|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که تَب مُدل شدنشون بالا گرفته؛ عجیییب ترین آرایش و تیپا

خیلی از چهره های معروف هستن که از این به شاخه میپرن اما خیلی از خانومای بازیگرم هستن که اعتماد به نفس بالایی دارن و هی مدل میشن اما داغون!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- قشر سلبریتی و چهره های معروف در کل تو همه کار دستِ بازی دارن! یعنی به راحتی میتونن وارد حرفه های دیگه بشن بدون اینکه حتی استعدادشو داشته باشن و یا اگه شرایط مناسب اون کار رو هم نداشته باشن بازم چون معروفن میتونن! مثلا خواننده میشه بازیگر، بازیگر میشه خواننده، فوتبالیست میشه بازیگر، یا بازیگر میشه مدل و...!

البته که برخی از این چهره ها هم هستند مثل آقای پژمان جمشیدی که فوتبالیست بودن و حالا از بازیگران مطرح سینما هستند و واقعا استعداد خوبی در این عرصه داشتن و کشفش کردن! اما خب خیلی هااا هستن که اصلا بدرد اون یکی کار نمیخورن اما خب چووون شهرت دارن خیلی شیک و مجلسی میرن یه ور دیگه.

حالا یکی از مواردی که جدیدا خیلی زیاد شده مدل شدنه خانومای بازیگر هستش که با هررر چهره و اندامی که باشن به طور تخصصی میرن و مدل میشن! هم برای میکاپ و هم لباس! خب در این شرایط چون چشم و هم چشمی زیاده، دیگه همه میشن مدل و علاقه دارن تا زیباییشون رو به رخ بکشن و از طرفی هم درآمد خوبی در این کار هست. اما در این بین برخی از خانومای بازیگر میکاپی غلیظ و ناجور دارند یا لباسی عجیب به تن می کنند و یا ژست و فیگور هایی نه چندان جالب میگیرن که اینجوری بیشتر ازشون انتقاد میشه و مسخره میشن! در این مطلب چند خانوم سلبریتی رو میخوایم معرفی کنیم که چنین بودن و مورد پسند کاربران واقع نشدن!

خانم+بازیگر

بهنوش خانوم بختیاری 

بهنوش بختیاری تا به حال چند باری سوژه شده چرا که خانوم بازیگر ظاهرا علاقه زیادی به تیپای عجیب داره. وی حتی در زمان کرونا هم محصولی ضد کرونا تبلیغ کرد!! که این دیگه جدا از عجیب بودنش به دور از انسانیت بود که به خاطر پول انجام شد. اما مورد دیگر تبلیغ وی برای یک عطر بود که بهنوش بختیاری با حالتی مستانه خوابیده رو زمین میشه! اما اگه برگردیم سراغ همون استایل بهنوش خانوم باید بگیم وی به لباس های رنگی رنگی مثل پتوی چهل تیکه خیلی علاقمنده و چند بری هم مدل چنین مواردی شده!

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است. بهنوش بختیاری حامی ترنس ها نیز است.

Untitled

الهام خانوم حمیدی

الهام حمیدی نیز از خانومای بازیگری هستش که با وجود اینکه هیکلشون به هیچ عنوان مناسب مدلینگ نیست اما چند باری برای استایل مدل شدن! خانوم بازیگر در میکاپ اما زمینه زیبایی دارد که چهره اش بسیار جذاب تر میشه و آرایش رو صورتش خوب میخوابه. جدا از اینها الها خانوم حمیدی حتی در تیپ های روزانه و مراسمات سینمایی هم چندان خوش لباس نیست و اغلب با استایل هایی خیلییی رنگی و عجیب میاد!!

الهام حمیدی متولد 8 آذر 1356 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن می باشد که علاوه بر بازیگری مدتی طراحی لباس می کرد و تجربه دو زندگی زناشویی هم دارد.

Untitled

مهناز خانوم افشار

مهناز افشار رو شاید بگین نه کی گفته که ایشون تبلیف و مدلینگ انجام داده اما خوبه که بدونید خانوم بازیگر تا به حال چند باری تبلیغ و مدلینگ برند های معتبر بودن. اما یکی از عجیب ترین ها که خیلی هم سر و صدا کرده بود حضور مهناز افشار در ویدیو تبلیغاتی پوشک آمریکایی بنام پمپرز بود که خانوم بازیگر در کنار دخترش خوابیده! 

مهناز افشار بازیگر خوب سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  1356 در تهران متولد شد، او بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد. وی دو سه الی میشه که به آلمان مهجرت کرده و همسر سابقش نیز آقازاده بود!

Untitled (1)

بهاره خانوم رهنما

بهاره رهنما رو دیگه قعطا میشناسید! شناختن از چه لحاظ؟ اینکه خانوم بازیگر تو لباس پوشیدن چندان سلیقه نداره که هیچ تازه مدل پوشش های اَجق وجق هم خیلییی شده! بهاره رهنما چند باری هم مدل میکاپ شد که حالا این به کنار، اما تبلیغ و مدلینگ برای چنین پوشش هایی که در ادامه مشاهده می کندی تنها از پس خانوم خانوما بر میاد چرا که هر کسی در این حد نمیتونه عجیب بپوشه!

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک است. خانوم بازیگر همسر سابق پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور است که البته طلاق گرفت و برای بار دوم با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد، که ایشونم طلاق گرفت!! بهاره رهنما یک دختر به نام پریا از ازدواج اولش دارد که در حال حاضرم همراه با او در آلمان به سر میبرد.

Untitled

نفیسه خانوم روشن

نفیسه روشن نیز همانند بهاره و الهام چندان خوش پوش نیست و یا بهتر بگوییم مغایر با سلیقه حامعه هستند و علاقمندن تا حسااابی تو چشم باشن. نفیسه روشن نیز بارها و بارها مدل برای میکاپ و لباس شده و از قضا استایل خودش هم همیشه رنگی پنگی و عجیبه. این دقیقا همون موضوعی هستش که ابتدای مطلب گفتیم که بسیاری از خانومای بازیگر بر این نظرند که برای مدل بودن مناسب هستن به خصوص میکاپ!

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است. او در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده وی موفق به اخذ مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی شد. پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش بود و برادرش هم‌اکنون مهندس پرواز می‌باشد. تا به حال هم دو باری ازدواج کرده!!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها