|

وقتی "زهره فکور" و دوستاش مهمون میشن تو رستوران مردی عجیب!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکور صبور از آن دست بازیگرانی است که از این حرفه فاصله گرفته و کلاً به اینستاگرام و بلاگری چسبیده و از این طریق پول خوبی هم درمی آورد.

لینک کوتاه کپی شد

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون که در این یکی دو سال کلاً بی خیال بازیگری شده و چسبیده به تبلیغات اینستاگرام و آن طور هم که به نظر می رسد از این مسیر پول خوبی بدست می آورد و قصد ندارد دوباره به بازیگری برگردد.

به گزارش «شایانیوز» زهره خانوم تبلیغات بسیاااار زیادی در صفحه اش دارد به همین دلیل ظاهرا توجهی به کیفیت و نوع انتخابش ندارد و حتی کوچکترین موارد را هم قبول کرده و معرفی می کند. ایشان چندی پیش به مشهد سفر کرده بود و انگار سر راه برای اینکه هزینه های سفرش دربیاید سری به یکی از بوتیک های شهر زد و براشون تبلیغ کرد که چقدر شما کاراتون خوبه و اصلاً مثل شما لباس فروشی نداریم!

زهره فکور آخر هفته اما انگار بی خیال تبلیغ شد و به همراه برخی از دوستانش به رستوران رفتند و با هم خوش گذروندند. البته خانوم فکور بعد از رستوران به همراه الهه منصوریان و پریناز دوست صمیمی اش به ورزشگاه شیرودی رفتند و مسابقه ژیمناستیک کودکان را نگاه کردند.

parinaz_kangavari_2756228036409655467_784526611

زهره فکور حالا یه داف شاخه!

اگر تو اینترنت سرچ کنید و عکس های فیلم و سریل های چند سال پیش زهره فکور را ببیند احتمالاً از این همه تغییر شوکه خواهید شد چرا که زهره فکور آن روزها با زهره فکور امروز زمین تا آسمان فرق دارد.

خانم خانما در چند وقت اخیر اونقدر با صورتش وَر رفت که اگه الان بخواد دوباره به بازیگری برگرده کاملا با گذشته فرق داره. جراحی بینی و عروسی کردنش، لیفت ابرو و شقیقه، پروتز لب و گونه، زاویه فک و...او همه چیز را امتحان کرد و حالا به یک داف به تمام عیار تبدیل شده که با موهای فر و بلوندش تکمیل میشه.

52

در واقع زهره فکورصبور از آن دست بازیگرانی است که علاوه بر غیر طبیعی بودن چهره اش آرایش های زیادی هم می کند که قطعا چنین رفتار هایی را در هنرمندان همچون هدیه تهرانی، نیکی کریمی و یا لیلا حاتمی نخواهید دید!

زهره فکور مدتی پیش به عنوان مدل برای نشان دادن یک برند لباس جلوی دوربین رفت که میکاپ غلیظ خانم بازیگر و چاک لباسش از سوی کاربران مورد توجه نیز قرار گرفت.

216791041638194650

کشف حجاب لو رفته یا از قصدی زهره فکور!

فکورصبور هر چند روز یک بار تصاویری از خود منتشر می کند که با نظرات مختلف کاربران همراه است. یکی می گوید خوشگل شده است و دیگری می گوید زشت و عملی شده!

اما با این حال تاحالا عکسی کاملا بی حجاب از او دیده نشده بود تا اینکه تصویری از زهره فکورصبور در فضای مجازی در حال پخش است که مشخص است در سالن آرایشی حضور دارد و کاملا بی حجاب و آراسته است. اما هنوز معلوم نیست که این تصویر توسط خود زهره منتشر شده یا کسی به او خیانت در امانت کرده است که اگر خودش اینکار را انجام داده باشد ممکن است برای آینه کاری اش به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین مشکاتی به وجود بیاید. 

Untitled+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی