|

"خانوم بازیگر" با پوشش نامتعارف و 18+ کنسرت ترکوند؛ تو حال خودت نبودیا!

makan band shayanews

امیر مقاره خواننده و بازیگر معروف و پرطرفدار ایرانی است که دیشب در کنسرتش یکی از خانومای بازیگر و همکارش با لباسی ناجور اومد و حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر مقاره خواننده پاپ ایرانی است که خیلی هم خواهان دارد و کراش دل خیلی از دختران است. اما آقای خواننده به تازگی در سریال شبکه خانگی "جزیره" هم ایفای نقش داشت و با این سریال طرفداراش دو برابر شد!

به گزارش«شایانیوز» حالا آقای خواننده در آخرین کنسرتش که دیشب بود ظاهرا دوستای بازیگرش رو هم دعوت کرده اما چیزی که حاشیه ساز شد و کم جنبه بودن سلبریتی ها پشت دوربین را نشان میداد استایل و نوع رفتار بازیگر زن یعنی خانم مینا وحید بود که روی سِن میره و با شیطونی هایی که اون بالا داره لباسش بالا میره و نیم تنه بودنش معلوم میشه. خانم بازیگر هم که مطمئنا از لباسش خبر داشته ان موضوع براش مهم نبود و خلاصه که حرف و حدیث ساز میشه! خیلی از کاربران همیشه در صحنه هم با انالیز های تخصصی حدس زدن که ایشون مست بوده!

در ادامه این ویدیو جنجالی را مشاهده می کنید.

مینا وحید کدوم بازیگر بود؟

اما خانم مینا وحید کیست؟ او از هنرمندان سینما می باشد که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و کارنامه کاری خوبی هم دارد. مینا وحید را شاید با اسمش نشناسید اما قطعا چهره او را در تلویزیون دیده اید.

چند وقتی می شود که خانم بازیگر با ابازی در سریال جزیره فعالیتش در اینستاگرام هم بیشتر شده تا بلکه از این جهت معروف شود و حقی که ناحق شده را بگیرد.

مینا وحید

حواشی و روابط ناجور خانم بازیگر 

مینا وحید با وجود اینکه بازیگری آنقدر مشهور نیست اما حواشی خاص خودش را دارد. او در این اواخر که شناخته شده تر شد در یکی از مصاحبه ها درباره شایعه عجیبی که درباره او و رضا کیانیان و رابطه داشتن این دو نفر باهم مطرح شده بود پاسخ می دهد.

این تنها حاشیه خانم وحید نبود و او جنجال های زیادی در زمینه مسائل مذهبی مثل دست دادن نامحرم و نذری دادن و مسائل اعتقادی داشته.

او در این باره می‌گوید: «برای برخی از مسایل که در کشور پیش آمده متاسفم، مانند مسئله دست دادن بازیگران ایرانی زن و مرد در مراسم‌های خارجی، الان اگر من به شما دست بدهم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد که اینقدر حساسیت برانگیز باشد، یک ثانیه است و تمام می‌شود.»

او در پاسخ به حرام بودن این کار، در اظهاراتی عجیب گفت: «یکی از خانم‌های سیاستمدار مصاحبه کرده بودند و گفته بودند که این مسئله در خیلی از کشورهای مسلمان خارجی آزاد شده است.»

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از 20 سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید.

مینا وحید ازدواج نکرده و میگوید زمانی که جوان بودم دوست داشتم شوهر کنم تا برایم کیف و کفش بخرد اما حالا نیازی به شووهر ندارم چون خودم پول دارد!

مینا وحید

معنی ماکان چیست؟ 

نام «ماکان» ریشه فارسی و دیلمی دارد، نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در سده چهارم و به معنی شجاعت است.

این گروه از معدود گروه‌های هستند که در مدت زمان کمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخذ مجوز رسمی کردند. ماکان بند طی یک سال مشهور شدند و کنسرت‌هایشان با استقبال مخاطبان روبرو شد. ناگفته نماند پیج اینستاگرامی ماکان بند بیش از 870 هزار فالوور دارد و دارای تیک آبی از سوی این سرویس نیز هستند.

macan-band-ye-ghanoon

امیر مقاره متولد ۳ دی سال ۱۳۷۴ و رهام متولد ۷ مرداد ۱۳۷۰ می‌باشد. این گروه در برنامه دورهمی در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ حضور پیدا کردند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد ارسالی در

    این بنده خدا خیلی عقب موندست. بازیگرهادر سراسر دنیا ازدواج میکنن. البته نه برای اینکه شوهرشون برایشون کیف و کفش بخرن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی