|

خودنمایی بهاره خانوم اندفعه با FJ و لباش؛ مژشو دیدین یا بیشتر عشوه بیاد!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما چهره معروف اینستایی اینبار در چالشی که به راه انداخته نکته درباره ورزش گفت که مثل همیشه ظاهر و گفته هاش توسط کاربران مسخره شد!

لینک کوتاه کپی شد
3

بهاره رهنما چهره پر حاشیه و البته پر کار این روزهای اینستاگرام است که چند ساله در عرصه بازیگری فعالیت داره اما خب با توجه به اینکه پول و قرتی بازی تو یه جای دیگه بود راهشو عوض کرد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما قبلا با آقای نویسنده یعنی پیمان قاسم خانی تنها یک بازیگر بود اما با ازدواج دومش با آقای امیرخسرو عباسی که دارنده برند های آرایشی است وارد برهه جدیدی از زندگی اش شد و خلاصه با عکسای لاو تو لاوشون حسابی معروف تر شدن و فالوور جذب کردند. اما حالا مدتیه که خبری از امیرخسرو یا همون حاجی خودمون هم نیست و ظاهرا بهاره خانم دیگه خیلی بالاها میپرن!

بهاره رهنما حالا یک خانم کاملا مستقل هستش که نیازی به کسی نداره و خیلی هم تحویلش میگیرن، البته جاهایی که براشون نفع داره! از این ها که بگذریم بهاره رهنما تو اینستاگرام فعالیتی بسیار زیاد داره و نزدیک به 5 میلیون کاربر هم دنبال کننده اش هستند که هم بهش فحش میدن و هم فالوورش هستن. حتی خود بهاره هم تو بیو پیجش زده"اینجا دموکراسی برقراره: کامنت آزاد".

اما بهاره خانوم چند روزی میشه که چالشی به نام "بهترینت شو" به راه انداخته تا بهار هر روز نکته ای رو برای بهتر شدن تو زندگی میگه و هم خودش هم فالوورای فعال انجامش میدن.

امروز هم یک نکته ورزی درباره چاکراه های ذهنی هنگاه ورزش گفت که طبق معمول کاربران همیشه در صحنه مسخرش کردند و گفتند شما اگه کرانچ برو بودی که الان باربی بودی! بعضیا هم به حجاب و آرایش خیلی زیاد و مژه های در حال پروازش و عملی که روی پلکش انجام داده اشاره کردند.

ناگفته نماند لیفت ابرو و سایه غلیظی که خانم خانما زده هم از اکتشافات بعد از حاجیه که جدیدا اینکارو زیاد انجام میده. دیگه ماشین لوکس و اینکه بهاره جان در هر موضوعی دخال کرده و نظر دارند به کنار!

khaharanedarya_1638422188

امیر خسرو عباسی آخر هفته و در حالی که بهاره مشغول چالش هایش بود شعبه ای جدید از محصولاتش را در تهران افتتاح کرد که بهاره خانوم در این مراسم حضور نداشت. این در حالی بود که پیشتر در تمامی مراسمات این مدلی بهاره پای ثابت بود و حتی دوستان بازیگرش را هم با خود می آورد.

از آن طرف هم بهاره رهنما مدتی میشه که بدون آقای شوهر همش در حال سفر رفتن و گشت و گذار است. از مسافرت ترکیه که دو بار رفت تا سفر کیش که به تازگی رفته بود و اتفاقا تیپ و استایل های خانم بازیگر خیلی کاربران را متعجب کرد. چون بهاره رهنما هر چنذد که لاغر کرده اما همچنان اندامی درشت دارد که شاید بهتر باشد از لباس های خیلی جذب مثل لگ و ساپورت کمتر استفاده کند اما خب خانم خانما نه تنها زیاد میپوشه بلکه خیلی هم تو چشم و رنگی میپوشه که حسابی اندام خوش تراششو به رخ بکشه!!!

امیرخسرو عباسی سمت راست: افتتاح شعبه جدید امیر خسرو عباسی/ سمت چپ: افتتاح شعبه قبلی با حضور بازیگران

elyas7k_1641397867 271373096_364481955438506_37073068166682478_n

بهاره رهنما باهوش و خستگی ناپذیر

بهاره رهنما را می توان یکی از زنان فعال ایرانی دانست که هوش خوبی هم دارد. او دقیقا از همان راهی که باید برای درآمد نجومی وارد میشد، شد. خیلی ها بهش فحش و الفاظ رکیکی رو نسبت دادند که البته این هم جزوی از راه خانم بازیگر بود تا به هر قیمتی خود را بر سر زبان ها بی اندازد که انداخت!

بهاره رهنما و دخترش پریا بهاره رهنما و دخترش پریا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ستاره ارسالی در

    یعنی فدام بشی اساسی

  • ناشناس ارسالی در

    دختر بهاره رهنماار خودش ییرترهخخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    دست بردار ازاین مسخره بازیات پیرزن

  • ل ش ارسالی در

    وقتی روی چاکرا کارکنی با حرکات مناسب اون چاکرا،روش کار میشه،نه بانیت

  • ناشناس ارسالی در

    جذاب نیستی خانم بازیگر

  • مریم ارسالی در

    عاشق بهاره رهنمامم

  • حسن ارسالی در

    پیکان ۴۸هرچی تجهیزش کنی بازم پیکانه ازرده خارجه ها هواست باشه بابنز اشتباه نگیریش

  • ناشناس ارسالی در

    پیر لعنتی خجالت بکش

  • ناشناس ارسالی در

    خواهرم منتظره یه نفر ساده خوشگل و پولدار مثل حاجی پیدا کنه ،دخترشو با پولای اون عمل جراحی کنه تا سنار رو قیافه و هیکلش بره ، دقیقا مثل خودش .

  • سارا ارسالی در

    به کجا چنین شتابان بهاره خانم،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها