|

کمک گرفتن "زنِ سپهر حیدری" از یه چیزای باحال واسه تبلیغش؛ تاثیر گذار بودااا

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده که همسر سپهر حیدری می باشد به تازگی در دبی آنلاین شاپ راه اندازی کرد و با انتشار ویدیوهایی جذاب از خود معرفی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- آرام جوینده همسر جذاب و جوان سپهر حیدری بازیکن سابق فوتبال می باشد که در حال حاضر آکادمی مدرسه فوتبال دارد و مدتیست به همراه آرام خانوم و پسرشون به امارات مهاجرت کرده اند.

اما آرام جوینده که شهرت خوبی پیدا کرده و از طریق سپهر و تصاویر خفن خودش در اینستاگرام معروف شد حالا که در دبی به سر میبرند بسیار آزاد تر از پیش ادامه میده و چون به تازگی آنلاین شاپ هم به راه انداخته اند استوری های زیادی با کلی افاده و آرایش منتشر می کنند!

در ادامه جدید ترین استوری های خانوم خانومارو مشاهده می کنید که تبلیغات عطر و ادکلن های مینی رو انجام میدن. حالا سوال اینجاست که مگه این موارد در ایران پیدا نمیشه که شخص بیاد از دبی سفارش بده؟!

البته که شغل اصلی و پر درآمد سپهر حیدری مورد دیگریست!  سپهر حیدری در امارات یک موسسه مهاجرتی باز کرده که کارهای اقامت و مهاجرت به دبی را انجام می دهد. سپهر برای تبلیغ کسب و کار جدیدش از همسرش خوشگل و پرطرفدارش هم کمک گرفته و در اینستاگرام آرام کلی پست و استوری تبلیغاتی منتشر کرد.

Untitled

آرام جوینده قبلا شکست هم خورده!

البته باتوجه به اینکه سپهر و همسرش هیچ تخصصی در زمینه مهاجرت و موسسه اقامتی ندارد و در این حوزه هم شرکت های مهم و بزرگی وجود دارند بعید به نظر می رسد که این زوج جذاب بتوانند در کسب و کار تازه خود موفق باشد. سپهر و آرام قبلاً هم زمانی که در ایران بودند تجربه کسب و کارهای ناموفق را داشتند.

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند.

72467387_522363301826490_3283548471765978563_n

اما اون بلا گفتیم که آرام جوینده تصاویر نامتعارفی از خود به اشتراک میزاره. آرام خانوم انگاری این روزا زده تو فاز عکسای عجیب از خودش! البته که قطعا این ژست تصاویر و عرض اندام خیلی زود میتونه تو اینستاگرام جذب فالوور کنه و انگاری برای سپهر حیدری هم این مسائل چندان مهم نیست و عادی میدونه. در ادامه عکس های جدید خانوم خانومارو مشاهده می کنید که پشت هم بدون وقفه داره به اشتراک میزاره.

280176730_564703774979407_9141947355427529116_n

زیبایی ارثی آرام جوینده و نحوه آشنایی

در اینکه آرام زن زیبایی شکی نیست و به نظر می رسد این جذاب بودن در در خانواده جوینده موروثی باشد. تصاویری که چندی پیش سپهر حیدری از خواهر زن های خود منتشر کرد گواه این ادعاست. اصلا همین جذابیت آرام در باعث شد که سپهر خان حیدری در نگاه اول عاشق او شود. سپهر درباره آشنایی اول با همسرش گفته بود: در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

Untitled (1)

اصلا آرام جوینده کیست؟

آرام جوینده متولد شهریور ماه دهه ۷۰ است که البته سال تولد خود را در صفحه اجتماعی اش قید نکرده است. این چهره که در سال ۹۶ با سپهر حیدری ازدواج کرد ماحصل ازدواجشان دو فزرند به نامهای دیاکو و آروکو است.

راه اندازی اینستاگرام پسرش دیاکو که فالورهای قابل توجهی دارد نشان میدهد که خانواده حیدری قصد دارند تا حضور فعالی در فضای مجازی داشته باشند. آرام جوینده در حال حاضر 232 k  فالوور دارد.

ورزش ، حضور در فضای مجازی و تفریحات خانوادگی از علایق آرام جوینده است.

sepehr-6

زنِ سپهر حیدری همه جا آرایش داره؛حتی موقع زایمان!

آرام جوینده را باید دائم الآرایش دانست. چرا که شما هیچ عکس و ویدیویی از آرام خانوم نمی تونید پیدا کنید که سرخاب سفیداب زده و سانتی مانتال نباشد. آرام خانم حتی موقع زایمان و لحظاتی بعد از تولد فرزندش تو بیمارستان هم آرایش داشت که باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده بود.

این از حواشی بود که درباره این زوج به خصوص آرام جوینده ایجاد شده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها