هر دو جثه و فیزیکی درشت دارند اما لباس هایی بسیار جذب می پوشند و بیشتر نظر کاربران رو به خود جلب می کنند!!

ظاهرا تو خونه و کمد این دو خانوم لباس سایزشون و یا گشاد تر پیدا نمیشه!

Untitled

آرام جوینده یک شکست خورده وطنی!

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند.

Untitled

حواشی زایمان آرام جوینده

از دیگر حواشی که وجود دارد، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. او بیش از 233 هزار دنبال کننده دارد و در زمینه تبلیغات نیز درآمد خوبی را بدست می آورد.

sepehrheydari_96_1615734329

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها