|

استایل دور از انتظار "فلور نظری" وقتی از خارج برگشت؛ حداقل تو ایران اینجوری نگرد!

felor nazari shayanews

فلور نظری بازیگر سریال گسل که به تازگی از آلمان به ایران آمده تصاویری از خود منتشر کرد که استایل جیغ و رنگی اش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

فلور نظری بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی است که به گفته خود شش ماه سال را در آلمان زندگ می کند و شش ماه دیگر را در ایران. به همین دلیل اگر سری به پیج اینستاگرام خانم بازیگر بزنید با تعدادی عکس اینوری و تعداد عکس اونور به ترتیب مواجه خواهید شد!

به گزارش«شایانیوز» فلور نظری از هنرمندان قرتی روزگاره که خیلییی هم اهل عکاسی و طبیعت گردی و کافه و این حرفاست. خانم خانما سن کمی نداره و 53 ساله است اما دل پر انرژی و جوونی داره که ظاهرا خستگی ناپذیرم هست. وی عموما تیپ و استایل های رنگی و تینیجری استفاده میکنه و خارج که بود همیشه با موهایی باز و کلاهی کوچک جلو دوربین میومد اما چند وقتیه که به ایران اومده و مجبوره شال به سر بشه!

در ادامه تصاور رنگی و جذاب فلور نظری رو مشاهده می کنید که به تازگی پست کرده است.

فلور نظری

فلور نظری

فلور نظری

فلور نظری در بازیگری از هنرمندان درجه یک نبود اما استعداد خوبی در نقش های طنز داشت. وی علاوه بر این استعداد هم در عکاسی دارد که البته انگاری تجربی است نه حرفه ای. در ادامه تصویر زیبایی که وی از درختان برفی گرفته را مشاهده می کنید که حس دلنشینی دارد.

فلور نظری

راه جدید فلور نظری بیرون از تلویزیون

به واقع شاید هیچکس فکرش را نمی کرد فلور نظری بازیگر آرام و بی حاشیه تلویزیون یکباره تبدیل به شاخ اینستاگرامی شود و رفتار و پوشش متفاوت او سوژه کاربران و صفحات اجتماعی شود. او حالا رسما یک شاخ اینستاگرامی است که بعید به نظر می رسد از این به بعد نقش خاصی در سریال ها و فیلم های صدا و سیما داشته باشد.

همه ی حاشیه های فلور نظری به مصاحبه جنجالی او درباره فساد در سینما بر می گردد که هم صحبت هایش جنجالی بود و هم ظاهرش حاشیه ساز. او با ظاهری عجیب و جدید در لایو اینستاگرامی حاضر شد که باعث تعجب فالوورهایش شد و برخی رسانه ها هم کشف حجاب او را اعلام کردند اما خودش اعلام کرد که حجاب داشته و همه جا با روسری است.

بیوگرافی فلور نظری

فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 در لاهیجان می باشد و هم اکنون 49 سال سن دارد. وی از سال 1375 وارد عرصه هنر و بازیگری شد. 

تحصیلات:نظری دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه سوره می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی مدیریت است. آخرین کار او در تلویزیون حضور در سریال گسل در نقش لیلا می باشد.

فلور نظری از خانم های بازی می باشد که ظاهرا سنش به عقب برمیگرده جوان تر میشه نه پیر و کم انرژی!

فلور نظری

فلور نظری

ازدواج و همسرش

فلور نظری چندین سال است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او با  همسرش  یک فرزند پسر به شروین می باشد. 13 سال است ساکن کشور آلمان هستند.

می گوید : من هر زمانی که دوست داشته باشم، بر می‌ گردم حتی وقتی که پیشنهاد کاری هم نداشته باشم چون همیشه در رفت‌ و آمد هستم دلتنگی هم به وجود نمی‌آید.

فلور نظری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی چی چشمامونو ببندیم تو مثل ادم بگرد مثلا الگوی دیگرانی... در صورتی که هیچی نیستی

  • مم ارسالی در

    کاملآ حق با خانم نظری هستش

  • ساره ارسالی در

    ایقد بی جنبه نباشین دیگه شورشو درآوردین

  • ناشناس ارسالی در

    آخه خانوم موهاتو بذاری تولباست چه آسیبی بهت میرسه مثلا😐

  • ناشناس ارسالی در

    من خانم نظری را دوستش دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها