|

خوشگلترین بازیگران زن ایرانی که نچرال فِیس هستن اما ناااز و دیدنی؛ خدا نقاشیشون کرده!

خیلی از خانومای سینما هستند که چهره ای نچرال دارند اما همچنان زیبایی خود را حفظ کرده اند به گونه ای که انگاری خدا اینهارو نقاشی کرده!

لینک کوتاه کپی شد
18

شایانیوز- خیلی از مخاطبان ایرانی که دنبال کننده فیلم و سریال حالا چه در تلویزیون و چه در سینما هستند، معتقدند که بازیگرای خانوم اکثرا عمل های زیبایی داشته اند و با این چیزاست که خوشگلیشون رو نگه داشتن! البته که خیلی از این حرف ها صحت هم دارد و درست است اما هنوز خیلی از خانوما هستند در این عرصه که اتفاقا نه تنها نچرال و طبیعی هستند بلکه از موفق ترین های سینما نیز می باشند که پیشرفت زیادی داشته اند.

البته که این مطلب و این صحبت ها بر این قصد نیست که خانومایی که عمل زیبایی داشتند رو خراب کنیم و یا بگیم کی خوبه و کی بده اما قطعا خود شما هم میدونید که چهره هایی هستند که با چندین عمل زیبایی تازه توانسته اند تا مرحله ای معمولی از بازیگری برسند و تازه کلی غرور و اِفاده هم دارند اما برخی از خانومای سینما هم هستند که از این راه بالا رفتن و شهرت رو دوست ندارن و مخالف آن نیز می باشند. مثلا خانوم نیکی کریمی در مصاحبه ای از اینکه سینمای ما پر شده از خانومای لب و گونه پروتزی انتقاد داشت و خب تا حدودی هم حرفشون درست بود!

حالا در این مطلب میخوایم با چند چهره جذاب و نچرال سینما و تلویزیون آشنا بشیم و ببینیم که برای موفق بودن در این عرصه با طبیعی بودن هم میشه موفق و دوست داشتنی بود!

Untitled (1)

پریناز خانوم ایزدیار

پریناز ایزدیار از خانومایی هستش که پله پله این راه رو بالا رفت اما حالا دیگه خانوم بازیگر دیگه پایین بیا هم نیست! حالا یعنی چی؟  یعنی پریناز ایزدیار ابتدا با سریال "پنج کیلومتر تا بهشت" دیده و معروف شد و بعد از اون هم در زمانه ترکوند! اما نکته اینجاست که پریناز ایزدیار از وقتی که پا به سینما و شبکه خانگی گذاشت دیگه تو سریال ها دیده نشد و ظاهرا دیگه لِول خودش رو در این سطح ندید!! پریناز ایزدیار از چهره های ناز و نچرالی می باشد که حاشیه کم دارد اما دوست دار زیاااد دارد.

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد. خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد.

Untitled

ترانه خانوم علیدوستی

ترانه علیدوستی که این روزها در جشنواره کن حضور دارد و بارها و بارها به چنین موفقیتی رسیده، از خانومای نچرال فِیس سینما می باشد که حواشی خاص خود را هم دارد. این بازیگر زن که فمینیسم نیز می باشد گهگاهی شده که به دلیل فعالیت و یا صحبت های دفاع از زنان جنجالی شده است! ترانه علیدوستی چهره ای ناز و طبیعی دارد و بیشتر مواقع هم طرفدار آرایش های ملیح می باشد که ظاهرا این مورد از ویژگی خانومای نچرال در این عرصه می باشد!!

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است.

Untitled

نیکی خانوم کریمی

نیکی کریمی بانوی هنرمند و سن و سال دار سینمای ما می باشد که هنوز هم ابهت و زیبایی خاص خود را دارد. وی هنوز ازدواج نکرده و هر کی هم ازش در اینباره سوالی میکنه بی جواب میزارتش! نیکی کریمی از خانومای طبیعی و خوش چهره ای می باشد که هم بازیگر بوده و هم کارگردان. برخی از کاربران جوانی و زیبایی او را همچون قالی کرمون میدانند!

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر، کارگردان و مترجم است. و یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.
 

Untitled

افسانه خانوم پاکرو

افسانه پاکرو بازیگر دهه شصتی می باشد که دیگه نزدیک به چهل سالگیشه اما هنوز زیبایی خاص خود را حفظ کرده. افسانه پاکرو از خانومایی هستش که طبیعی بودن چهرش همراه با پوست صاف و خفنی که دارد باعث تعجب کاربران شده و خیلی هم طرفدار و فن پیج داره. خانوم بازیگر مدتی میشه که به ترکیه مهاجرت کرده و در اونجا فعالیت داره.

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 می باشد. وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

Untitled

بهاره خانوم کیان افشار

بهاره کیان افشار که جدیدا ازدواج کرده به جرگه متاهلین پیوسته از هنرمندان خوشگل و طبیعی سینما می بادش که ابتدا با سرایل پر بیننده "کلاه پهلوی" دیده و شناخته شد و هم از لحاظ چهره و هم کاری اونقدر تونست خوب باهش که هم مخاطب رو شیفته خودش کنه و هم با پیشنهادات زیادی از سوی عوامل و کارگردانان مواجه شد. بهاره کیان افشار نیز از طرفداران میکاپ های ملیح می باشد که اللبته چهره طبیعی اش زیبایی تمام و کمال خود را دارد و نیازی به آرایش نیست!

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 متولد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و قبل ازاینکه بازیگر شود در این زمینه مشغول بوده است.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها