|

استایل تابستونه "مرجانه گلچین" با مانتو جواهردوزی و صندل پاشنه دار؛ چقدرم که چروک!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر زبر و زرنگ و شلوغی می باشد که خیلی اهل مزون رفتن می باشد و اینبار هم تصویری از خود با استایلی تابستانه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر باحال و سن وسال داری می باشد که برخلاف میزان سنی که دارد بسیااار شلوغ و پر جنب و جوش شده! البته که خانوم بازیگر قبلا هم چنین شخصیتی داشت و اگه از دنبال کنندگان سریال های او بوده باشید میدونید که مرجانه گلچین اصولا با دستاش انگار داره حرف میزنه و کلا اهل حرکت دادنه خودشه!

مرجانه گلچین برخلاف تصور خیلی ها هواداران بسیااار زیادی دارد به گونه ای که فَنای خانوم بازیگر براش تولد هایی لاکچری میگیرن و یا او را به رستوران هایی شیک دعوت میکنند و خلاصه کلییی پیج وجود داره که طرفدار مرجانه گلچینه! از این ها که بگذریم مرجانه گلچین حالا کمتر در فیلم و سرایل ها دیده میشه اما در موضوعاتی مثل مدلینگ و تبلیغات و... بسیار اکتیو است.

اما به تازگی تصویری از مرجانه گلچین منتشر شده که صندل های تابستانه و شال نارنجی خانوم مورد توجه کاربران قرار گرفت. یکسری انگشت شمار هم کامنت هایی با افکار مریضشون گذاشتن در صورتی که مورد نامتعارفی در استایل وی وجود نداره!

unknown_285561534_526970775734932_6428765317185082908_n

مرجانه گلچین کلا خانومی هستش که زیاد به خودش میرسه که البته دو وجه داره. هم به خیلی از خانوما و مادرا ناخودآگاه یاد میده تا توجه بیشتری به خودشون داشته باشن و به خود رسیدن رو فراموش نکنن و هم از طرفی نظرات منفی وجود داره که خب بالاخره در این شرایط اقتصادی برخی از خوشگذرانی های راه و بی راه چهره های معروف باعث میشه تا مردم ناراحت بشن.

Untitled

پدیکور مرجانه خانوووم گلچین

مرجانه گلچین نیز همانطور که مشاهده کردید هم از لحاظ پوشش و هم چهره و مو خوووب به خودش میرسه. خانوم بازیگر که این روزها پیشنهاد کاری هم از سوی حرفه اش یعنی بازیگری ندارد به همین جهت وارد راه درآمدهایی مثل تبلیغات اینستایی و معرفی مزون و... شده. وی مدتی پیش برای پدیکور رفته بود که سالن رو هم معرفی کنه. خانوم بازیگر کم نزاشت و تا پاهای خود را هم نشان داد از حس خوبش گفت!

مرجانه گلچین بازیگری که خواننده خوبیم هست!

مرجانه گلچین علاوه بر اینکه بازیگر بسیار خوبی می باشد دستی هم در آواز دارد. وی نخستین بار در سال 95 برای بانوان کنسرت برگزار کرد. گلچین در کل بی حاشیه است اما در عین حال بیش از 1.5 میلیون فالوور نیز دارد و از فعالان اینستاگرام است. به تازگی تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که بسیار جوان تر از سنش میخورد و موهایی بلوندو میکاپی جذاب دارد. این عکس در فضای مجازی بسیار دیده شد و با نظرات مثبت و منفی کاربران همراه بود.

اینطور که معلوم است مرجانه گلچین هم همانند بهاره رهنما بر خلاف سن و سالش دلی جوان و پر انرژی دارد.

marjanegolchin_1628619026

بیوگرافی جالب و خارجکی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین متولد 2 اسفند 47 در رشت است او همسر کریم آتشی ( تهیه کننده و کارگردان سینما ) میباشد نام اصلی او مرجانه دلدار گلچین هست که خواهرش منیژه دلدار گلچین و دختر عمویش نادیا گلچین هم از بازیگران مشهور ایرانی بودند

در نیمه دوم دهه شصت، بازیگر معروف و مشهور سریالهای تلویزیون بود و اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد توانست چهره قابل قبولی در میان عامه تماشاگران از خود به نمایش بگذارد.در سنین نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و پس از چهار سال در رشته تخصصی نوازندگی تئاتر فارغ التحصیل شد و پس از آن به تشویق خواهرش منیژه که خود در آن زمان بازیگر بود بر روی صحنه ی تئاتر رفت.

Untitled

مرجانه گلچین وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می‌شود، تصمیم می‌گیرد که از کشور برود و این کار را هم می‌کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش،او را به ایران بر می‌ گرداند.مرجانه گلچین در این مورد می‌گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می‌خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می‌کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی