|

آرایشِ سوپرخفن "لیلا اوتادی" چشم همه رو خیره کرد؛ خانومی تو عمان چه میکنی!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر خوشگل ایرانی که در فتوشاپ دست زیادی دارد اینبار عکسی از خود منتشر کرد که با کلی آرایش اما تمیز و شیک بود.

لینک کوتاه کپی شد
2

لیلا اوتادی بازیگر خوشگل و نچرال سینما می باشد که البته در تلو.یزیون هک حضور زیادی داشته و همانند برخی هنرمندان که کلاس کاری شان را در تلویزیون نمی بینند نیست و اتفاق در نقش های پلیس و چادری خیلی هم جذاب به نظر میاد.

به گزارش«شایانیوز» لیلا اوتادی حاشیه کمی دارد اما خب از اونجایی که نمیشه هم معروف باشی و هم خوشگل، بعد بی حاشیه هم باشی. به همین دلیل لیلا اوتادی نیز جنجال های خود را دارد و قبلا به موارد سیاسی هم واکنش های تندی نشان میداد. 

خانم بازیگر همانند بهنوش بختیاری بسیار علاقه مند به فتوشاپ و گذاشتن چهره خود بر رو فیلم های هالیوود است و گاهی شیطنت هایی هم دارد که در ادامه مشاهده می کنید. اما وی به تازگی تصاویری آتلیه ای با ارایش کامل و غلیظ منتشر می کند که با نظرات خوب کاربران همراه است. اگر بخواهیم واقع بین هم باشیم واقعا چهره لیلا اوتادی برای مدل بودن جذاب است و آرایش به خوبی به صورتش میاد. البته در این عکس ها هنر آقا یا خانم عکاس و ادیت های خفن هم بی تاثیر نیست!!!

leilaotadii_1643402770

وقتی لیلا خانوم مینا وحید رو حسابی خراب میکنه!

اما بعد از جنجالی که مینا وحید در کنسرت ماکان بند به راه انداخت و با حالت مستی حرکاتی ناشایست داشت و نیم تنه نیز پوشیده بود، لیلا اوتادی نیز چند روز به کنسرت ماکان بند رفت و ویدیویی کوتاه از خود منتشر کرد. 

لیلا خانوم تو استوری هاش خیلی خانومانه نشسته و لبخندی تیکه دار هم میزنه که یعنی من دختر خوبیم و مثل بعضیا...!

البته که موهای فر و رنگ شده خانم خانما هم کم نظر نداشت و خیلی از کاربران همیشه در صحنه هم به فرفری ها لیلا اوتادی گیر دادند.

اگر شما هنوز هم ویدیوی که از مینا وحید انتشار داده شد را ندیده اید و کنجکاو هستید در ادامه آن را مشاهده می کنید. این رفتار دور از شان یک هنرمند است که البته با حواشی و صحبت هایی که میناوحید تا به حال داشته ظاهرا این حرکات هم دور از انتظار نبوده!

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

ناگفته نماند لیلا اوتادی مجرد است اما مدتی او را به جواد نکونام چسباندند و مدتی هم به احسان علیخانی اما خانم بازیگر هر دوی آن را تکذیب کرد.

leilaotadii_1641205942_1

خرسی که خانم بازیگرو لیسید!

لیلا اوتادی همانند بهنوش بختیاری علاقه خاصی به فتوشاپ دارد و هر از چندگاهی این حرکت را میزد. اما مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که ظاهرا بدل اسکارلت جوهانسون بوده و گوزن یا خرسی هم در حال لیس زدنشه!

لیلا اوتاد هم ویدیو رو جای خودش جا زد البته که جنبه فان داشت اما خب کاربران همیشه در صحنه دست خانم بازیگرو رو کردن! همانطور که میدانید اسکارلت شباهت زیادی به لیلای ما دارد که البته هر دو زیبا و جذاب هستند.

این هم نمونه ای دیگر از فتوشاپپ بازی خانم بازیگر با چهره خودش و فیلم های خارجی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها