|

همسر فوتبالیست معروف سپهر حیدری با خود چه کرد!

عکس همسر سپهر حیدری قبل عمل و بعد عمل حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

سپهر حیدری فوتبالیست محبوب کشورمان می باشد. سپهر حیدری و همسرش عکسی در اینستاگرام منتشر کردند که باعث شگفت زدگی کاربران فضای مجازی شدند، همچنین این عکس مورد توجه مردم قرار گرفت. در ادامه شما می توانید عکس قبل عمل و بعد عمل همسر سپهر حیدری را در زیر متن مشاهده کنید:

aram.jouyandeh_1590842781


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


همسر سپهر حیدری قبل از عمل

همسر سپهر حیدری قبل از عمل صحبت های زیادی درباره عمل های زیبایی همسر سپهر حیدری در شبکه های مجازی می شود و بسیاری چهره او را غیر طبیعی می دانند . اما تا کنون هیچ عکسی از چهره همسر سپهر حیدری قبل از عمل منتشر نشده است .

aram.jouyandeh_1610379425

مد گردی با آرام جوینده

آرام جوینده دختر دهه هفتادی است که چند سال پیش با سپهر حیدری، فوتبالیست و بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ازدواج کرد و فرزندی به نام دیاکو دارد. آرام جوینده در حوزه مدلینگ پس از ازدواجش فعالیتی ندارد اما مدیریت سالن زیبایی آرام جوینده در تهران را بر عهده دارد. او در اینستاگرام از سال ۹۷ فعال شد و تا کنون بیش از ۱۰۰ پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۱۳۸ هزار دنبال کننده دارد. اخیرا در یک استوری اعلام کرد که حاضر به تبلیغات در صفحه اش برای برندها می باشد.

آرام جوینده کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. در اینستاگرامش، شبنم علی خانی، بهنوش بختیاری، جورجینا رودریگزر و فرنوش شیخی را دنبال می کند.

اینستاگرام دیاکو نیز ده ها هزار دنبال کننده دارد و به نظر می رسد قصد دارد تا صفحه او را نیز به موازات بزرگ شدن پسرش، محبوب و معروف کند. البته صفحه پسر آرام جوینده و سپهر حیدری، عمومی نیست.

سپهر حیدری متولد سال ۱۳۵۹ در اصفهان است. او بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس و مس کرمان و ذوب آهن اصفهان بود. اکنون سپهر حیدری در پرسپولیس یا تیم های تهرانی، فعال نیست. گل طلایی سپهر حیدری که موجب قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شد، یکی از گل های به یاد ماندنی همسر آرام جوینده است.

عمل های زیبایی آرام جوینده پیش از ازدواج با سپهر حیدری، از پرسش هایی است که کاربرانش در کامنت ها از او سوال میکنند. به هر حال، آرام جوینده از طرفداران برند نایک و گوچی بوده و بعضا نام برند لباس هایی که بر تن دارد به عنوان هشتگ زیر پست هایش درج می کند که باعث دیده شدن بهتر و بیشتر تصاویر او در اینستاگرام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها