|

ابراز علاقه زشتِ "بهنوش خانم" به آقای سلبریتی؛ "امیدوارم شوهرم استوریو نبینه"

behnoosh bakhtiari shayanews

بهنوش بختیاری بازیگر معروف و بامزه ایرانی است که چهره اینستاگرامی اش بسیار پلنگ تر از فیلم و سریالهایش می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری بازیگر طنز ایرانی است که بیشتر هم در سریال های تلویزیونی بازی داشت و واقعا هم در میان مخاطبین محبوب بود اما به مرور با جَوی که اینستاگرام به هنرمندان به خصوص خانم های اهل حاشیه و قرتی داد این دوست داشته شدن از طرف کابران کم شد و حالا تقریبا نظرات منفی و ناجور فقط می گذارند!

به گزارش«شایانیوز» بهنوش بختیاری از چهره های جنجالی اینستاگرام است که برای تبلیغ و درآمد تا به حال دست به معرفی هایی زده که جدا از قضیه پول پرستی اش، حرکتی غیر انسانی بوده مثل تبلیغ داروی ضد کرونا که البته چند وقت بعد از این معرفی خود خانم بازیگر کرونا گرفت!

از این ها که بگذریم فیلتر های داف طور اینستایی ظاهرا خیلی در اعتماد به نفس خانم ها تاثیر گذار بوده. البته هنرمندانی مثل لیلا حاتمی و نیکی کریمی و... هم هستند که کلا راهشان فرق دارد و هیچ گاه با آرایش های غلیظ و یا ان گونه فیلتر ها خود را خراب نمی کنند و با شخصیتشان بالا می روند. در ادامه استوری های پلنگ بهنوش خانم بختاری را مشاهده می کنید که خیلی از چهره واقعی اش فاصله گرفته!

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری چندی پیش هم از کراش دوران جوانی ش پرده برداشته بود. او در متن اینستاگرامی از کراش داشتن روی علی پهلوان و محمد رضا گلزار و و سیاوش شمس در دوره نوجوانی گفت.

 بختیاری نوشته بود:

 کراش دوران نوجوانیم البته بعد از سیاوش شمس آقای علی پهلوان بود.

  هر جا هستن سلامت باشن.

 البته الان که داداشی هستن و اگه بدونم کی این واژه داداشیو مد کرد دست به توجیهش حرف نداشته

 امیدوارم همسرجان خواب باشه و این پست رو نبینه

بهنوش بختیاری

حالا اینکه هر کسی ممکن است از سلبریتی چه خانم و چه آقا خوشش بیاید غیر عادی نیست اما اینکه جلوی 9 میلیون فالوور بگی "امیدوارم همسرجان خواب باشه و این پست رو نبینه" کمی دور از شخصیت است به خصوص برای یک هنرمند!

در ادامه چهره اصلی بهنوش بختیاری را البته با عمل زیبایی و ارایش مشاهده می کنید اما حداقل فیلتر ندارد!

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در هر موضوعی دخالت دارد. وی به تازگی هم یک پسر ایرانی را معرفی کرده است که تا چند وقت پیش دختر بوده و با عمل توانسته جنسیت خود را تغییر داده و پسر شود! 

ظاهرا این پسر فعالیت های هنری هم دارد و در زمینه ساخت مستند و کارگردانی فعالیت می کند. یکی از جالب ترین رفتارهایی که بهنوش بختیاری دارد رفت و آمد با پسران و دخترانی است که تیپ جنسیتی انها معمولی نیست و سعی می کند به آنها اعتماد به نفس برای حضور در جامعه و به جامعه فرهنگ برای برخورد مناسبت با آنها را هدیه دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها