|

فرقِ برگریزون "الهام حمیدی" تو اینستا با نقشاش؛ دست هرچی شاخ و پلنگه بسته!

elham hamidi shayanews

الهام حمیدی بازیگر معروف ایرانی است که همیشه تیپ هایی اَجق وجق میزند اما اینبار موهای چتری و ارایش زیاد خانم بازیگر همه را متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

الهام حمیدی بازیگر معروف و البته محبوب ایرانی است که ظاهرا پا جای پای خانم بهاره رهنما و نیوشا ضیغمی گذاشته و با قرتی بازی در حال جذب فالووره. حمیدی در تمام فیلم و سریال هایی که ایفای نقش داشته آروم و مظلوم بوده اما در واقعیت درست برخلاف این موضوع نشان داده!

به گزارش«شایانیوز» الهام حمیدی در مدت یکسال دو بار مادر شد که برای عده ای تعجب داشت. از این ها که بگذریم الهام حمیدی هم حواشی خاص خودش را دارد و اغلب به دلیل نوع تیپ هایی که میزند مورد انتقاد کاربران قرار می گیرد. وی بسیار علاقه مند به میکاپ های تند و غلیظ است که چهره نچرال و ساده ای که در تلویزیون می بینید را از این رو به اون رو می کند.

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانم بازیگر جدا از این که مدل موهایش کمی ناجور شده آرایش کیلویی روی صورتش هم با نظرات نه چندان مثبت کاربران همراه شد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی در حال حاضر بیش از 3 میلیون فالوور دارد که با وجود فعالیت کم خانم بازیگر همچنان کاربران او را نگه داشته و دنبالش می کنند!

الهام حمیدی در پیج شخصی خود تبلیغات زیادی نمی گذارد اما به جاش تا دلتون بخواد تو مزون لباس های جواهردوزی شده دیده میشود و مانتوهایی پر زرق و برق و گران پُرو میکند. البته این تنها برای تبلیغات نیست و خانم خانما همیشه لباس هایی متفاوت اما نه چندان زیبا را انتخاب می کند که شاید به مذاق خیلی ها خوش نیاد اما خیلی هم گرون آن ها را تهیه می کند.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

از این ها که بگذریم از مواردی از نظر کاربران خالی بندیه نچرال بودن چهره الهام حمیدی می باشد که به گفته خود هیچ عمل زیایی انجام نداده اما با توجه به تصویری که در ادامه مشاهده می کنید آنقدر ها هم که خود خانم بازیگر م گوید نچرال و طبیعی نیست و یه کارایی در جهت داف شدنش زیر پوستی انجام داده. ناگفته نماند الهام خانم بسیااار هم اهل آرایش ها زیاد و غلیظ هستند!

الهام حمیدی

خانم بازیگر عاشق خواننده ها؟!

الهام حمیدی ظاهرا علاقه زیادی هم به کنسرت رفتن دارد و قبل از شیوع ویروس کرونا هم در کنسرت ایوان بند به همراه همسر جوان و پولدارش شرکت کرده بود که این ویدیو در شبکه های مجازی بسیار وایرال شد.

او در این کنسرت با خواننده همخوانی می کند و در آخر هم پامیشه و برای مردم بوس میفرسته!

الهام حمیدی

الهام حمیدی

 خودشیفتگی الهام خانم حمیدی!

الهام حمیدی تا اینجایی که حرف ها مصاحبه هایش به گوش خورده بازیگری از خودراضی است که با کلی ثروت همچنان ناله می کند و می گوید زندگی سختی دارد اما آن چه که در استوری هایش با ماشین پورش نشان می دهد چیز دیگری است!

این بازیگر زن علاقه زیادی به استایل های رنگی و خاص دارد که البته خاص بودنش زیاد جلوه زیبایی ندارد و هر تفاوتی هم جذاب نیست. وی به تازگی در صحبت هایش دیگر اعتماد به نفس را رد کرد و گفت: خوشتیپ تر از خودم ندیدم!

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. وی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد را دارد. حمیدی خواهر بزرگتر دو برادرش نیز هست. خانم بازیگر آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

الهام حمیدی شوهری پولدار دارد که از خودش کوچکتر است. وی یکبار در سال 76 وقتی که بیست ساله بود ازدواج کرد اما خیلی زود منجر به طلاق شد، پس از ان در سال 97 برای بار دوم با اقای علیرا صادقی ازدواج کرد.

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است.

الهام حمیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ❤❤❤

  • ستاره ارسالی در

    خاک تو سر خودتون بازیتون ب جای قرتی بازیا ‌‌ دست دو فقیر بیچاره رو بگیرید تا چ بشه براتون

  • ناشناس ارسالی در

    عقب افتاده
    لوس
    یاد بگیر ازخانه ها لیلا حاتمی
    نیکی کریمی
    خانم هستن
    نه مثل تو فکر کردی خیلی خوشگلی

  • بدون نام ارسالی در

    خیلی هم جذاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها