|

میخوای کشیده تر به نظر بیای؟ "مانتو بلند بپوش" که بهترین کاره؛ همه چیو راجع به سِتش گفتم

اگه دوست داری مانتو بلند بپوشی و موندی چجوری شلوار و شال و روسری و کفش باهاش ست پس حتما این مطلبو بخون که واسه خودته.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو استایل و ظاهر یک خانوم مانتو از آیتم های بسیار مهم و شاید هم اصلیشه که انتخابش خیلی مهمه. البته که شاید بعضی از خانومها از این پوشش گله داشته باشند اما خیلی وقت ها مانتو تنها برای پوشش نیست و خود نیز به تیپ و ظاهر شما رنگ و لعابی جذاب میده به خصوص با تنوع رنگ و طرحی که تو این چند سال اخیر اومده. 

شاید بگین همش مانتوها شده یه شکل و یا اصلا قیافشون خوشگل نیست و این حرفا! ولی خانومای گل بهتره که از روی ظاهر یک مانتو روی رگال قضاوت نکنید و حتما پُرو کنید تا هم مدلی که دوست دارید دستتون بیاد و هم ببینید که یک مانتو تو تن چقدر فرق داره و قشنگتره. دوم اینکه حتما به اندامتون توجه داشته باشید و در کنارش هم رنگ پوستتون رو در نظر بگیرین که همه اینها در جای خود اهمیت زیادی دارن و تاثیر گذارند.

اما در کل تو این چند ساله تنوع مانتو ها زیاد شده که مانتو بلندم یکیشه و طرفدارای زیادی هم داره و میشه با مدلای مختلف ستش کرد. مانتوهای بلند تو مدلای مختلفی هستند که خب هم دکمه دارد و هم جلوباز بسته به سلیقه شما انتخاب میشن و هردوشونم جذابیت خاص خود را دارند. مانتو بلند این خاصیت رو داره که اگه طرحی ساده انتخاب بشه میتونید تو شرایط مختلف مثل دانشگاه، دوهمی، خیابونم و... ازش استفاده کنید و با آیتما و اکسسوری های مختلف ظاهر اون روزتون رو بسازید. اما خب مورد دیگه ای که برای این مدل مانتو اهمیت داره به جز کیف که بیشتر کیف دستی کوچک پیشنهاد میشه، یکی شلوار مناسبش هستش و دیگری کفش مناسب!

245637112_276167174247872_6718461774589322119_n

کفش

کفش پاشنه بلند: مثلا یکی از کفش های بسیار پراستفاده کفش های پاشنه بلند و یا صندل های پاشنه دار هستند که اتفاقا همراه با مانتو بلند قد شمارو کشیده تر نشون میدن و زیبایی خوبی هم دارند.

کفش پاشنه کوتاه و پهن: یا مثا کفش های پاشنه کوتاه 5 سانتی و یا لژ دار در مدلای مختلف هستند که برای بهار و تابستون هم خیلی پیشنهاد میشن چرا هم هم خنکه و رو به گرماست و هم رنگ و طرح های مختلفی دارن که مناسب این فصول می باشد چه برای مهمانی و چه برای تفریح بیرون.

کتونی: کتونی که دیگه عشقِ خیلی از خانوماست که با پوشیدنش حس راحتی دارند و برای هرکجا میتونن ازش استفاده کنند چرا که کتونیها هم طرح و مدل و رنگای مختلفی دارند که بسته به سلیقه و جایی که میخواید برید میتونن انتخاب بشن تا هم راحتی خوبی داشته باشند و هم زیبایی رو!

نیم بوت با مانتو بلند: شاید بگین خب الان که فصلش نیست! درسته اما در مجموع نیم بوت ها هم با مانتوهای بلند پیشنهادی عالی برای فصل سرد است که البته بوت های پاشنه دارد و ساق بلند هم خیلی خیلی مناسب برای مانتو بلند می باشند.

کفش لوفر و یا کالج تخت: این مدل کفش ها به دلیل نداشتن پاشنه و از طرفیم چون مثل کتونی سرسخت و پوشیده نیستند نیز میتونن گزینه ای خوب برای فصل بهار و تابستون باشند که هم خنک و راحت هستند و هم بی پاشنه و شکیل. پس پیشنهاد میشه که این مورد رو اگه ندارید برای این فصل حتما خریداری کنید.

Untitled

شلوار

شلوار واید لگ و یا بگ: شلوار ها هم انواع مختلفی دارن که با مانتو بلند بعضیشون جالب میشه. مثلا شلوار واید لگ و یا شلوار بگ که گشاد هستند همراه با مانتو بلند جلو باز و کتونی ایده ای بسیار راحت و در عین حال خوشگل میتونه باشه که از امتحانش پشیمون نمیشید.

شلوار جین اسکینی: شلوار جین اسکینی یا همان جذب نیز از مواردی هستش که قطعا همه ما داریم چرا که جین با خیلی از آیتم ها میاد به خصوص از نوع جذبش! این مدل شلوار ها نیز همراه با مانتو بلند حالا یا به صورت جلوباز همراه با تیشرت و یا به صورت دکمه دارد و جلو بسته بسیار دیدنی است.

شلوار پارچه ای راسته: شلوار پارچه ای که کمی هم کوتاه باشد به صورت راسته همراه با مانتو بلند و کفشه پاشنه دار نیز ترکیبی با کلاس و شیک خواهد شد که مناسب قرارهای رسمی و یا مهمانی های شما می باشد.

Untitled

اما درباره شال و روسری اگه نمیدونید چی انتخاب بهتریه پس پیشنهاد ما برای مانتو رسمی و بلند شما روسری شاین، ساتن ابریشم، ابریشم سیلک، ژاکارد می باشد. 

حالا اگه جلوی مانتو شما ساده هستش خوبه که شالی بلند و طرحدار انتخاب کنید تا به مانتو و استایل شما جلده ای زیبا تر بده و نقطه قوتی در ظاهرتون بشه.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    عالی ولی جیب ما خالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها