|

قد و بالای نازِ "ملیکا شریفی نیا" بعد از خوش تراش شدن اندامش؛ چه کوتاهم میپوشه!

melika sharifinia shayanews

ملیکا شریفی نیا بازیگر زیبای ایرانی است که بعد از لاغری اش حسابی دلبر تر شد و حالا تصاویری جذاب با کفش های پاشنه دار بسیاری منتشر می کند.

لینک کوتاه کپی شد

ملیکا شریفی نیا بازیگر جوان و بانمک ایرانی است که با بازی در سریال "شمس العماره" دیده و معروف شد اما محبوبیت و شهرتش به گرد پای خواهرش هم نرسید. وی در خانواده ای هنری و بسیار خفن بزرگ شد به همین دلیل به راحتی توانست به این عرصه ورود و فعالیت کند.

به گزارش«شایانیوز» ملیکا شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و خانم آزیتا حاجیان و البته خواهر مهراوه شریفی نیا می باشد که خیلی ها هنوز او را با نام کیمیا صدا می کنند. اما ملیکا دختری با استعداد و به دور از حاشیه است و طرفداران خود را هم دارد. او در اینستاگرام فعال است و 1.5 میلیون کاربر نیز دنبال کننده هستند.

ملیکا خانم موهایی فرفری دارد و اغلب هم از رژ قرمز استفاده می کند. در ادامه تصویری از او را در حالتی هنری مشاهده می کنید.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا

اما ملیکا خانم چندی پیش ویدیویی جالب منتشر کرد که درباره دخترانی بود که هر چه عمل زیبایی انجام می دهند باز هم احساس خوبی ندارد و اعتماد به نفسشان پایین است.

این ویدیو با بازخورد و نظرات مختلفی همراه شد که البته بیشتر آن ها حرف خانم بازیگر را تایید کردند. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید.

ملیکا شریفی نیا در کپشن این پست نوشت: معضل بزرگ این روزها... حقیقتا ، عشق به خود یکی از مهم‌ترین عوامل رسیدن به آرامشه اگر خودت رو همون‌جوری که هستی دوست نداشته باشی

با ایجاد هزاران تغییر هم دوست نخواهی داشت یادمون نره ، این شخصیت ماست که مارو تعریف می‌کنه نه زیبایی ظاهری‌مون و برای دوست داشتن خودمون باید تغییر رو از درون شروع کنیم نه بیرون...

پ ن : نونُم چی کِنُم

ملیکا شریفی نیا

اینطور که از تصویر بالا و عکس و استوری های خانم خانما معلومه از وقتی که لاغر شده حسابی دلبری میکنه و از کفش های پاشنه بلند زیادی استفاده میکنه.

لاغری باورنکردنی ملیکا خانم شریفی نیا

از مهراوه گفتیم و بد نیست اندکی هم از خواهر کوچتر خانواده شریفی نیا یعنی ملیکا خانم بگوییم. ملیکا تا چند سال پیش چاق بود و اضافه وزن داشت و شاید به همین دلیل به اندازه خواهر بزرگش پیشنهاد کار نداشت اما به یکباره مهراوه خانم با یک رژیم غذایی صحیح و ورزش توانست کیلوهای زیادی را کم کند و حالا اندام کاملا متناسبی دارد.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا

بیوگرافی ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا متولد 21 آبان 1365 در تهران ، بازیگر است تحصیلکرده رشته گرافیک می باشد که در کنار بازیگری ؛ عکاسی ، تصویرسازی و گرافیک هم کار کرده. پدر وی محمدرضا شریفی نیا نابغه بازیگری و مشهور به مافیای هنری در سینماست ، مادرش هم خانم آزیتا حاحیان بازیگر و مدرس هنرپیشگی می باشد.

ملیکا شریفی نیا و خانواده

ازدواج و طلاق ملیکا خانم

ملیکا شریفی نیا یک بار ازدواج کرده است که این ازدواج به طلاق منجر شد . او در سن 19 سالگی با امیررضا طلاچیان ازدواج کرد و بعد مدتی از او جدا شد و اکنون مجرد است .  در سال گذشته خبری مبنی بر ازدواج او با عموپورنگ نیز منتشر شد که این خبر کاملا کذب بود و از سوی او در برنامه خندوانه به طور جدی تکذیب کرد. 

ملیکا شریفی نیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کاش لباشم عمل زیبایی کرده بودبا این لبای توامپاسش🤣

  • ناشناس ارسالی در

    به در هم رنک بزنی خوشگل می شه

  • عاقل ارسالی در

    خوب لاغر کرد حالا چه با رژیم چه با پیکر تراشی خیلی قیافش خوب شد

  • ناشناس ارسالی در

    خواهر بزرگش خوشگله ولی خودش

  • ناشناس ارسالی در

    فک کنم به زرد زیاد علاقه داره☝️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها