|

تولید محتوای زشتِ نیکا واسه موندن فالوور؛ از یقه باز خودش تا سگ شدنشون!

nika forghai shayanews

سارا و نیکا فرقانی بعد از حذف شدن از تلویزیون حالا تو اینستا خیلی فعالن و برای تولید محتوا و نگه داشتن فالوور مواردی ناجور استوری می کنند!

لینک کوتاه کپی شد

نیکا فرقانی بازیگر 18 ساله ایرانی است که با بازی در سریال جذاب "پایتخت" همراه با خواهر دوقلویش سارا فرقانی دیده و معروف شد. سارا و نیکا حالا طرفداران بسیاری دارند که عاشق و شیفته این دو خواهر نوجوان شده اند.

به گزارش«شایانیوز» البته معروفیت سارا و نیکا تنها از طریق سزیال نبود و آن ها بعد از شهرت عکس و فیلم هایی از خود منتشر کردند و برخی هم لو رفت که موارد منشوری و ناجوری بود و خیلی ها حتی بدن عریان آن ها را دیدند، شاید هم به این دلیل هواداران دختران شدند!

از این ها که بگذریم سارا و نیکا حالا هر کدام یک میلیون دنبال کننده دارند و با احتیاط خیلی بیشتری در مجازی فعال هستند. آن ها بعد از رسوایی پخش شدن تصاویر استخر مختلط و حرف و حدیث ها، خیلی وقت است که دیگر آنها را با کلاه می بینیم و حجاب کامل دارند اما به تازگی نیکا خانم که از سارا هم شیطون تره ویدیویی کوتاه از خود استوری کرد که با یقه ای باز و موهایی بیرون ریخته و پرکلاغی است.

سارا و نیکا همیشه با همین استوری های کوتاه و عشوه های دخترانه برای کاربران دلبری میکنند و با وجود اینکه سن کمی دارند دو سه سالی می شود که آن ها را با میکاپ های غلیظ و موهای رنگ شده می بینیم.

اما در این بین سارا هم استوری هایی گذاشت و نیکا با انتشار آن ها جواب خواهر دوقلویش را داد. در ادامه این ویدیو های کوتاه با نمک را مشاهده می کنید.

تشبیه سارا و نیکا به دو سگ!

سارا و نیکا در کل عاشق حیوانات به خصوص سگ ها هستند و به گفته خودشان هم قصد دامپزشک شدن دارند. اما دو سگ به نام های تیدا و شیلا هستند که قطعا اسم اونارو تو فیلما شنیدین. تیدا سگ مواد یاب هستش که هوش خیلی خوبی هم داره.

حالا آقای مسعود رضوی صاحب شیلا و تیدا با ویدیویی از آن ها و استوری کردنش این دو سگ رو به سارا و نیکا تشبیه میکنه، خواهران فرقانی هم جواب خوبی میدن که در ادامه مشاهده می کنید.

البته که سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند اما قطعا انجام هرکار اشتباهی با گفتنه خارج زندگی می کنند حل نمیش ود و خیلی از موارد مثل پارتی شبانه ای که رفته بودند و یا قلیان کشیدنی که پخش شد و یا استخر مختلطی که برهنه بودند و...ارتباطات با پسران همه این ها فقط شامل قوانین ایران نیست و برای دو دختر نوجوان کم سن این موارد اشتباه است!

سارا و نیکا فرقانی

دخترای قرتی دو قلو با وجود سن کمشون ولی خیلی وقته که از ناخون های کاشت بسیار بلند و آرایش های غلیظ استفاده می کنند. در ادامه عکس خوشگل نیکا خانوم رو با یه درخت نورانی مشاهدهمی کنید که برای گرم کردن 1 میلیون کاربر مثلا تولید محتوا کرده!

سارا و نیکا فرقانی

علی دوست پسر نیکا؟!

نیکا فرقانی در پیج میلیونی اش چند باری هم برای پسری به نام علی حسنی تبلیغات ارز دیجیتال انجام داد که خب از اونجایی که سن نیکا خانم کمه مشخصه که تنها برای دریافت پول و بدون علم تو این زمینه این تبلیغات رو انجام میده.

البته این کاریه که خیلی از  مردم معمولی هم الان از طریق اینستاگرام انجام میدن و کسب درآمد دارن و حتی بسیاری از سلبریتی ها هم پا به این حوزه گذاشتن. سارا و نیکا هم به راحتی می تونن از این طریق درآمد داشته باشند اونم چه درآمد خوبی! اما نباید هر چیزی رو تبلیغ کرد به خصوص تو این شرایط سخت اقتصادی باید ارزش بیشتری برای اعتماد و پول مرم و کاربرام قائل بشن چون اگر این موارد اشتباه از آب دربیاد خسارات بدی در پیش داره.

با توجه به اینکه سن علی حسنی هم کمه بعید هم نیست رابطه و دوستی هم بین نیکا خانم با اقای ارز دیجیتالی وجود داشته باشه!

سارا و نیکا فرقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها