|

دوستی "ترلان پروانه و آقا بهرام" تو لایو تابلو شد؛ انگاری کلا به بازیگرا گیر نمیدن!

tarlan parvanee shayanews

ترلان پروانه بازیگر فیلم گربه سیاه برای اکران این فیلم به ارمنستان رفته و لایو دونفره شان با بهرام رادان باعث ایجاد حواشی در فضای مجازی شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ترلان پروانه بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که از بچگی همه او را میشناسند و از همان موقع هم شناخته شده و معروف شد. البته این شهرت با بازی های مختلف او و استعدادی که داشت به دست آمد نه به دلیل پارتی بازی و اینجور چیزها!

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و همیشه هم از نقش های اصلی بوده است. اما جدیدترین کاری که ترلان پروانه حضور داشته فیلم "گربه سیاه" می باشد که خیلی هم این روزها سر و صدا دارد و چند اکران مردمی نیز داشته است. 

ترلان خانم پروانه روزهای خوش و خوشحالش را سپری می کند. در اینستاگرام هم خیلی فعال تر شده و فیلم و عکس های زیادی هم از خودش با کپشن خوشحالی منتشر میکنه. ترلان پروانه در اکران های مردمی هر بار با تیپ و استایلی خفن و فکر شده اومد که البته خیلی هم نامتعارف بودند اما خب ظاهرا به بازیگرا دیگه کسی گیر نمیده و هرکاریم که کنن مشکلی نیست!

از این ها که بگذریم بهرام رادان و ترلان پروانه برای اکران مردمی فیلم گربه سیاه به ارمنستان رفتند و آقای بازیگر هم هنگاهی که در هتل بودند لایوی در اینستاگرام گرفت و دست ترلان خانم هم داد. آن ویدیو را مشاهده کنید تا ادامه توضیحات.

همانطور که دیدید ظاهرا خانما و آقایون سلبریتی اونقدری با هم راحت هستند که خیلی موارد براشون عادی شده و تا پاشونم از کشور میزارن بیرون راحت تر میشن!

در این لایو کاربران انتقادات بسیاری به رابطه و راحتی بهرام رادان با ترلان پروانه کردن و پوشش خانم بازیگرو ناجور دونستند. برخی هم  گفتند آقای خبرنگاری که تو اینتسا در حال افشاگری بازیگرا و بلاگر هاست، چیز هایی از رابطه بهرام و ترلان گفته بود که این ویدیو کمی آن را تایید کرد.

اما جدا از این ها بعضی از نظر ها هم بر این بود که ترلان پروانه خواست تا ساعت رولکسشو نشون بده و خب از اونجایی که دستمزد خیلی خوبی گرفتن بایدم ازین برند ها استفاده کنن و تو چشم مخاطبین هم فرو کنند!

sabafeizabadii_1639738286

ترلان پروانه و بهرام رادان به جر اکران های مختلف در ایران در چند کشور دیگر هم حضور داشته اند. ترلان پروانه با انتشار ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید نوشت:

همزمان با اکران امروز در پایتخت ارمنستان

جدیدترین پشت صحنه «گربه سیاه» منتشر شد

جدیدترین پشت صحنه فیلم «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی و تهیه کنندگی بهرام رادان منتشر شد.

همچنین تا ساعاتی دیگر اکران فیلم «گربه سیاه» در سینما «مُسکو» شهر ایروان پایتخت ارمنستان با حضور بهرام رادان و ترلان پروانه برگزار خواهد شد.

بهرام رادان و ترلان پروانه تهیه کننده و بازیگران «گربه سیاه» فردا در تفلیس پایتخت گرجستان و یکشنبه شب در سینما «کانیون» شهر استانبول ترکیه این فیلم را به همراه مخاطبان تماشا خواهند کرد.

فیلمبرداری فیلم «گربه سیاه» منتخب بخش مسابقه فستیوال های ورشو ۲۰۲۰ و صوفیا ۲۰۲۱، از ۲۵ مهماه ۱۳۹۸ در تهران آغاز و پس از ۵۸ جلسه در تاریخ ۲۴ آذماه ۹۸ به پایان رسید. «گربه سیاه» از ۲۴ آذماه امسال در سینماهای سراسر کشور اکران شده و نمایش آن در ایران همچنان ادامه دارد.

بهرام رادا و ترلان پروانه در تفلیس

ترلان پروانه و بهرام رادان در این چند هفته اخیر دائما در حال لباس عوض کردن در اکران ها هستند و خب خانم خانما چون باید خوشگل و خوشتیپ باشه هر بار با پوششی جدید دیده شد که البته جذاب و چشمگیر هم بودن.

در ادامه برخی تیپ و استایل های خانوم پروانه را در اکران های پر تعداد گربه سیاه می بینیم:

Untitled (2)

celebrityha_ir_1641474977

sabafeizabadii_1639661236

tarlan_parvanee_2729411817293813662_1317736181

cinema.galllery_1638629566

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ali ارسالی در

    ب شما چ ربطی داره ک گیر بدن یا نه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها