|

"فریبا نادری" شوره هرچی فیلتره درآورد؛ بهترین رفیق خانوم کیه؟ نه آقاشون نه رفیقاش!!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگران حرفه ای سینما و تلویزیون است که به تازگی کارهای خیریه زیادی انجام می دهد و اخیرا پستی انگیزشی در پیجش منتشر کرده.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگران باتجربه و محبوب ایرانیه که طرفدارای بسیاری در فضای مجازی دارد و برای خودش یه پا مدل هم شده است. فریبا خانوم تو پیج اینستا دو میلیون فالوور داره و به وفور عکس های مختلفی رو از این بازیگر در صفحه شخصیش میتونین ببینید.

فریبا نادری به تازگی پستی منتشر کرد که در اون تصویری از چهره اش رو با میکاپ ساده که البته به گفته برخی کاربران به کمک فیلتر اینستا گرفته شد رو می بینین. فریبا خانوم اصولا عاشق این سبک عکس گرفتن های یهویی و میکاپ های جورواجور است که بعضی از طرفدارانش معتقدن بیشتر پستای این بازیگر به استوری شباهت داره و همیشه تو یه فاز عجیب غریبیه.

fariba_naderi___1653835102

فریبا نادری در کپشن پستش نوشت:

بهترین رفیق خودت باش.

شریک باشگاه رفتن خودت باش.

همدم قهوه خوردن خودت باش.

همسفر خودت باش.

همدست خودت باش.

برای خودت همه چیز باش به جای اینکه

برای این چیزا به بقیه تکیه کنی...

خانوم بازیگر حسابی دست به خیره!

فریبا نادری از اون دسته بازیگرانی است که هر از چند گاهی از نیازهای مردم صحبت میکنه و تلاش در برآوردن خواسته های آن ها دارد. اما این روزها فریبا خانوم حسابی دست به کار شده و تقریبا هر روز داره واسه فرد نیازمندی کمک های مالی جمع می کند که معلوم نیست دلیل این همه توجه ناگهانی به نیازهای مردم در این شرایط چی میتونه باشه. حتی اخیرا هم با انتشار استوری از نیاز کودکی به عمل جراحی صحبت کرد که گویا قبلا هم شرایط او رو برای مردم شرح داده بود.

fariba_naderi___2848900084566982275_266452035

استایل های ضد و نقیض فریبا نادری!

فریبا نادری در کنار حرفه بازیگری درآمد خود رو از جاهای دیگه مثل مدل شدن برای تبلیغ برندهای آرایشی یا  میکاپ آرتیست های مختلف در فضای مجازی به دست می آورد و حتی گفته شده که همراه با همسرش رستوران هم دارند.

ولی این خانوم بازیگر طوری لباس میپوشه و پست از خودش میذاره که انگار نه انگار اینقدر مایه داره و بعضی اوقات هم بدون کوچکترین میکاپی و با یه شال تکراری دیده می شود.

fariba_naderi___1648744391

عمل های زیبایی جورواجور فریبا خانوم!

فریبا نادری عمل های زیبایی متعددی انجام داده که بعضی از اونا مثل عمل بینی در ظاهر ایشون خیلی بدیهی است. اما جالبه که فریبا خانوم برعکس بقیه بازیگرها در کنار عمل های زیبایی که انجام داده خیلی خودشیفته نیست و نه در رفتار و نه تو عکس هایی که منتشر میکنه استایل های خیلی جذاب یا تیپایی که مثلا بگه من خیلی خفنم، نمیگیره.

fariba_naderi___1649875635

فریبا+نادری

عشق خانوم بازیگر و جدایی از خانواده!

فریبا نادری جزو بازیگرانی است که یک بار طعم جدایی از عشقش رو بر اثر بیماری تحمل کرده است. فریبا خانوم در سن 19 سالگی با مسعود رسام، کارگردان سینما و تلویزیون آشنا می شود و پس از گذشت مدتی بخاطر علاقه ای که میان آن ها شکل گرفته تصمیم به ازدواج با او میگیرد.

این در حالی است که اختلاف سنی بین اونا به 27 سال میرسید و خانوم نادری با وجود مخالفت ها و طرد شدن از سمت پدرش همچنان عاشقانه با همسرش زندگی کرد تا در سال 88 او را بر اثر بیماری سرطان از دست داد.

فریبا-نادری-و-همسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها