|

تیپ نامتعارف مهراوه شریفی نیا؛ ساپورت جذب اونم با این اندام توپُر!

mehraveh sharifinia shayanews

تصویری از تیپ و استایل مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام منتشر شده که خانم بازیگر با توجه به اندامی که دارد پوششی نامتعارفی انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
36

مهراوه شریفی نیا از بازیگران خوش چهره و دوست داشتنی سینما و تلوزیون است که در هر نقشی باشد به بهترین نحو بازی می کند. مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد و از کودکی در دنیای هنر و بازیگری فعالیت داشته است.

به گزارش «شایانیوز» مهراوه شریفی نیا با بازی در سریال «کیمیا» بسیار درخشید. شریفی نیا چهره ای نچرال و در عین حال بسیار زیبایی دارد. وی بازیگری کم حاشیه اما پر طرفدار است اما به تازگی عکسی از مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور در حال دست به دست شدن است که خانم بازیگر با توجه به اندام تو پری که دارد پوششی بسیار نامتعارف را نیز انتخاب کرده است.

7183_449

7179_490

7178_124

ملیکا و مهراوه در کل هنرمندانی به دور از حاشیه هستند اما برعکس پدرشان به دلیل نقش هایی که بازی می کند گاهی وارد شایعات می شود که آیا زن دوم و یا سوم گرفته است یا خیر!

از این ها که بگذریم مهراوه شریفی نیا در اینستاگرام خود بیش از 6.3 میلیون دنبال کننده دارد و تعداد پست هایش هم بالاست. وی به تصویری از خود منتشر کرده که حالتی سرخوش و مستانه دارد. این عکس با نظرات خوب کاربران فضای مجازی همراه شد.

mehraveee_1614849471

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا:

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عابد ارسالی در

    جان عجب تیپی

  • فاطمه ارسالی در

    این مهراوه خیلی خوشم میاد

  • زهرا ارسالی در

    😆😆😆😆😆

  • حسین صالحی ارسالی در

    خیلی هم بهش میاد ماشاالله

  • مهتاب ارسالی در

    چرا سرتون توکار خودتون نیس

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها