|

"لیلا اوتادی" با این حرکت خانم بازیگرو حسابی خراب کرد؛ مثل عروسک شدی ناز خانوم!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی استوری هایی از خود در کنسرت ماکان بند منتشر کرد که برخلاف خانم مینا وحید مست نکرده بود و خیلی هم جذاب و فرفری تشریف داشت!

لینک کوتاه کپی شد
1

لیلا اوتادی از بازیگران جوان و جذاب سینما و تلویزیون می باشد. لیلا اوتادی هنرمندی است که خیلی اهل حاشیه سازی و یا خودنمایی نیست با وجود اینکه چهره زیبایی دارد و می تواند از طریق راه های مختلف و فرعی خود را بیشتر مطرح کند اما ترجیح می دهد با همان هنر بازیگری اش او را بشناسند.

به گزارش«شایانیوز» البته که لیلا خانوم هم در چند وقت اخیر ظاهرا بازیگران قرتی و حاشیه دار روش تاثیر داشتن و کمی اهل شیطونی شده. بعد از جنجالی که مینا وحید در کنسرت ماکان بند به راه انداخت و با حالت مستی حرکاتی ناشایست داشت و نیم تنه نیز پوشیده بود، حالا لیلا اوتادی با انتشار استوری های از خود نشون داد که به کنسرت ماکان بند رفته و به قول کاربران خواست بگه دختر خوبیه و با شخصیت نشسته نه مثل بعضیا...!

البته که ظاهر خانم بازیگر هم نظر کاربران رو به خودش جلب کرد. او با موهایی فر شده و تیره روشن اومده بود. جوری که انگار به عروسی اومده نه کنسرت! در ادامه ویدیو منتشر شده را مشاهده می کنید.

اگر شما هنوز هم ویدیوی که از مینا وحید انتشار داده شد را ندیده اید و کنجکاو هستید در ادامه آن را مشاهده می کنید. این رفتار دور از شان یک هنرمند است که البته با حواشی و صحبت هایی که میناوحید تا به حال داشته ظاهرا این حرکات هم دور از انتظار نبوده!

دستمزد نجومی لیلا اوتادی!

در خبری، اوتادی را با دریافت دستمزد ۷۵ میلیون تومان برای ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط ساخته سال 1389 (حسین قاسمی‌جامی) گران‌ترین بازیگر زن سینمای ایران نامیدند. لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:

«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

leilaotadiifans_1638109168

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت:«مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.»

او همچنین در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی که به‌عنوان مهمان حضور داشت، این شایعه را تکذیب کرد.

cinema.galllery_1636368946

خرسی که خانم بازیگرو لیسید!

لیلا اوتادی همانند بهنوش بختیاری علاقه خاصی به فتوشاپ دارد و هر از چندگاهی این حرکت را میزد. اما مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که ظاهرا بدل اسکارلت جوهانسون بوده و گوزن یا خرسی هم در حال لیس زدنشه!

لیلا اوتاد هم ویدیو رو جای خودش جا زد البته که جنبه فان داشت اما خب کاربران همیشه در صحنه دست خانم بازیگرو رو کردن! همانطور که میدانید اسکارلت شباهت زیادی به لیلای ما دارد که البته هر دو زیبا و جذاب هستند.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

ناگفته نماند لیلا اوتادی مجرد است اما مدتی او را به جواد نکونام چسباندند و مدتی هم به احسان علیخانی اما خانم بازیگر هر دوی آن را تکذیب کرد.

bazigaran.zibaa_1641291629

bazigarane_zan_style_1629901214

sanazhashemi_official_1632930825_2

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    آره تو خوبی!!! هرکی یه جوری میخواد خودشو تو دل دیگران جا کنه . اون بیچاره اونجوری ، تو هم اینجوری.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی