|

فقط پورش سواریِ "بهنوش بختیاری" کم بود ؛ بی حیا ترین عکس از خانم خانما!

behnoosh bakhtiari shayanews

بهنوش بختیاری بازیگر طنز اما نه چندان محبوبی است که اینبار هم از ماشین میلیاردی اش رونمایی کرد و هم تصاویر ناجورش را استوری کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و البته بلاگر اینستاگرام است که به دلیل داشتن زمینه بازیگری به خوبی توانسته در فضای مجازی برای کاربران فیلم بازی کند و جذب فالوور داشته باشد.

به گزارش«شایانیوز» ناگفته نماند این موضوع درمورد همه بازیگران صدق می کند اما هنرمندانی مثل بهنوش و بهاره رهنما بیشتر از این ترفند ها استفاده می کنند! بهنوش بختیاری به یکی از چهره های جنجالی در مجازی تبدیل شده که هر چند روز یک بار سر و صدایی دارد. البته خانم بازیگر دستش به کار های خیر هم می رود و حداقل در این زمینه هم فعالیت دارد.

از این ها که بگذریم بهنوش بختیاری علاقه زیادی به تصاویر داف طور و فتوشاپ و ازین جور داستاناست و در حال حاظر 9 میلیون فالوور دارد که با توجه به میزان لایک و کامنت هایش به احتمال زیاد درصد زیادی از آن ها فیک باشند اما به هر حال با همان میزان هم تبلیغ های بسیاری انجام می دهد و این معرفی ها از داروی ضد کرونا گرفته تا هر چیزی که فکرش را کنید هست و الحق هم خوب پولی به جیب زده! در ادامه استوری جدید بهنوش خانم رو مشاهده می کنید که پشت فرمان ماشین 3 میلیاردی اش نشسته و موزیک گوش می کند. این طور که به نظر میاد این ماشین پورش کاین باشد که نشون میده خانم خانما چقدر پولداره که احتمالا ایشون هم مثل بهاره خانم نتیجه سی سال بیل زنیش بوده!

خانم بختیاری مدتی پیش گلایه کرده بود که کارگردان ها خیلی به او پیشنهاد بازیگری نمی دهند و او هم برای اینکه بتواند چرخ زندگی اش را بچرخاند مجبور است از صفحه اینستاگرام درآمد کسب کند.

از دیگر لوس بازی ها و جذب فالوور های این بازیگر نه چندان محبوب استفاده از فیلترهای پلنگ اینستایی است که با آن ها عکس می گیرد و چهره خود را از این رو به اون رو می کند. جدا از این خیلی هم دوست داره که چهرشو با فتوشاپ روی بدن های بازیگران هالیوودی بگذارد و جای آن ها باشد!

بهنوش بختیاری

از آنجایی که دایره ارتباطات بازیگران خانم و آقا پشت صحنه فیلم و سریال ها بسیار نزدیک وصمیمانه می باشد بعضی اوقان این روابط به بیرون درز پیدا می کند حالا یا عکسی در آغوش هم ازشون دیده میشه و یا به شکلی که ر ادامه میبینید خانم قربون صدقه آقا میره!

بهنوش بختیاری

بیوگرافی بهنوش بختیاری:

بهنوش بختیاری متولد 29 اردیبهشت 1354 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از منشی گری به بازیگری رسید و حالا در بیزینس لباس و جواهرات فعال است.

خانم خانما هر روزش که تو مجازی بی حجاتب تر و راحت تر می شوند و ظاهرا گشت و پیگیری تنها برای مردم عادی است و ایشون میتونن حتی سر و سینه رو هم نشون بدن!

بهنوش بختیاری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Z ارسالی در

    لطفا عکس های بی حجاب را منتشر نکنید ممنون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها