|

تیپ خاص و جالب "نازنین بیاتی"؛ خانوم چه خوشحال و شاده!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی که سال 1400 حسابی رو بورس بود عکسی از خود منتشر کرد که نوع نشستن و رنگ موهاش مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
20

نازنین بیاتی هنرمند خوشگل و با استعداد ایرانی می باشد که در چند سال اخیر توانست خود را به خوبی در سینمای ایران جای دهد و از بازیگران اسم و رسم دار شود. نازنین بیاتی را ابتدا در فیلم "دربند" دیدیم که سکوی پرتابی هم برای وی شد اما در ادامه راهش با ایفای نقش در فیلم و سریال های دیگری که داشت بیشتر معروف و محبوب شد.

به گزارش«شایانیوز» نازنین بیاتی در کاراکتر های مختلف طنز و جدی بازی کرده اما انگاری نقش دخترهای معصوم بیشتر به او می آید چرا که چهره ای ظریف و مثبت دارد. اما خب فیلم "دینامیت" را هم دیدیم که فروش بسیار خوبی داشت و استقبال شد. نازنین بیاتی در سال 1400 از پرکار ترین هنرمندان بود و در نوروز هم اکران دو فیلم دیگرش به نام های "شادروان" و "سگ بند" بود و که سگ بند هم بسیار پرفروش شد!

از فیلم های خانم بازیگر که بگذریم نازنین بیاتی سلبریتی خوش استایل است که در اینستاگرامش هم تصاویر زیبایی از خود منتشر کرده. البته که صفحه وی به دور از تبلیغات است و همواره سعی دارد تا در راه همان هنرش قدم بردارد و سکانس و تیزر فیلم هاشو بزاره یا عکسای خودشو. در ادامه یکی از تصاویر خانم بازیگر را مشاهده می کنید.

nazaninbayati.2_1648661847

البته که این تصویر خانم بازیگر همانقدر که نظرات خوب را به همراه داشت، بر خی از کاربران هم به جای نشستن وی گیر دادند و برخی هم درباره استایل و رنگ مویی که بهش نمیاد صحبت کردند! ابته که انگاری نازنین بیاتی به این مدل تیپ ها و نشستن ها عادت دارد! مثل تصویر پایین.

nazaninbayati2__1648539917

تعریف سینا مهراد از نازنین بیاتی و رابطه شون

نازنین بیاتی، بازیگر فیلم شادروان درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه سریال عروسکی شکرستان بود و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

bazigaranzan___1645030074

 

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی 

از حواشی نازنین بیاتی می توان به این اشاره کرد که در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره (تصویر پایین) را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند. 

Untitled

علاقه جالب نازنین بیاتی در سینما

تماشای فیلم در سینما ازعلاقه مندی های شخصی نازنین بیاتی است ، او دیدن همه ژانرفیلمی را دوست دارد اما طنزرا کمتر دوست دارد.

nazaninbayati2__1648658446

شباهت به ترانه علیدوستی

بسیاری از مردم ابراز می کنندکه نازنین بیاتی با بازیگر توانمند کشورمان ترانه علیدوستی شباهت زیادی دارد که نازنین بیاتی از شبیه بودن به ترانه علیدوستی ابراز خوشحالی می کند و ایشان را یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران می داند.
Untitled

شخصیت شَنگول نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی ،عجولو در جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد. 

bayati__nazanin_1501000388

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی