|

"ترلان پروانه" با کلی ژل لب، انگشت کوچیکه مامانِ خوشگلشم نشد؛ پیشی کی بودی!

tarlan parvane shayanews

ترلان پروانه با انتشار عکس تازه ای از استایل و چهره کمی متفاوتش رونمایی کرد که به نظر اب های ژل تزریق کرده و حسابی هم به خودش رسیده

لینک کوتاه کپی شد
3

ترلان پروانه جزو بازیگرانی است که در یکی دو سال اخیر بسیار پرکار شده و توانست به قول معروف ره صد ساله را یک شبه طی کند و به شهرت برسد.

به گزارش «شایانیوز» ترلان پروانه با فیلم سینمایی علف زار در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد. علف زار دومین همکاری ترلان با بهرام رادان بعد از گربه سیاه است. ترلان با گربه سیاه به شدت دیده شد. البته این دیده شدن فقط در سینما نبود و ترلان با این فیلم در فضای مجازی هم موفق بود. خانوم پروانه از آغاز اکران گربه سیاه با عکس و ویدیوهایی که از این فیلم و اکران های خصوصی اش منتشر می کرد تعداد فالوورهایش به شدت زیاد شد و حتی از 2 میلیون نفر هم گذشت.

tarlan_parvanee_2755540240311470556_1317736181

در واقع ترلان پروانه به قدری از اکران گربه سیاه ذوق زده شد که تو این چند وقته حسابی تو اینستاگرامش هم فعال شد و راه به راه عکس از خودش با تیپ و استایل های خاص و خفن منتشر میکرد و میکنه! وی هر چی که میگذره گَنگ تر و خاص تر میشه و عکساشم ترتیب خاصی رو پیدا میکنه که اگر سری به پیجش بزنید متوجه آن خواهید شد.

ترلان+پروانه (1)

البته ترلان خانوم برای اینکه مخاطب به دست بیاورد و تعداد فالوورهایش زیاد شود کمی هم در فضای مجازی شیطنت به خرج می دهد. او معمولا عکس هایی که در اینستاگرام منتشر می کند خیلی باحجاب نیست. علاوه بر این روابط عاشقانه ای که خانوم بازیگر با آقایان فوتبالیست ها هم داشت و کراشش روی میلاد خان کی مرام مزید بر علت بود تا اسم ترلان بر سر زبان ها بیوفتد.

tarlan_parvanee_1642345890

Untitled+(1)

عمل های زیبایی ترلان پروانه

از گربه سیاه که بگذریم این روز ها خانم های بازیگر را یا باید در مزون های مختلف و لاکچری دید و یا در سالن های آرایشی و مطب های جراحی زیبایی!

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نکشد و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته که پیشرفت علم برای همچین مواقعیست که مواردی که کمی نقص دارند و یا جای بهتر شدن برایشان هستن را زیباتر کرد. قطعا مواردی که خانم پروانه هم استفاده کرد حالا به چهره اش می آید و همانند خانم زهره فکورصبور به چهره ای عملی و غیر طبیعی تبدیل نشد.

ترلان+پروانه

cinema_gram__1642920560

این هم تصویری از مامان ترلان پروانه که خانم بازیگر برای روز مادر منتشر کرده بود و کاربران حسابی روی مامان خانم کراش زده بودندو چهره پفی و ژل دار ترلان پروانه رو با صورت مادرش مقایسه کردند.

ترلان خانوم چه خاتون شاخی داره!

خانم بازیگر در همین چند وقت اخیر که بیشتر به چشم اومد پیج اینستاگرامش هم به 2 میلیون فالوور رسید. ترلان خودش به تنهایی سوژه جذابی است و می شود کلی راجبش نوشت و عکس گذاشت اما در جشن 2m شدن ترلان خانوم آبجی خفش هم رو شد. خاتون خواهر ترلان پروانه است که گویا در زمینه مدلیتگ فعالیت می کند. او بین ایران و دبی در رفت و آمد است و اگر به پیج اینستاگرامی اش سری بزنید و عکس هایش را ببینید متوجه شباعت زیاد این دو خواهر می شوید.

zeynw2_1641574743

zeynw2_1620916516_2

zeynw2_1640102183_1

ترلان خانوم عاشق اسب و رقص!

ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

ترلان+پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ترلان هم داره مثل ریحانه پارسا میشع 😑😟

  • عاقل ارسالی در

    مادرش که چشاش رنگی نیست!

  • انسی ارسالی در

    مامانشم که عملیه :)

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها