|

اصول شیک پوشی

"مهمونیای عید با بقیه فرق کن" کلی ایده خفنِ مدل دار شدن شال و روسری+ توربان کردنش

اگه میخوای برای مهمانی های عید خوشگل تر از بقیه باشید پس بهتره که از آیتم مهمه شال و روسری غافل نشی ولی با بستن مدل های مختلف جذاب ترش کن.

لینک کوتاه کپی شد
2

خب دیگه نزدیک عید هستیم و کلیییی بهمون نزدیک شده! خانومای خوشگل هم قطعا در تب و تاب خرید آیتمای مختلف تیپ و استایلشون هستند و با توجه به اینکه آموزشای مختلف واسه اصول شیک پوشی تو اینستاگرام برای هر فصل توسط بلاگرای عزیز گذاشته میشه، دیگه کمتر خانمی هستش که مثل قدیم ساده و بی برنامه لباسشو بخره!

به گزارش«شایانیوز» یک استایل چشمگیر و جذاب از قسمت های مختلفی مثل لاک ناخن، اکسسوری، کیف و کفش، مانتو، شلوار، آرایش و حتی پوستی سالم و... شکل میگیره. اما چیزی که این روزا از اهمیتش نباید غافل شد شال و روسری هستش که دیگه تنها نقش پوشوندن موها و حجاب رو ندارند و از موارد مهم در یک استایل شیک محسوب میشن. اما شال و روسری هم جدا از اینکه باید طبق سلیقه و رنگ پوست و بقیه آیتم های استایل شما انتخاب بشن موضوع دیگه ای هستش که فرم بستنشونم خیلی مهمه که اگه بد باشه شمارو شلخته نشون میده و اگه هم ساده باشه برای مهمونی های عیدانه چندان خاص نیست!

Untitled (1)

تبدیل شال و روسری به توربان

همونطور که گفتیم عید از رگ گردن هم نزدیک تر شده و مهمونی ها بعضیاشون خودمونی هستند که اصلا شال و روسری در کار نیست اما برخی خانم ها دوست دارند تا خوشگل تر بشن بنابراین از توربان استفاده می کنن اما خب توربانم مگه میشه چند تا خرید؟! پس بهتره که با شال و روسری های رنگی و حتی ساده ای که داریم مدلای مختلف بستن و ساخت توربان رو یاد بگیریم. در ادامه چندین نمونه خوشگل از دو خانم جذاب رو مشاهده می کنید که به راحتی میتونین شال و روسری رو توربان کنین و نتیجه ای زیبا بگیرین و متفاوت از بقیه باشن.

اینجوری شال و روسریتو مدل دار سر کن

اما خب خیلی از خانمهای خوشگل هم هستند که یا تو عید میخوان بالاخره خونه آشناهای دورتر برن و باید حجاب داشته باشند و یا اصلا تو همون مهمونی های فامیلی هم بنا به اخلاقیات خانوادگی علاقه دارن تا کاملا روسری و یا شال به سرشون باشه و با حجاب اما شیک باشند و البته متفاوت تر از بقیه! ناگفته نماند این مدل شال و روسری ها و بستنشون تنها دو سه بار تمرین میخواد تا برای فضاهای دیگه هم مثل محل کار قرار های دوستانه و کافه و... جاهایی که تنها راحت بودن براتون مهم نیست و میخواین ظاهری شکیل تر داشته باشین هستش. 

به همین دلیل چند مدل جذاب برای بستن روسری و شال جوری که ساده نباشه و راحت و زیبا هم باشه یاد میگیریم و در ادامه می بینیم.

با شال و روسریت تو مهمونی دستمال گردن بساز و خاص شووو

بعد از بستن شال و روسری و توربان خوبه که یه ایده هم ما به شما بدیم و اون اینه که اگه مشکلی با سر نکردن شال و روسری و حجاب ندارین و اینکه پیراهن و یا شومیزتون تو مهمونی ساده هستش و میخواین به یک خانم خاص و خوشگل تر تبدیل بشین بهتره که از همون شال و روسری های خونگیتون استفاده کنین و باهاشون دستمال گردن بسازین!

fendi.s6_0

بله دستمال گردن موردیه که خیلییی کم بین خانم های ایرانی دیده میشه اما جذابیتی داره که ممکنه ازش بیخبر بوده باشین. پس در ادامه چندین مدل بستن دستمال گردن هم مشاهده کنید تا حسابی چشم نواز و خوشگلتر از بقیه به نظر برسید.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها