|

کولاک "زنِ سپهر حیدری" تو آنلاین شاپش جوری که از بلاگرا هم ندیدین؛ چه کابویی زده!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که برای آنلاین شاپ جدیدش ویدیویی آماده کرد که خلاقیت جالبی داشت و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آرام جوینده همسر جذاب سپهر حیدری می باشد که البته کولاکی از عمل جراحیه و دیگه چیزی باقی نزاشته چرا که همه کاری تو صورتش کرده! البته شاید بگین صورت خودشه و ازین حرفا ولی آخه هر چیزی حتی بهترین موضوع هم که باشه اگه از حد و حدودش بگذره ممکنه دیگه جالب نباشه، به خصوص کارای خوشگلاسیون که چهره رو غیر طبیعی میکنه.

همسر سپهر خان هم که دیگه چهره ای عروسکی داره و با توجه به اینکه در دبی زندگی می کنند و بلاگر هم جدیدا شدن، پس همه چیز برای جذب فالوور فراهمه و شاید باورتون نشه ولی به سرعت بالای 200 هزار فالوور گرفت. اما آرام جوینده گهگاهی از زندگی و دو پسره بانمکش عکس و فیلم هایی منتشر میکرد و یا عاشقانه هایی که با همسرش داشت و تولد بازی و این حرفا...

اما در این چند وقتی که آنلاین شاپ به راه انداخته و سعی در معرفی محصولاتش داره ویدیوهایی انتشار میده که حسابی مورد توجه قرار گرفتن به خصوص خلاقیتی که در آخرین پستش به خرج داد و قبل و بعدی از میکاپش گذاشت!! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

لایف استایل لاکچری که به رُخ کشیده شد!!

از این ها که بگذریم، خانواده حیدری زار و زندگی مرفهی دارند و دبی هم که شهری جذاب برای زندگی هستش با آسمان خراش هایی لوکس و بلند و خلاصه فضایی مناااسب برای فیلم گرفتن بلاگرا و افرادی که میخوان کلاس بزارن. آرام جوینده نیز ویدیویی منتشر کرد که ابتدا از داخل خونشون میگیره و خوشگلی خونه رو نشون میده و بعد هم وارد فضای بیرون و ویوی ناب ویلا میشه و همرو استوری میکنه.

سخنرانی آرام جوینده!

و اما سخنرانی خانومِ آقای معروف که در استوری ها درباره دوییدن و ورزش با همسرشون توضیح میدن و فالووراشون رو به ورزش دعوت میکنند...

Untitled

عواقب ناجور شغلی که آرام جوینده داره

آرام جوینده در این مدتی که آنلاین شاپ خودش رو داره میاره بالا ویدیو های بسیااار زیادی میزاره و افاده های ناتموم صحبت میکنه که بار ها و بار ها مورد هجوم نظرات کاربران قرار گرفته و بیشتر هم سپهرخان ناسزا شنیده! البته که لایف استایل و نوع پوشش هر کسی به خودش مربوطه اما افراد مشهور که میخوان از این طریق از مردم پول دربیارن پس بای در انتظار نظرات خوب و بد هم باشند.

البته که شغل اصلی و پر درآمد سپهر حیدری مورد دیگریست!  سپهر حیدری در امارات یک موسسه مهاجرتی باز کرده که کارهای اقامت و مهاجرت به دبی را انجام می دهد. سپهر برای تبلیغ کسب و کار جدیدش از همسرش خوشگل و پرطرفدارش هم کمک گرفته و در اینستاگرام آرام کلی پست و استوری تبلیغاتی منتشر کرد.

Untitled

حواشی زایمان آرام جوینده

از دیگر حواشی که وجود دارد، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

sepehrheydari_96_1615734329

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. او بیش از 233 هزار دنبال کننده دارد و در زمینه تبلیغات نیز درآمد خوبی را بدست می آورد.

72467387_522363301826490_3283548471765978563_n

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها