|

پیانو نوازی خاص و محشر "مهراوه شریفی نیا" جلو همه؛ چه لباس خوشگلی!

mehrave sharifinia shayanews

مهراوه شریفی نیا که این روزها در سینما و مجازی بسیار کمرنگ شده ویدیویی از خود در حال نواختن پیانو منتشر کرد که بسیار زیبا و جذاب بود.

لینک کوتاه کپی شد
4

مهراوه شریفی نیا بازیگر خوشگل و هنرمند سینما می باشد که البته در خانو.اده ای هنرمند هم بزرگ شده و از کودکی در عرصه سینما و بازیگری حضور داشته و با تمام فنون آشنا بوده است.

به گزارش«شایانیوز» مهراوه شریفی نیا دارای چهره ای ظریف و ناز می باشد که حتی بدون آرایش هم جذابیت خود را دارد. علاوه بر این ها و مهمتر از همه اینکه اونقدری اعتماد به نفس دارد که هیچگاه از فیلتر های اینستایی و یا جراحی های زیبایی استفاده نکرده. اما خی از اونجایی که هیچکس بی عیب و نقص نیست مهراوه شریفی نیا هم چون ژن تپلی را از پدرش به ارث برده مدتی او را با اندامی بسیار پُر و حتی چاق می دیدیم که با لباس های جذب و کوتاهی که می پوشید چندان جالب نبود.

از این ها که بگذریم مهراوه شریفی نیا جز بازیگری، یک پیانیست حرفه ای نیز می باشد که در پیج اینستاگرامی اش هم چند ویدیو از خود در حال زدن پیانو منتشر کرده. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد.

اما مهراوه شریفی نیا علاوه بر این ها دوره ای تدریس پیانو و ریاضی هم میکرده. وی می گوید: 

فکر می کنم سیستم آموزشی ما یک اشکالاتی دارد که دلم می خواهد رفع بشود، کلی هم برایش ایده دارم. دوست ندارم ۱۲ سالی که در مدرسه برای خود من تلف شد برای بقیه بچه ها هم تلف شود.

من آموزش را دوست دارم. یک جورهایی دغدغه اش را دارم.

دوست دارم وقتی چیزی را به کسی آموزش می دهند نتیجه داشته باشد، مثلاً اگر درس جغرافی را ۲۰ می گیریم خیلی بد است که سال بعد ندانیم فلان کشور در کدام قاره است، ندانیم فرهنگش چیست، حکومت اش چطور است یا کدام شخصیت های معروف از آنجا آمده اند.

به نظرم در این ۱۲ سال می شود یکسری اطلاعات عمومی کاربردی را به بچه ها آموزش داد که در ذهن شان حک بشود. الان مدرسه شده جایی برای درس خواندن در حالیکه باید جایی باشد برای یاد گرفتن چطور درست زندگی کردن.

دوست دارم به بچه ها چیزهای کاربردی یاد بدهم.

mehraveee_1502343550

مهراوه شریفی نیا و زیبایی های زنانه اش!

مهراوه شریفی نیا در کل بی حاشیه است و سعی دارد تا در هیچ موضوعی هم اظهار نظر نکن تا چیزی هم پیش نیاید. اما گاهی تیپ و استایل های او مورد انتقاد قرار میگیره و میره تو حاشیه. مهراوه علاقه زیادی داره که رو پاهاش مانور بده و خب چون سفید پوست هم هست زیبایی زنانه اش دو برابر می شود. در ادامه تصاویری از خانم بازیگر مشاهده می کنید که این موضوع را نشان میدهد!
 
bazigarane_zan_style_1640677459
 
bazigarane_zan_style_1633714533

وقتی خانم بازیگر امیر جعفری را در آغوش می گیرد!

مهراوه شریفی نیا از بی حاشیه ترین هنرمندان کشور است که علاقه ای به نشان دادن خود با این موارد ندارد اما گاهی نوع پوشش و یا حرکاتش موضوعی برای سوژه کابران می شود. در ادامه نمونه ای از آن را می بینید که خانم بازیگر در تئاتر امیر جعفری را در آغوش گرفته. ظاهرا سینما در برخی موارد نه سانسور چی دارد و نه ارشاد و مسئولی، تئاتر از ان بدتر!

این تصویر در در فضای مجازی منتشر شده است و خیلی ها نوشتند می دانیم تئاتر است اما اینجا ایران است و قوانینی دارد.

Untitled (1)

ازدواج خوشگل خانم

مهراوه شریفی نیا ازدواج نکرده و مجرد می باشد. تابحال شایعات مختلفی از ازدواج او با پوریا پورسرخ منتشر شده که واکنش منفی هر دو مواجه هنرمند را در پی داشت، آقای پورسرخ می گوید کیمیا مثل خواهرش است.

AndroidOnlineNewsImage+(2)

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خجالت بکش

  • ملکه جهنم ارسالی در

    یعنی چی از لباس ها و وسایل سلبریتی ها ایراد میگیرید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • . ارسالی در

    چه قشنگ🌹🌿

  • M ارسالی در

    والا ماهم اگه اندازه اینا پول داشته باشیم خوشکل که چه عرض کنم ماه شب چهارده میشیم اونقدر خرج زیبایی و عمل کوفت ظهر مار میرن تا مثلا خوشکل میشن 😏😏😒

  • آدرینا‌یونسی ارسالی در

    خجالت‌‌بکش

  • ناشناس ارسالی در

    چه زیبا🌺

  • مائی ارسالی در

    👏🏻🎹

  • مهراوه عزیز و دوست داشتنی عشق منه خیلی دوستش دارم ارسالی در

    مهراوه عشق منه خیلی دوستش دارم

  • مونا ارسالی در

    اینجا ایران است و سرک کشیدن به زندگی خصوصی مردم عادت زشت که همه به ان دچار شده اند متاسفانه 😞😞

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها