|

باید و نباید تیپای ناز اما حراست پسندِ دانشجویی؛ ریز به ریز همه چی از مانتو تا اکسسوری

با حضوری شدن دانشگاه این سوال برای دخترای دانشجو پیش می یاد که من چطور تیپ بزنیم؟! با ما همراه باشید با بایدها و نبایدهای استایل دانشجویی

لینک کوتاه کپی شد
2

با آرام گرفتن ویروس کرونا دانشگاه ها دوباره باز شدند و بچه ها بعد از 2 سال سر کلاس های در حاضر شدند و بسیاری از دختر خانم‌ها که تو این دو سال هیچ لباس تازه ای برای دانشگاه نخریده بودند در پی خرید یک لباس مناسب دانشگاه هستند که در عین سادگی، شیک، جذاب و چشمگیر باشد. 

به گزارش «شایانیوز» داشتن چند دست مانتوی زیبا و مناسب برای دانشگاه قطعا ضروریست اما این را به خاطر داشته باشید که این شرط لازم است اما کافی نیست! توجه به دیگر اجزا و عناصر استایلتان هم کاملا ضرورت دارد. مثلا قبل از این که خرید مانتو را قطعی کنید، به این توجه داشته باشید که آیا می‌توان آن را با مقنعه دانشجویی ست کرد؟ آیا ترکیب مناسبی با شلوارهایی که دارم ایجاد می‌شود؟ این موضوع ساده در استایل دانشجویی دخترانه، مهم‌ترین المان است؛ پس ساده از کنار آن نگذرید.

student-manteau

ما در این مقاله به بررسی انواع مدل‌ لباس دانشجویی دخترانه می‌پردازیم تا امسال، خوشتیپ‌تر از هر زمان، تو دانشگاه بدرخشید. پس با ما همراه باشید.

بایدها و نبایدهای مانتوی دانشجویی

معمولا مدل مانتوی دانشجویی ساده است و برخلاف مانتوی مجلسی، زرق و برق ندارد. این روزها مانتوی بلند محبوب‌تر از مدل مانتوی کوتاه است، با این حال خانم‌های قد بلند به نسبت خانم‌هایی که قد کوتاه یا متوسط دارند، تمایل بیشتری به خرید مانتوی بلند دارند. اگر قد شما متوسط یا کوتاه است و به مدل مانتوی بلند علاقه دارید، می‌توانید مانتوهایی که اندازه‌شان تا زیر زانو است را انتخاب کنید.

Untitled

مانتوی جذب در پوشش دانشگاهی جایگاهی ندارد و اکثر مانتوهای زنانه، در تن آزاد و معمولا جلو باز هستند. در صورتی که می‌خواهید یک مانتو جلو باز در محیط دانشگاه بپوشید، سعی کنید از تونیک بلند اسپرت استفاده کنید تا استایل کژوال جذابی داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید تیشرت دخترانه را زیر مانتو به تن کنید و یک استایل کژوال و جذاب داشته باشید. مدل تیشرت نخی دخترانه بسیار متنوع است، با این حال تیشرت سفید در میان دختران جوان بسیار محبوب است که شما می‌توانید آن را با همراه شلوار جین آبی دخترانه سِت کنید.

manteau5

با این حال دانشجویان به منظور راحتی خود و قوانین بسیاری از دانشگاه‌ها ترجیح می‌دهند مانتو اسپرت دکمه‌دار به تن کنند. مانتو اسپرت یا کژوال، طرح‌ و رنگ‌های متفاوتی دارد که در این میان مانتو جیب‌دار مرسوم‌تر از دیگر مانتوهای دانشجویی دیگر است.

اکسسوری های جذاب دخترونه واسه دانشگاه

اکسسوری مناسب استایل دانشجویی دخترانه تنوع بسیاری دارد. یکی از محبوب‌ترین اکسسوری دخترانه، عینک آفتابی است. عینک آفتابی گربه‌ای و گرد ترند فشن امسال زنانه است. علاوه بر مدل فریم، قاب عینک آفتابی تاثیر بسزایی در استایل شما دارد. برای مثال یکی از قاب‌های پرطرفدار امسال طرح پلنگی است که استایل شما را زیبا می‌کند.

از دیگر اکسسوری‌های دانشجویی می‌توان به دستبند دخترانه اشاره کرد. دستبند چرم و سنگ، مناسب استایل دانشجویی و کژوال است که این روزها نه تنها دختران جوان، بلکه آقایان نیز از دسبند چرم و سنگی استقبال خوبی کرده‌اند.

ژست-عکس-دخترانه-با-مقنعه-تازه

شال گردن یکی دیگر از اکسسوری‌های مهم دنیا محسوب می‌شود البته برای فصل پاییز و زمستان. خانم‌ها می‌توانند بارانی یا پالتوی زنانه خود را با یک شال گردن پشمی یا کشمیر سِت کنند. اگر می‌خواهید یک انتخاب جسورانه در استایلتان داشته باشید، می‌توانید از یک شال گردن رنگ روشن یا متضاد رنگ غالب استایلتان انتخاب کنید تا چشمگیرتر از همیشه ظاهر شوید.

شلوار دخترانه مناسب دانشگاه

اگرچه شلوار کتان و پارچه‌ای در فصل‌های گرم بهار و تابستان طرفداران خود را دارد، اما شلوار جین هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نخواهد داد. شما می‌توانید هر مدل مانتو و کفش اسپرت یا راحتی را به همراه شلوار جین دخترانه سِت کنید.

از مدل شلوار جین دخترانه جدید می‌توان به شلوار جین مام استایل‌ اشاره کرد. شلوار جین مام استایل، به شکل عدد هفت یا مثلث است که از ساق تا مچ پا کمی آزاد می‌باشد.

337716_275

در چند سال گذشته شلوار جین تنگ و پاچه گشاد در کمد هر خانمی جایگاه ویژه‌ای داشت، اما معمولا شلوار جین راسته و بدون شکل و قواره از محبوبیت چندانی برخوردار نبوده است. فشن سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ علاوه بر ارائه شلوار مام استایل به بازار مد و فشن، بار دیگر پوشیدن شلوار جین راسته را در میان خانم‌ها مرسوم کرد. با این تفاوت که اندازه شلوار جین راسته جدید تا مچ پا است و مدل‌های متنوعی دارد.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها