|

اعتقاد باورنکردنی "امیر تتلو" درباره سحر قریشی؛ خانوم باید محجبه باشه!

sahar ghoreyshi tatallo shayanews

امیر تتلو از سحر قریشی خواسته که حجاب داشته باشد و در عین حال سحر خانم هم برای اینکه دل تتلو رو بدست بیاره رو دستش خال کوبید

لینک کوتاه کپی شد

امیر تتلو و سحر قریشی اولین نوروز مشترکشان را می گذرانند. زوجی که به اعتقاد همه جذاب ترین و پرحاشیه ترین زوج در بین سلبیرتی ها هستند.

به گزارش «شایانیوز» تتلو و سحر قریشی هر کدام به تنهایی می توانند تا مدت ها سوژه داشته باشند حالا که این دو باهم شده اند دیگر تا مدت ها سوژه خواهند بود.

با وجود اینکه هنوز خیلی ها باور ندارند سحر و تتلو در کنار هم هستند و باهم نامزد شده اند اما خود تتلو و سحر انگار به بودن در کنار هم به شدت علاقه دارند این را می شود از تغییرات عجیبی که در هر دویشان ایجاد شده فهمید. سحر پیش تتلو این روزها کاملاً باحجاب و پوشیده است و بسیار هم خجالتی! این نوع پوشش و گفتار با آنچه ما و شما از سحر قریشی سراغ داریم زمین تا آسمان فرق دارد.

وقتی تتلو از خودش برای حاج خانوم مایه می زاره!

امیر تتلو عاشق تتو زدن است و اصلاً معتقد است تتو مقدس است او اصلاً برای خودش دوتا تتلو آرتیست دارد که مخصوص خودش هستند و برای او کلی طرح می دهند و بعد روی نقاط خالی بدن امیر تتو می زنند.

حالا سحر قریشی که پیش تتلو هم رفته کم کم داره همرنگ امیر میشه و او هم هنوز از راه نرسیده رفت پیش خشی و دیگر تتو آرتیست های دیگه و شروع کرد به تتو زدن!

سحر در ابتدای حضور پیش کف دست هایش را تتو کرده بود اما حالا و در جدیدترین ویدیو منتشر شده تتلو همسرش را به دست عمو خشی و تتوآرتیست ها دیگری که تو تیم خودش داره سپرد تا عکس و تصویر امیر خان روی دست بانو تتو شود!

تتلو واسه سحر چه غیرتی شده!

از وقتی که سحر رفته پیش تتلو کلاً عوض شد. سحر که در ایران دختر شاد و شنگول و شل حجابی بود حالا پیش تتلو دختر سر به زیر و خجالتی شد و کاملاً باحجاب! در واقع انگار امیر خان از همسرش خواسته که در حجاب و پوشش تجدیدنظر کند و کاملاً پوشیده باشد.

تتلو عکسی از قریشی در کانال یوتیوبش منتشر کرد و درباره ی حجاب او نوشت:

«از نظر من حجاب حاج خانم قبلا که تو سینمای ایران بود کمی مشکل داشت!! من اینجوری میپسندم!! حجاب یا باید باشه یا نباشه دیگه!!! اینکه یه دستمال سر میبندن یا یه کلاه میذارن و همه ی موهاشون باز بیرونه به نظرم مناسب نیست و تکلیفش نامعلومه باز!! پس یا باید کاملا باشه یا نباشه!! حالا این حجاب داشتن یا نداشتن هم باز یه چیز شخصیه!! مثلا من دوست دارم همسرم حجاب داشته باشه شاید خیلیا دوست نداشته باشن و اونا هم حق دارن آزاد باشن!! منم قبل از عکاسی از حاج خانم سوال کردم! درسته که من دوست دارم همسرم با حجاب باشه امّا من مهم نیستم شما و راحتیتون مهمین و هدف ایمنی و خوشحالی و راحتی شماست!! شما خودتون دوست دارین حجاب داشته باشین یا نه؟ اگه دوست ندارین، روسریتونو بردارین!!

من خودم پشتتون هستم! تو کلیپای خودمم میتونید بی حجاب بازی کنید!! ایشون خودشون دوست داشتن حجابشون تکمیل تر باشه و نظر اصلی با خودشون بود!! عرض کردم که این مسئله کاملا شخصیه و حجاب ایشون به من یا هیچ شخص دیگه ای ربطی نداره!! ایشون خودشون صاحب نظرن و صاحب اختیار.»

البته تتلو این عکس را هم که احتمالاً حجاب و پوشش مورد توافق او و سحر قریشی منتشر کرد.

unnamed48370ttjrj (1)

ابراز عشق و علاقه به سبک تتلو!

امیر تتلو از وقتی که با سحر نامزد کرده خیلی عوض شده. او که در ویدیو ها و چت های قبلی اش همیشه فحش می داد و از الفاظ زشت استفاده می کرد از وقتی با سحر همراه شده خیلی مودب و آداب دان شده. تتلو که گویا خیلی از بودن سحر در کنارش راضی و خوشحال است تصویری از سحر قریشی را روی ساق دستش تتو کرد و اینگونه به خانوم بازیگر ابراز عشق و علاقه کرد.

CarImage9873580_1_thumb_450_300 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها