|

وقتی "افسانه خانوم" واسه یه حرفش خواستگارا میرزن سرش؛ فهمیدیم تو نچرال خوشگلی!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر جذاب و نچرال سینما با انتشار یک عکس صفحه اینستاگرام خود را بروز کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

افسانه پاکرو بازیگر جذاب و زیبای سینما با وجود اینکه نزدیک به 40 سال سن دارد اما همچنان بسیار جوان مانده است. افسانه خانوم  برخلاف بسیاااری از هنرمندان خانم ایرانی علاقه ای به حاشیه و شهرت ندارد و تنها می خواهد در راه و هدف خود به جایگاه بالایی برسد.

به گزارش «شایانیوز» افسانه خانوم چندی پیش در یک ورکشاپ آموزش بازیگری در ترکیه حضور داشت که خیلی در فضای مجازی بازتاب داشت و دیده شد.پوشش ساده و در عین حال جذاب افسانه پاکرو در ترکیه برای بسیاری از کاربران جذاب بود و با نظراتی خوب آن را همراهی کردند.

afsanehpakroo_1638808493_5

afsanehpakroo_1638808493_4

افسانه پاکرو چهره زیبا و نچرالی دارد که چشم های رنگی هم او را بسیار دلنشین و جذاب کرده است. او که اعتقاد چندانی هم به حجاب ندارد خوب بلد است چگونه زیبایی هایش را بیرون بریزد که این یک عقیده شخصی می باشد و خرده ای نمی توان گرفت. افسانه خانوم به گفته خودش خیلی دوست ندارد مرکز توجه باشد و می خواهد راحت زندگی کند و بتواند در کنار مردم قدم بزند بدون اینکه کسی به او توجه کند.

ezgif.com-gif-maker (2)

afsanehpakroo_1611407943_1

افسانه خانوم به علت چهره زیبایی هم که دارد مدتی در زمینه مدلینگ هم فعالیت می کرد. البته خانوم پاکرو خیلی گویا به مدل شدن علاقه ای نداشت چون خیلی زود از این عرصه کنار کشید و دوباره به سراغ کار اصلی خود یعنی بازیگری رفت.

افسانه+پاکرو+مدل+شد_+عکس

ماجرا دو قلوهایی که خواستگار افسانه و خواهرش بودند!

افسانه پاکرو که متولد سال 1362 است هنوز مجرد است و ازدواج نکرده او می گوید من عاشق خواهرم هستم و یکی از دلایل ازدواج نکردم این است که نمی خواهم از خواهرم جدا شوم.

مدتی شایعه شده بود او شرط کرده در صورتی ازدواج می کند که دو برادر دوقلو به خواستگاری او و خواهرش بیایند که صحت ندارد. همین شایعه او ار مدت ها درگیر درخواست ازدواج از سمت دوقلوها کرده بود!

افسانه-پاکرو-و-خواهرش

بیوگرافی افسانه پاکرو

افسانه پاکرو متولد 11 اردیبهشت 1362 در شهر اهواز می باشد.بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر و همسرش + زندگینامه

وی فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک (نقاشی) است، عاشق بازیگری  اما از شهرت بیزار است و بازیگری را فقط به خاطر اینکه بتواند نقش یک انسان متفاوت با خود را بازی کند دوست دارد. افسانه پاکرو یک خواهر بزرگتر به نام سعیده و یک برادر کوچکتر از خود دارد. وی با وجود اینکه سن کمی ندارد اما همچنان مجرد است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زینب ارسالی در

    خیلی جذابه دوسش دارم☺☺

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا برای سینمای ایران باید گریه کرد با این بازیگران🤔🤔

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی