|

پوشش ناجور مهراوه شریفی نیا در خارج، با این اندام تو پُر! +عکس

mehrave sharifinia shayanews

عکسی از مهراوه شریفی نیا در حال دست به دست شدن است که خانم بازیگر با توجه به اندامی که دارد پوششی بسیار نامتعارف را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهراوه شریفی نیا از بازیگران خوش چهره و دوست داشتنیه سینما و تلوزیون است که در هر نقشی باشد به بهترین نحو بازی می کند. مهراوه شریفی نیا دختر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد و از کودکی در دنیای هنر و بازیگری فعالیت داشته است.

به گزارش «شایانیوز» مهراوه شریفی نیا با بازی در سریال «کیمیا» بسیار درخشید. شریفی نیا چهره ای نچرال و در عین حال بسیار زیبایی دارد. وی بازیگری کم حاشیه اما پر طرفدار است اما به تازگی عکسی از مهراوه شریفی نیا در خارج از کشور در حال دست به دست شدن است که خانم بازیگر با توجه به اندام تو پری که دارد پوششی بسیار نامتعارف را نیز انتخاب کرده است.

مهراوه شریفی نیا

خانم شریفی نیا اخیرا به پروژه سینمای مدیترانه ملحق شده است : «مدیترانه» با بازی مهراوه شریفی نیا، پوریا پورسرخ، بهرنگ علوی، قاسم زارع و علیرضا اسحاقی روایتگر عاشقانه ای ناآرام است که پخش سینمایی آن را موسسه بهمن سبز حوزه هنری برعهده دارد.

مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا:

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است.

شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

مهراوه شریفی نیا هم ریخت بیرون؛ پوششی اندامی و دور از انتظار! +عکس

 

محمدرضا شریفی نیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • النا باشی ارسالی در

    افکار این مردم خیلی خرابه برای همین هم هست که میگن خانم باید با حجاب باشن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها