|

قریشی کلا سرگردون و پا درهوا شد؛ خانوم واسه بقا مثل ربات از تتلو فرمان میبره!

sahar ghoreyshi amir tatallo shayanews

سحر قریشی این روزها اصلاً معلوم نیست که چه کار می خواد بکنه و گویا کاملاً تسخیر شده امیر تتلو و در بلاتکلیفی کامل است.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی این روزها تو استانبول و پیش همسرش امیر تتلو است و انگار قدری حواشی و دعواهایی که با هم داشتند و کار به اینستاگرام و یوتیوب هم کشیده شده بود فروکش کرده است. البته به گواه خیلی ها این دعوا و قهر و آشتی ها گویا همش زرگری بود و خیلی نباید آن ها را باور کرد.

به گزارش «شایانیوز» امیر تتلو و سحر قریشی نزدیک به شش ماه است که باهم هستند و تا به حال چندین و چند بار باهم به اختلاف خوردند. دو دفعه آخر کار به افشاگری بی سابقه تتلو رسید و در صفحه یوتویوب خود از اعتیاد شدید سحر قریشی گفت.....این کش مکش اما سرانجام ختم به خیر شد تا چند هفته همه چیز خوب بود اما دوباره تتلو تو فضای مجازی طوفان به پا کرد و گفت که دیگه نمی تونه با سحر زندگی کنه و حتی اگر سحر خانوم هم نره خودش میزاره می ره....اما گویا این ادعای تتلو هم خالی بندی بود چرا که بعد از چند روزی که این دو نفر در صدر اخبار قرار گرفتن و کلی هم تو یوتیوب بازدید گرفتن و فالوور بالا بردن دوباره انگار که نه انگار و همه چیز برگشت به حالت قبل!

سحر چشم و گوش بسته داره شبیه تتلو میشه!

سحر قریشی در این مدت که پیش تتلو بود نه تنها ظاهر بلکه باطنشم خیلی زیاد شبیه به تتلو شده! انگاری هر کی که اطراف و نزدیک به تتلو هستش باااید شبیه به ایشون بشه و نمیشه که مثلا تتل خان شبیه به اون شخص بشه!! خانوم باززیه تازگی هم از تتو های جدیدش رونمایی کرد و به نظر سحر خانوم با همین فرمون پیش بره به زودی همه خالکوبی هایی که تتلو داره رو ایشون هم می زنه و حتی به سراغ صورتش هم میره....

البته این تقلید سحر از تتلو فقط تتو زدن خلاصه نمی شه و خانوم بازیگر حتی تو تیپ و استایلش هم دنباله رو تتلو است. مثلاً تتلو چه گرما و چه سرما علاقه زیادی داره به اینکه یه مدل کتونی رو بپوشه و مدتی پیش عکسی از این زوج دیده شد که سحر قریشی هم برای اولین بار چنین پوشیده بود و کتونیش کُپ تتلو بود اما خب از نوع دخترونش!

tatalooyeh_1653857109+(1)

تتلو انگار دوباره ری استارت کرد!

امیر تتلو تو کانال تلگرامی خودش پستی منتشر کرد و نوشت: من امیر تتلو هستم...میخوام دوباره از اول شروع کنم حتی تتوهامو دوباره از اول میزنم. امیدوارم بتونم تو چنلم بهتون انرژی خوب و مثبت بدم وگرنه حاظرم بارها و بارها از اول شروع کنم. وگرنه بازم عوضشون میکنم و حذف میکنم و خسارت هم نمیخوام ! امیدوارم بتونم یه تیم حرفه ای و خوب پیدا کنم ! افراد تمیزی که دزد نباشن. امّا یه قول رو بهتون میدم! تا آخر عمر اگه دزد و کثیف باشن من بازم همونجا قطع میکنم و از اول شروع میکنم بیخیال همه چی پیاده برمیگردم سمتتون...من قرار نیست با پولای شما فرار کنم !

احتمالاً منظور امیر تتلو فعالیتش تو حوزه ارز دیجیتال و توکنی است که به تازگی راه اندازی کرده که خیلی ها نسبت به اون هشدار دادن که کلاهبرداری هست و مردم نباید سرمایه گذاری کنند.

انجمن بلاک‌چین ایران با انتشار بیانیه‌ای درباره توکنی به نام «TNT» که با همکاری امیرحسین مقصودلو مشهور به امیر تتلو معرفی شده، هشدار داد و از فعالان این حوزه خواست از سرمایه‌گذاری روی این پروژه خودداری کنند چرا که این توکن به دلیل نداشتن هیچ پشتوانه علمی و سپیدنامه چیزی شبیه یک کلاهبرداری است.

البته گویا خود امیر تتلو هم خیلی زود فهمید که تو این حوزه نمی تواند موفق باشد. امیر حسین مقصودلو که بدون داشتن کوچکترین زمینه و اطلاعات در حوزه ارزهای دیجیتال و فضای متاورس اقدام به راه اندازی و پیش فروش توکن TNT کرد و همچنین از اجرای یک کنسرت متاورسی خبر داد که همه این ها در یک چشم برهم زدن لغو شد.

f30-2

وضعیت عجیب سحر قریشی در خانه امیر تتلو

سحر قریشی که طبق گفته خودش چند ماهی است با امیر تتلو ازدواج کرده، وضعیت عجیب خود را در خانه مشترک شان به نمایش گذاشته است. سحر قریشی در این ویدیو نشان می دهد که در یک بلاتکلیفی عجیبی گیر افتاده و فعالیت خاصی در ترکیه و منزل امیر تتلو ندارد. او در طول روز مشغول گوش کردن به اهنگ های امیر تتلو و تتو زدن است و هیچ کار مفیدی دیگه ای انجام نمی ده. در طول شب نیز ویدیوهای از آتشدان و استخر حیاط شون منتشر می کند. اما موضوعی که عیان است بلاتکلیفی آینده سحر قریشی در وضعیت حاضر است.

سحر با آبجی امیر تتلو چه اوکیه...

سحر قریشی گویا با آبجی امیر تتلو هم رابطه خوبی داره و حسابی باهم رفیق شدن. سحر به تازگی تو صفحه اینستاگرامش که بیش از 11.5 میلیون دنبال کننده داره ویدیوی از هنگ درام نوازی نغمه خانم مقصودلو استوری کرد و حسابی برای خواهر امیر تتلو نوشابه باز کرد و ازش تعریف کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها