|

"ترلان پروانه" با جنگولک بازی قیافشو عجیب کرد؛ مامان خانومو ببین چی بود چی شد!

tarlan parvane shayanews

ترلان خانوم پروانه به تازگی تصویری از مادر جوانش در اینستاگرام منتشر کرد که باعث تعجب کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ترلان پروانه امسال جزو بازیگران پرکار سینما و شبکه نمایش خانگی بود که در چند اثر سینمایی و یکی دو سریال ایفای نقش داشت. در چهلمین جشنواره فیلم فجر هم ترلان با علفزار حاضر خواهد بود. علفزار درباره یک پرونده قضایی ساخته شده و نکته جالب این فیلم روایت آن است که بر مبنای یک داستان واقعی عمدتا در یک دادگاه می‌گذرد. این فیلم دومین همکاری ترلان پروانه با بهرام رادان بعد از تجربه گربه سیاه است

به گزارش «شایانیوز» گربه سیاه برای ترلان خانوم پروانه بسیار خوش یمن بود. این فیلم و اکران های خصوصی اش باعث شد ترلان بیش از پیش دیده شود. این امر باعث شد تعداد فالوورهای خانم پروانه در مدت کوتاهی زیاد شود و حالا ترلان بیش از دو میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

البته در کنار حضور موفق سینمایی ترلان در سال 1400 از این نکته هم نباید غافل شد که خانوم بازیگر با ناز و عشوه ها و تصاویر کم حجابی که بعضاً در اینستاگرام منتشر می کند توانسته دل فالوورها را ببرد و آن ها را راضی کند تا فالوو اش کنند.

ac-image-uf1643524420HA

عمل های زیبایی ترلان پروانه

از گربه سیاه که بگذریم این روز ها خانم های بازیگر را یا باید در مزون های مختلف و لاکچری دید و یا در سالن های آرایشی و مطب های جراحی زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نکشد و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

ترلان+پروانه

البته این فقط ترلان نیست که عمل جراحی کرده خانوم پروانه به تازگی عکسی از مادرش منتشر کرده که با آنچه از او در گذشته دیده بودیم تفاوت زیادی دارد و نشان می دهد مامان ترلان پروانه هم ید طولایی در عمل های زیبایی دارد و انگار با ترلان رقابت دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شد که پریسا خانوم مادر ترلان خودش هم بسیار جوان و جذاب است و این عمل هایی زیبایی او را حسابی تو دل برو کرده است.

tarlan-parvaneh33-vaghtesobh

tarlan-parvaneh34-vaghtesobh

عشق و عاشقی نافرجام پروانه!

ترلان خانوم متولد سال 77 است و حالا در 23 سالگی جذابیتش به کمال رسیده. اسم خانوم بازیگر تاکنون در کنار سه چهره مطرح فوتبالی و سینمای آمده که گویا با ترلان رابطه داشتند اما هیچ کدام از این روابطه به سرانجام نرسید و ترلان هنوز مجرد مانده است.

ابتدا نام ترلان در کنار فرشاد احمدزاده مهاجم سابق پرسپولیس آمد و حتی عکس و تصاویری هم از این دو منتشر شد. بعد از فرشاد مدتی نام ترلان در کنار سعید عزت اللهی بر سر زبان ها افتاد که البته این رابطه هیچ وقت تائید نشد. بعد از فرشاد و سعید رسانه ها از رابطه و دوستی ترلان با ارسلان قاسمی نوشتند. موضوعی که واکنش تند ارسلان خان را در پی داشت و بازیگر جوان هر گونه رابطه با ترلان را تکذیب کرد.

ارسلان+قاسمی

ترلان خانوم عاشق اسب و رقص!

ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناهید ارسالی در

    نمیدونم ترلان خانوم چرا قدر زیبایی که خدا داده بود ندونست الان شده عین یه گورخر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها