|

"نیکا فرقانی" با آرایشی غلیظ فوقِ لاکچری شد؛ عجب دوست پولداااریم داره!

nika forghani shayanews

نیکا فرقانی که پیج اینستاگرامی خود را با دلبری به بیش از 1 میلیون فالوور رسانده حالا تبلیغاتی نجومی در آن منتشر میکند.

لینک کوتاه کپی شد
19

نیکا فرقانی بازیگر سریال پایتخت می باشد که البته همراه با خواهر دو قلویش سارا فرقانی از بچگی در این سریال پر بیننده حضور داشتند اما هیچگاه دیالوگ خاصی نداشتند به همین دلیل اون هایی که عاشق و شیفته سارا نیکا هستند که هیچ اما اون هایی که مخالف رفتار های این دو خواهر بودند و هستند بر این نظرند که سارا و نیکا هیچگونه استعدادی در زمینه بازیگری نداشته و ندارند!

به گزارش«شایانیوز» اما سارا و نیکا از سن تقریبا 14-15 سالگی اینستاگرام داشتند و موارد ناجوری که دیگه همه میدونند ازشون منتشر شد. خواهران دوقلو از همون سن کم و از وقتی شهرتشون بیشتر شد و خب قطعا پیشنهادات و نگاه های زیادی سمتشون اومد از سوی پسران، به همین دلیل وارد جو معروفیت شدند و آرایش های زیادی انجام می داند. سارا و نیکا گاهی حتی چهرشون بزرگ تر از سنشون میزد که ظاهرا مادر و پدرشون هم مشکلی باهاش نداشتند!

حالا سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای کوچک نقی در اینستاگرام هر کدام بیش از 1 میلیون فالوور دارند و شاخ اینستا شده اند. خیلی از این دنبال کننده ها عاشق و شیفته سارا و نیکا هستند! در ادامه استوری های جدید و دلبری نیکا فرقانی همراه با مادرش را مشاهده می کنید که خط چشم و آرایش خانم بازیگر درخور سن او نیست!

سارا و نیکا به خصوص نیکا خانوم علاقه بسیار زیادی به فیلتر های اینستایی و پلنگ شدن دارد به همین دلیل 99 درصد بومرنگ و عکس هایی که از خود به اشتراک می گذارد با فیلتر هستند. اما برخی کاربران تا به حال زیاد به این مورد انتقاد کرده اند و از آن ها تصاویر بی فیلتر و واقعی خواستند به همین دلیل خانم خانما بومرنگ بالا رو گذاش و نوشت: بدون فیلتر!

nikaforghaniofficialfan_1638806199

علی دوست پسر نیکا؟!

نیکا از اونجایی که شیطون تر از سارا هستش لایو های زیای هم میزاره و صحبت میکنه. نیکا خانم تو پیجش تبلیغاتی هم داره که به مهم ترین اون میشه به معرفی پسری به نام علی حسنی اشاره کرد که تو کار ارز دیجیتاله و سنشم کمه. نیکا چند باری این اقای خوشتیپ رو معرفی کرده که خب با توجه به سابقه سارا و نیکا و ارتباطشون با پسرا احتمالا با علی حسنی هم رابطه ای داره و تنها در حد تبلیغ نیست!

alihasanivip_1639823565

تبلیغات نجومی!

از دیگر مواردی که نیکا خانم به تازگی تبلیغ کرد پیج انجام خدمات برای دندان می باشد که نیکا با لبخندی جذاب دندوناشو نشون میده و پیجی در ایران که برای کلینیک دندانپزشکی هستش رو تگ میکنه.

حالا جز هزینه بالایی که نیکا فرقانی برای انجام تبلیغات میگیره، موضوع دیگری هستش که این کلینیک در ایرانه و با توجه به اینکه سارا و نیکا در سوئد هستند برای برخی هواداران نیکا سوال شد که مگه دوقلوها در ایران هستند که به تازگی این کار رو انجام دادن!

عشوه های دخترونه واسه جذب فالوور!

سارا و نیکا به جز لایو خیلی هم دوست دارند که استوری های کوتاه و بومرنگ بگیرن و خب با توجه به اینکه فیلتر های اینستایی خیلی خانومارو جذاب تر و بعضیاشونم داف میکنه سارا و نیکا هم زیاد از این فیلتر ها استفاده میکنند ولی دیگه انقدر این عشوه های اینستایی با فیلتر تو استوری زیاد شده که ظاهرا خریدار ندارن و پیجشون خوابیده!

البته جدا از اینا خوبه که سارا و نیکا با اینکه خارج از ایران هستند اما دیگه دست از حاشیه و برهنگی برداشتند و حداقل کلاه روی سر دارند خیلی از خانومای بازیگر و سن دار در کشور هستند که حجابشون بسیار نامتعارفه چه برسه به خارج از ایران!

مامان معروف سارا و نیکا

سارا و نیکا در گذاشتن پست تنبل هستند اما در لایو گذاشتن اون هم با فیلتر های اینستایی خیلی هم زرنگ و پرکارند. در ادامه لایو جدید نیکا فرقانی را مشاهده می کنید که مامانشم به لایو میاره و ظاهرا مامان جان هم دستی در تلویزیون داشته و به گفته خود در برنامه "به خانه بر میگردیم" اومده بوده! کاربران در نظرات همچنان بر این عقیده بودند که سارا و نیکا خیلی سرد و وا رفته هستند و استعدادی در بازیگری ندارند!

بیوگرافی جالب سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.
nikaforghaniofficialfan_1638812030

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی