|

کلی پیشنهاد جذاب "کرم پودر" واسه انواع پوست؛ پرفروش تریناش برای تو که دنبال خوشگلییی

برای داشتن یک آرایش جذاب باید زیرسازی خوبی داشته باشید که خب انتخاب درست کرم پودر نسبت به نوع پوست شما در درجه اول اهمیت بالایی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

برای تکمیل شدن استایل خانومای خوشگل همه موارد مثل داشتن پوست سالم، انتخاب درست کیف و کفش، روسری و شال، حتی نکات ریز آرایشی مثل رژ لب و سایه و لاک و... اهمیت زیادی داره! در آرایش صورت قسمت های مختلفی وجود داره که خب از مهم تریناش مرحله زیرسازی و کرم پودر هستش. برای میکاپ یک خانم انتخاب لوازم آرایش خیلی مهمه حالا از چه لحاظ؟! قطعا اول کیفیت و برند اهمیت داره و بعد هم قیمت. با توجه به اینکه یک خانم با درآمد و مخارج عادی بتونه هم کیفیت رو داشته باشه و هم هزینه لوازم آرایش اونقدر ها به کمرش فشار نیاره، پس بهتره که قبل از خرید حتما کمی تحقیق رو داشته باشه تا بدونه اصلا چه نوع پوستی داره و چه مدل کرم پودری براش مناسبه.

به گزارش«شایانیوز» کرم پودر از مهم ترین آیتم های یک آرایش هستش که چون ساعت ها روی پوست صورت رو میگیره پس باید دقت بیشتری در انتخابش کرد که هم زیباییش رو حفظ کنه و چرب و یا پوسته پوسته نشه و هم از موادی تشکیل شده باشه که برای صورت و استفاده روزانه کمترین آسیب رو بروسونه! چرا که قطعا شما هر موادی رو برای پوست صورت ساعت ها استفاده کنید حتی از بهترین و گرون ترین برند ها هم باشه مضراتی داره که باید با مراقبت های پوستی حلش کرد!

در ادامه نمونه هایی از کرم پودر را برای پوست چرب و خشک و مختلط به شما خواهیم گفت و بعد هم قیمت چند برند که از بهترین ها هستند را نام میبریم.

1566

کرم پودر مخصوص پوست های خشک

اگر پوست خشکی دارید و به خصوص در فصول سرد سال خیلی پوسته پوسته میشن پس بهتره که از کرم پودر هایی استفاده کنید که بافت چربی دارند چرا که اگر از کرم پودر های خیلی مات و خشک استفاده کنید صورت شما بعد از مدت کوتاهی شروع به ترک خوردگی و پوسته میشود و در این حالت نه تنها زمینه آرایش شما زیبایی ندارد بلکه ظاهری نه چندان زیبا برای شما ایجاد میکند. ناگفته نماند برای زیرسازی کرم پودر نیز ابتدا از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا پوست صورت شما نرم و یکدست شود.

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream

کرم پودر این لی از محصولات بسیار با کیفیت ایرانی می باشد که قیمت پایین و خوبی هم دارد و به راحتی می تواند با محصولات گران تر رقابت کند. این محصول بافتی چرب در عین حال سبک داشته که به راحتی و بدون ایجاد چربی اضافه جذب پوست می‌شود و در عین حال با رطوبتی که به پوست می‌رساند مانع از خشکی بافت اصلی پوست می‌شود.

این کرم پودر پوشانندگی قابل توجهی دارد که بر روی پوست صورت کاملا مات است. کرم پودر این لی در برابر تعریق و رطوبت مقاومت بالایی از خودش نشان می‌دهد به شکلی که در فصول گرم سال بر روی نقاطی مانند پیشانی و یا بینی براق و درخشان نخواهد شد.

Untitled

کرم پودر بورژوآ سری Healthy Mix مدل Dark Beige 55

برند بورژوا نیز از محصولات بسیار با کیفیتی می باشند که در ایتم های مختلف آرایشی تولید محصول دارند. احتمالا شما هم حداقل یکبار از یکی از محصولات این برند استفاده کرده اید و با ان آشنا هستید. برند بورژوا این بار کرم پودری مناسب پوست‌های خشک تولید کرده که در حین حفظ لطافت پوست بر روی پوست نمی‌ماسد و پوست شما را نیز براق نخواهد کرد.

با استفاده از کرم پودر بورژوا نه تنها پوستتان یکدست است بلکه به کمک این کرم، پوست شما هیدراته می شود و طراوتش نیز حفظ خواهد شد. این کرم پودر ماندگاری خوب و بالایی هم دارد و برای استفاده در مهمانی ها گزینه مناسبی است.

Untitled

کرم پودر مخصوص پوست های چرب

اگر پوست چربی دارید احتمالا مشکل چرب و براق شدن پوست بعد از مدت کوتاهی که کرم پودر زدید را دارید پس بهتره که از کرم پودر هایی استفاده کنید که سنگینی نداشته باشند چرا که همین امر باعث ایجاد چربی بیشتر بر روی پوست‌تان خواهد شد. بنابراین به سراغ کرم پودر هایی فاقد چربی و بسیار سبک بروید. 

از دیگر نکات بسیار مهم برای پوست های چرب این است که اصلا اجازه ندهید که کرم پودر بر روی صورتتان به ندت طولانی بماند و حتما بعد از اتمام کارتان صورت را با محلول آرایش پاک کن تمیز کنید و بعد با فیس واش مناسب خود شستشو دهید تا باقی مانده کرم بر روی پوستتان ایجاد جوش نکن. (پوست های چرب بسیار حساس هستند و خیلی سریع ممکن است جوش بزنند)

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

برای پوست های چرب باید از کرم پودر هایی استفاده شود که فاقد چربی هستند و ظاهری مات دارند تا بعد از گذشت ساعاتی در قسمت های مختلف ایجاد حالتی براق نکنند. کرم پودر کالیستا از برند های محبوبی می باشد که هر آنچه که شما از یک کرم پودر برای پوست چرب میخواهید را دارد. 

این کرم دارای بافتی سبک و مات است که تا چند ساعت هم بدون تغییر خواهد ماند. پس اگر تا به حال از محصولات مختلفی استفاده کردید و راضی نبود پیشنهاد ما به شما کرم پودر کالیستا می باشد.

Untitled

کرم پودر شون سری Smoothing Matt

محصولات شون از دسته برند هایی هستند که با کیفیت بالا اما قیمت بسیار پایین بشیار پر طرفدار شده اند. کرم پودر شون برای پوست های چرب فاقد چربی بوده و بافت بسیار ماتی نیز به شما خواهد داد. این کرم پودر دارای روغن جوانه گندم است که شادابی پوست را هنگاه استفاده از آن حفظ میکند پوست شما را هرگز کئدر و خسته نشان نمی دهد.

از دیگر خوبی های کرم پودر شون این است که دارای SPF می باشد و می توان به عنوان یک ضد آفتاب سبک پوست صورت را در برابر آفتاب محافظت کند.

Untitled

کرم پودر مخصوص پوست های مختلط 

از دیگر نوع پوست ها، پوست مختلط می باشد به گونه ای که اگر شما در قسمت پیشانی و بینی احساس چربی دارید و بقیه نواحی خشک است بهتر است که از کرم پودر های سبک استفاده کنید که برای هر دو قسمت مناسب باشد. در غیر این صورت باید از دو نوع کرم پودر استفاده کنید و خب همخوان کردن رنگ ها شاید آزار دهنده شود!

پس بهتر است روش اول را انتخاب کنید و به دنبال کرم پودری باشید که برای هر دو ناحیه سازگاری داشته باشد. 

کرم پودر بیول

از کرم پودر های مناسب پوست مختلط کرم پودر بایول است که خاصیت ضد چروک نیز دارد. بافت این کرم پودر به این صورت است که در نواحی خشک پوست شما را هیدراته کرده و اجازه‌ی ایجاد پوسته را در آن نواحی نمی‌دهد. کرم پودر بایول همچنین نواحی مانند خط خنده و یا چروک‌های دور چشم را کاملا می‌پوشاند و در این چروک‌ها ایجاد شیار نمی‌کند.

پس می‌توان گفت که این کرم برای خانم‌های بالای ۴۰ سال نیز می‌تواند گزینه‌ی بسیار مناسبی باشد زیرا نه تنها چروک‌ها را به راحتی می‌پوشاند بلکه با دارا بودن خاصیت ضد چروک می‌تواند تا حدودی به از بین رفتن چروک‌های سطحی نیز کمک کند.

Untitled

کرم پودر ضد آفتاب مدیسان مدل Light Beige

وقتی شما از کرم پودری استفاده می کنید که فاقد چربی است بعد از گذشت مدتی پوست دچار خشکی میشه. پس حتی اگه پوست صورتتان چرب هم هست باز هم از کرم پودری استفاده کنید که رطوبت صورت شما را به خوبی حفظ کند. 

کرم پودر مدیسان از جمله کرم‌هایی‌ است که می‌تواند به خوبی رطوبت پوست شما را حفظ کند و با بافت بسیار سبک و لطیفی که دارد چربی پوست شما را تا حد اعتدال نگه می‌دارد. این کرم دارای SPF 40 نیز هست که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب نیز مراقبت می‌کند.

Untitled

پرفروش ترین کرم پودر ها با قیمت

کرم پودر ها نیز انواع مختلفی دارند که جدا از قضیه رنگ پوست و چرب و خشک بودن صورت شما، قیمتی که روشون گذاشته میشه خیلی اهمیت داره که هم به صرفه باشه و هم قیمت مناسب!

در ادامه نمونه هایی از کرم پودر های پرفروش را نام میبریم تا کمی به خرید آسان شما بشه.

کرم پودر این لی مدل Golden Sand (۶۶,۸۸۰ تومان) 

کرم پودر لورآل (۱۷۹٫۰۰۰ تومان)

کرم پودر تیوبی مای (۴۹,۲۰۰ تومان)

کرم پودر بورژ‌وآ مدل City Radiance (۱۱۵,۰۰۰ تومان)

پودر بورژوآ اصل سری Healthy Mix (۱۷۵,۰۰۰ تومان)

کرم پودر این لی مدل Peach (۶۶,۸۸۰ تومان) 

کرم پودر بورژ‌وآ ایرمات مدل Beige 04 (۱۸۹,۰۰۰ تومان)

کرم پودر گاش مدل VELVET TOUCH (۹۷,۰۰۰ تومان)

کرم پودر میبلین مدل فیت ( ۱۰۹٫۰۰۰ تومان)

کرم پودر بادوام دوسه (۲۵۵,۹۲۰ تومان)

beautyfulmag_1646213795

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها