|

خودنمایی"شادی مختاری" با لبای غنچه و سرخ تو اینستا؛ جذب فالوور به سبکی جدید!

shadi mokhtari shayanews

شادی مختاری که این روز ها حسابی طرفدار پیدا کرده تصویری از خود واقعیش در اتاق گریم منتشر کرد که زیبایی اش دل هواداراشو به ضعف انداخت.

لینک کوتاه کپی شد
6

شادی مختاری بازیگر نوپا اما جذاب ایرانی می باشد که با بازی در سریال شبکه خانگی "جزیره" خیلی خیلی زود یده و البته معروف و کراش مخاطبین جوان شد. وی هنرمندی دهه هفتادی است که چهره اش شباهت زیادی به سحر قریشی دارد.

به گزارش«شایانیوز» شادی مختاری قبل از این سریال در تئاتر نیز فعالیت داشته اما علاقه اش به موسیقی بسیار فراوان می باشد. برخی می گویند شادی مختاری ابتدا از قصد عمل های زیبایی انجام داده تا شبیه به سحر قریشی بشه و سکوی پرتابی برای این بازیگر بشه اما خب این چیزیست که چند سال پیش و در ابتدای کار نازنین بیاتی هم پیش اومده بود و او را خیلی شبیه به ترانه علیدوستی میدیدند و یواش یواش نازنین بیاتی جایگاه خود را پیدا کرد.

شادی مختاری از فعالین اینستاگرام است و تصاویر بسیار یاز خود منتشر می کند. پیج این بازیگر خوش چهره بعد از بازی در جزیره خیلی زود به 161 هزار دنبال کننده رسید و حالا کامنت های خانم خانما پر شده از قربون صدقه کاربران و فن پیج هایی که عاشق و شیفته شادی مختاری هستند 

شادی خانم مدتی پیش تصویری در اتاق گریم سریال جزیره منتشر کرد که چهره ای بسیار جذاب و داف طور دارد. از اون عکس ها که چشم هوادار رو حسابی به خودش خیره میکنه!

shadimokhtarii_2631487424146127106_9510335626

تیپ کوتاه و مایه داری

وی به تازگی هم عکسی تمام قد از خود که در آینه گرفته بود استوری کرد که لباس کوتاه خانم خانما با نظرات مختلف کاربرن همیشه در صحنه همراه بود.

البته این اولین باری نیست که شادی مختاری از پیراهن و یا مانتو کوتاه با شلوار مام استایل و یا گشاد استفاده می کند. او در اکران خصوصی سریال جیران هم که دعوت شده بود با مانتویی کوتاه و تمام مشکی حضور پیدا کرد.

خانم بازیگر خیلی هم اهل خارج گردی و پاریس رفتن هستند که مشخصه وضع مالی هم خوبی هم دارند. در ادامه تصاویر شادی مختاری را به ترتیب متن مشاهده می کنید.

shadimokhtarii_2759067750688197793_9510335626

058630-Gahar-ir

shadimokhtarii_1635413844_8

بیوگرافی شادی مختاری

شادی مختاری بازیگر جوان و تازه کار ایرانی متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. او یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی دارد و بازیگری را از کلاس های آزاد بازیگری شروع کرد.

او به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. از کودکی نقاشی می کرد و عکاسی مستند را هم انجام داده است. شادی مختاری روزنامه نگار هم می باشد.

شادی مختاری ازدواج نکرده و احتمالا هم ازدواج نخواهد کر چرا چون ظاهرا متاهل بودن در میان خانم وآقاهای بازیگر جلوی پیشرفت کاریشون رو میگیره و نمیزاره به خصوص خانم ها پیشنهاد کاری زیاد داشته باشند مثل خانم سحر قریشی!!!

shadimokhtarii_1640530889_4

وقتی خانم بازیگر حرص ماکانی ها رو حسابی درمیاره!

شادی مختاری که در سریال جزیره پارتنر و همبازی آقای امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند می باشد، در گفتگویی درمورد این خواننده پاپ صحبت هایی کرد که جسابی حرص ماکانی ها رو درآورد هواداران انتقادات زیادی کردند.

 وی در این ویدیو با حالتی بسیار مغرور جوری که از بازیگران تراز اول سینماست درباره آقای امیر مقاره صحبت می کند. شادی مختاری می گوید قبل از سریال حتی اسم ماکان بند هم به گوشش نخورده و اصلا نمیشناخت که خب باید گفت شاید خیلی ها مثل ایشون بودند و هستند که امیر مقاره رو نمیشناختند اما حداقل این خواننده پاپ قبل از این سریال هم فعالیت هنری داشته و خیلی ها هوادارش نیز بودند و هستند!

ناگفته نماند شادی مختاری حالا بیش از 161 فالوور دارد و این در صورتیست که تا قبل از این سریال کسی او را نمیشناخت و این است تاثیر چهره در سینما!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها