|

خانم مجری زندگی لوکس شو کرد تو چشم همه؛ "صبا راد" با ژستاش تو اینستا چه می کنه!

saba rad shayanews

صبا راد این روزها حسابی در اینستاگرام سرش شلوغه و خانوم تند تند تبلیغ می کنه و استوری می زاره.البته او از این مسیر پول خوبی هم به جیب می زنه

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد این روزها یکی از پرکارترین بلاگرها و شاخ های اینستاگرام است و خانوم برای اینکه درآمد بیشتری داشته باشه هر روز کلی تبلیغ در پیج اینستاگرامی ش و برای فالوورهاش استوری می کنه

به گزارش «شایانیوز» صبا خانوم راد که کارش را با گویندگی رادیو شروع کرد و بعد از چند سال گویندگی به تلویزیون آمد و در برنامه های مختلف به عنوان مجری حضور پیدا کرد. البته اوج کار او اجرای برنامه به خانه برمی گردیم بود که باعث شد صبا راد شناخته شود.

خانوم راد که انگار فقط هدفش از صداوسیما دیده شدن بود وقتی به این مقصود رسید به یکباره از صداوسیما خداحافظی کرد. خداحافظی صبا متقارن شد با ازدواج دومش با مانی رهنما. مانی جزو خوانندگان و موزیسین های کم حاشیه و البته کم کار بود که شاید خیلی ها او را نمی شناسند. صبا و مانی با هم تصمیم گرفتند که از ایران بروند و به ترکیه مهاجرت کنند. در ترکیه صبا با انتشار عکس های باز و کم حجاب در اینستاگرام توجه ها را به خود جلب کرد. البته فعالیت های صبا خانوم فقط به انتشار عکس و تصویر خلاصه نمی شد و او برای اینکه در اینستاگرام فالوور زیاد کند در کنار همسرش مانی آواز می خواند و ویدیوهایش را به اشتراک می گذاشت.

کامبک صبا و مانی به ایران!

صبا و مانی که در ترکیه خیلی کاری برای انجام دادن نداشتند و احتمالاً منبع درآمد مناسبی هم نداشتند بعد از یک سال تصمیم گرفتند دوباره به ایران بیایند. حالا صبا خانوم با عکس و ویدیوهایش در اینستاگرام چهره ای نسبتاً شناخته شده بود و شروع کرد به استوری گذاشتن. صبا تقریبا از تمام لحظات کار و زندگی خود عکس و ویدیو منتشر می کرد. او حتی از تخت خواب خود هم ویدیو منتشر می کرد.

صبا+راد (3)

صبا که حالا فالوورهایش از نیم میلیون عبور کرده بودند شروع کرد به تبلیغ گرفتن خانوم برای اینکه تبلیغ بگیرد و بالتبع ان پول به جیب بزند از همه کس و همه جا استوری می گذاشت و هر کس پول میداد رویش را زمین نمی انداخت! با این روش حالا کارو بار صبا راد در اینستاگرام حسابی گرفته و خانوم با حدود 780 هزار دنبال کننده روزی 30 تا 50 میلیون درآمد دارد.

صبا راد با پول اینستا چه خونه زندگی بهم زده!

همان طور که گفتیم صبا از پول اینستاگرام حسابی وضع ش خوب شده و دیگر نیازی به درآمد صداوسیما ندارد. صبا به مانند همه بلاگرها اهل خودنمایی و فخرفروشی است. او هر از گاهی عکس و ویدیو از خونه و زندگی خفن و لاکچری اش استوری می کند. البته صبا یه ترفند خاص هم دارد. او هیچ وقت مستقیم به سزاغ اصل داستان نمی رود. مثلا خانوم راد به فالوورهایش می گوید می خواهم لب تاپ بخرم و به من پیشنهاد بدهید بعد یهو کاشف به عمل می آید این ها همه مقدمه چینی است و صبا خانوم از یک فروشگاه کامپیوتر و لب تاپ پول گرفته تا برایشان تبلیغ کند. یا همین مورد آخر صبا به بهانه نشان دادن گلدون هاش خونه زندگی خفن و لاکچری ش رو کرد تو چشم همه!

استفاده ابزاری صبا راد از آموزش آشپزی

صبا راد آن طور که به نظر می رسد آشپر خیلی قابلی است و اصلاً او فعالیتش در اینستاگرام را هم به همین بهانه و برای آموزش آشپزی شروع کرد.

البته که آموزش چیزیست که برای خیلی از خانمها خوشایند نیز هست و استفاده می کنند اما اینکه از این طریق قصد خودنمایی و فخرفروشی داشته باشی مسئله ای جداست که چندان قشنگ نیست مخصوصا تو این شرایط ناجور اقتصادی که خیلی ها با دیدنش ممکنه دل شکسته بشن!

sabarad.official_2772021426251849910_1108653063

عاشقان صبا تو اینستاگرام چه کسانی هستند؟

صبا راد در صفحه شخصی اش در اینستاگرام بیش از 774 هزار دنبال کننده دارد که نصفشون عاشق و شیفته صبلی (به خودش میگه) هستند و نصف دیگه هم با فقط تماشاچی اینهمه خودنمایی و فخرفروشی و البته تبلیغ صبا خانوم هستند. صبا راد صدای خوبی داره و خب ازونجایی که سالها در رادیو و تولیویزیون نیز کار کرده رو صداشم کار کرده. حضور همسر خوانندش آقای مانی رهنما رو هم نمیشه نادیده گرفت تو تنظیم صدا و بهتر شدنش، به همین دلیل اصلا خیلی ها به خاطر صدای خوش صبا راد تو پیجش موندن!

sabarad.official_2727964773949094496_1108653063

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها