|

تفریحات لاکچری و خفن "زنِ سپهر حیدری" تو دبی؛ قیافه داشته باش پادشاهی کن!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که در دبی زندگی میکنند و اینبار ویدیو هایی از تفریحات لاکچری و ساحلی خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپهر حیدری فوتبالیست اسبق ایرانی که اینروزا همراه با خانومش و دو فرزدنش در امارات زندگی میکنه اونهم از نوع بسیار مرفهش! سپهر خان حیدری و آرام جوینده حالا به چهره هایی جذاب و پرطرفدار در اینستاگرام تبدیل شده اند که البته آرام خانوم بیشتر مورد توجه قرار میگیره!

سپهر حیدری زمانی که در ایران زندگی میکرد هم خانومش فعالیت زیادی در اینستا داشت اما خب از وقتی که به کلی رفتن و موندگار شدن و البته راحت تر، بیشتر اکتیو شد و حالا چند آنلاین شاپ هم راه اندازی کرده است! آرام خانوم که حالا دیگه بلاگر هستن روزانه استوری های زیادی منتشر می کنند و در تازه ترین مواردی هم که گذاشتند برای تفریح به ساحل رفته بودن و ویدیوهایی ساحلی و دنج گذاشتن.

اما سپهر و آرام دو فرزند پسر دارن که در صفحات خود تصاویر بسیاری هم از آن ها منتشر کردن. اینطور که کاملا مشخصه سپهر عاشقانه خانواده کوچیکش رو دوست داره و خب اگه نگاهی به تصاویر اونها هم بی اندازید متوجه خواهید شد که زیبایی در این خانوه موروثی است و بچها هم چهره هایی نمکی و ناز دارند.

aram.jouyandeh_1640969489

Untitled

خوشگل باش، پول خودش میاد!!

اما از این ها که بگذریم این روزها شما اگر تنها کمی حوصله به علاوه کمی زیبایی داشته باشید میتوانید در اینستاگرام بلاگر شوید و با تولید محتوا از طریق تصاویر و ویدیو های جذب کننده خود فالوور بگرید و در نتیجه درآمد و تبلیغات اینستایی!

برخی از آقایون فوتبالیست عزیز هستند که خانوماشون در این راه فعالیت دارند و خب از شهرت و محبوبیت آقای شوهر هم استفاده کرده و به راحتی بلاگری تمام عیار با نرخ هایی نجومی برای تبلیغات می شوند! حالا اگه بخوایم مثال بزنیم از بارز تریناشون باید خانوم ستاره معصومی همسر مهدی قائدی رو بگیم که در این راه ید طولایی دارد و بعد هم آرام خانوم جوینده که با عکس های جنجالی اش معروف شد وبعد شد بلاگر و حالا هم آنلاین شاپ زده و محصولات آرایشی و عطر و لباس بچه و فنجون میفروشند.

آرام جوینده یه ورزشکار خفن!

اما آرام جوینده همانند همسرش یک ورزشکار حرفه ای هستش و گهگاهی هم از حرکاتی که میزد ویدیوهایی منتشر می کرد. 

آرام جوینده که علاقه زیادی به لاکچری بازی دارد و سعی می کند زندگی لوکس خود را از طریق اینستاگرا به رخ بکشد به تازگی ویدیویی از باشگاه رفتن و تمرینات بدنسازی منتشر کرده است. احتمالا اگه در این ویدیو داخل باشگاه لاکچریشون رو نشون نمیدادن امتیاز این مرحله رو از دست میدادن!!

aram.jouyandeh_2833563049290934941_6359799746

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

aram.jouyandeh_1615734533

ازدواج سپهر حیدری

سپهر حیدری در فروردین ماه 1393 با همسرش، آرام جوینده، آشنا شد و پس از مدت کوتاهی با او ازدواج کرد. آرام جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی آرام جوینده در منطقه‌ی الهیه‌، تهران است. این زوج در 6 بهمن 1396 صاحب یک فرزند پسر به نام دیاکو شدند. همسر  سپهر حیدری  تکواندوکار است.

نحوه آشنایی و عاشقی سپهر

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی